معرفی اسکله های تفریحی کیش

0
190

جزیره‌ کیش سرشار از زیبایی و شگفتی است. این جزیره با جای دادن مراکز تفریحی، مراکز خرید کیش، هتل‌ها و رستوران‌های کیش متعدد و متنوع در خود توانسته گردشگران زیادی را به خود جذب کند. یکی از بهترین معرفی اسکله های تفریحی کیش در روز و شب که به شدت مورد استقبال و توجه مسافران و گردشگران قرار گرفته، ساحل اختصاصی مارینا پارک است.

اسکله های تفریحی کیش
 یکی از بهترین سواحل کیش در روز و شب
اسکله های تفریحی کیش

کدام اسکله های تفریحی کیش را می شناسید؟

معرفی اسکله های تفریحی کیش، ۶ اسکله هستند که هرکدام از آنها امکانات متفاوتی برای گردشگران شامل شنا، پیاده روی، دوچرخه سواری و تفریحات آبی دارند و در تمامی ساعات شبانه روز میزبان مسافرین و گردشگران هستند.. یکی از هدف های اصلی مسافرین است که تورهای گردشگری به جزیره کیش را انتخاب می کنند بازدید از آنها است. چرا که سفر به این جزیره بدون گذراندن زمان در ساحل هایش تقریبا بی معنا است.

جهت رزرو هتل شایان کیش با افر ویژه به این لینک مراجعه کنید

جهت اقامتگاه های داخلی اعم از ویلا ، سوییت ، هتل آپارتمان و واحد های بوم گردی از سیستم رستاک و اپلیکیشن اندروید قابل دانلود از کافه بازار و گوگل پلی می توانید استفاده نمایید .

اسکله بزرگ تفریحی کیش

مهمترین و قدیمی ترین معرفی اسکله های تفریحی کیش که سازه ای چوبی دارد. در هر زمان از ۲۴ ساعت شبانه روز که حال و هوای پیاده روی به سرتان زد، میتوانید قدم زنان در عرشه راه بروید و برای دقایقی در انتهای عرشه بر روی آن بنشینید و همانطور که پاهایتان از عرشه به سمت دریا آویزان است و ماهی های رنگارنگ زیر پایتان شنا می کنند، با صدای مرغان دریایی به آرامش موج های دریا گوش سپارید. به راستی که این تصویر گویی خود نمادی از بهشت است.

اسکله تفریحی کیش
مهمترین و قدیمی ترین اسکله کیش
اسکله تفریحی کیش

اسکله مارینا کیش

مجموعه تفریحی و اقامتی مارینا جزیره کیش در بلوار مرجان و مرجان ۷ قرار دارد. فاصله مجموعه مارینا با فرودگاه جزیره کیش حدود ۱۰ کیلومتر می باشد که از طریق بزرگراه خلیج فارس و بلوار حافظ در دسترس می باشد.معرفی اسکله های تفریحی کیش

مارینا جزیره کیش
مارینا جزیره کیش در بلوار مرجان و مرجان
مارینا جزیره کیش

 مارینای جزیره کیش به عنوان نخستین مارینا در ساحل مرجان و در سال ۱۳۹۲ احداث شده است که دارای اسکله اختصاصی با ۲۷۸ جای پارک برای شناورها و قایق های مختلف می باشد. هدف از احداث مارینای کیش ایجاد مکانی به منظور نگهداری و سرویس دهی به شناورها در محیطی لوکس و ایجاد کلوپ تفریحات دریایی، رستوران و هتل بوده است. این امکانات در ادامه، عنوان شده است.معرفی اسکله های تفریحی کیش

جهت رزرو هتل مارینا پارک کیش با افر ویژه به این لینک مراجعه کنید

اسکله میرمهنا

قسمت اول پارک ساحلی میر مهنا در زمینی به مساحت ۴۱ هزار متر مربع واقع شده است. در اینجا می توانید مسیرهای پیاده روی، آلاچیق ها و محل پیک نیک و باربیکیو را مشاهده کنید همچنین بازار عرب ها، بازار ماهی فروش ها، بوفه، مسیرهای دوچرخه سواری هم از همین بخش قابل دسترس هستند.معرفی اسکله های تفریحی کیش

اسکله میرمهنا
پارک ساحلی میر مهنا
اسکله میرمهنا

بخش دوم پارک ساحلی میر مهنا نیز در زمینی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع ساخته شده و امکانات متعددی در آن وجود دارد که مهمترین آنها دو زمین بازی برای تفریح کودکان می باشد. شما از این قسمت می توانید به محله بومی ها دسترسی داشته باشید.معرفی اسکله های تفریحی کیش

