دیدنی های سمیرم اصفهان

0
213

شهر سمیرم نگین گردشگری و یکی از سرسبزترین دیدنی های سمیرم اصفهان است و به علت قرار گرفتن در ارتفاعات بالا به بام ایران مشهور است. این شهر را مهد تمدن و زیبایی‌های بکر و منحصربه‌فرد می‌دانند چرا که از دیرباز میزبانی آبشارهای خروشان، چشمه‌ها، رودخانه‌های جاری، باغ‌های پربار، غارهای دیدنی، کوه‌های سربه‌فلک کشیده و باصلابت همچون دنا و غیره را بر عهده دارد. اگر قصد سفر دارید حتما سفر به سمیرم را در لیست برنامه‌های خود قرار دهید.

درباره سمیرم

سمیرم یکی از ‌شهرهای زیبا و دیدنی ایران است که در ۱۶۵ کیلومتری جنوب شهر اصفهان واقع شده است. این شهر دارای آب‌