جهت رزرو هتل میراژ کیش با افر ویژه به این لینک مراجعه کنید

رستاک جهت رزرو پیشنهادات شگف انگیزی برای شما دارد

اسکله مرجان

اگه بازار مرجان یکی از مقاصد خرید شما در سفر به جزیره کیش است، حتماً سری به «پارک ساحلی و اسکله تفریحی مرجان» هم بزنید. محوطه‌ای نسبتاً دنج در شرق جزیره با تعداد زیادی آلاچیق که می‌توانید برای مدتی آنجا بشینید و از زیبایی‌های محیط لذت ببرید، آلاچیق‌هایی که سقف هر کدام با برگ‌های نخل پوشیده شده و از امکاناتی چون روشنایی و باربیکو هم برخوردارند.معرفی اسکله های تفریحی کیش

پارک ساحلی و اسکله تفریحی مرجان
پارک ساحلی و اسکله تفریحی مرجان
فلای بورد
ک صفحه شبیه تخته موج‌سواری که زیر آن لوله‌هایی با فشار بالای آن تعبیه شده است. شما با فشار آب در آسمان به پرواز در خواهید آمد و برای ۲۰ دقیقه می‌توانید حس مرد آهنی‌بودن را تجربه کنید.
فلای بورد

علت نامگذاری این پارک به مرجان به دلیل ساحل مرجانی این قسمت از جزیره است که تماماً توسط مرجان‌های مرده پوشیده شده است، در عین حال یکی از مناسب‌ترین مکان‌ها برای تماشای طلوع آفتاب هم محسوب می‌شود.معرفی اسکله های تفریحی کیش

جهت رزرو هتل آرامیس کیش با افر ویژه به این لینک مراجعه کنید

اسکله سیمرغ

این اسکله در بخش جنوب شرقی جزیره و مابین جاده جهان و مسیر دوچرخه سواری واقع شده است. اما آنچه سبب چشم انداز بی نظیر آن در بین دیگر اسکله های تفریحی کیش گردیده است، مجسمه ای زیبا از مردی کهنسال بر روی عرشه آن است.

اسکله سیمرغ
این اسکله در بخش جنوب شرقی جزیره و مابین جاده جهان
اسکله سیمرغ

در پارک ساحلی سیمرغ زمین بدمینتون، پینگ پنگ، پیست اسکیت و مسیر تندرستی و پیاده روی طراحی شده است. بنابراین در کنار تفریحات آبی اگر خواستید کمی ورزش کنید یا سرگرمی متفاوتی را در طول سفر خود داشته باشید فضاهای ورزشی ساحل سیمرغ مناسب هستند.

هتل گامبرون کیش، هتل لوتوس کیش، هتل آنا، هتل کوروش، هتل ایران، هتل پارسیان و هتل ویدا کیش اشاره کرد که تمامی هتل‌های ذکر شده ازنظر کیفیت استاندارد‌های لازم را دارند و کیفیت مطلوبی دارند.که تمامی این هتل ها را با جستجوی کد و لینک مربوطه میتوانید در وبسایت مجموعه رستاک هوم رزرو نمایید.

قایق پدالی
فضاهای ورزشی ساحل سیمرغ
قایق پدالی

سخن آخر

برای سفر چند روزه ای که به جزیره دارید حتما برنامه ریزی کنید تا در کنار خرید از مراکز تجاری، شنا و آفتاب گرفتن در پلاژهای اختصاصی، جنگ های شبانه و بازدید از بافت تاریخی کیش، حتما یک روز را به تفریح و گذراندن اوقاتی بی نظیر و خاطره ساز در یکی از اسکله های تفریحی کیش اختصاص بدهید.زیبایی، آرامش و تفریحات و سرگرمی های جزیره مهمان نواز کیش پایان ناپذیر هستند. شاید یک سفر برای تجربه تمام این ها کافی نباشد، اما در همین یک سفر میتوانید با برنامه ریزی تور و گشت های خوب خاطره ای تکرار نشدنی بسازید.

جهت اقامتگاه های داخلی اعم از ویلا ، سوییت ، هتل آپارتمان و واحد های بوم گردی از سیستم رستاک و اپلیکیشن اندروید قابل دانلود از کافه بازار وگوگل پلی می توانید استفاده نمایید . رستاک جهت رزرو پیشنهادات شگفت انگیزی برای شما دارد . تور های لحظه آخری ما را در اینستاگرام رستاک تور دنبال کنید. همچنین برای ارتباط با تورها و رزرو بلیط از طریق شماره تماس ۰۹۱۲۳۱۷۵۳۴۸ در ارتباط باشید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید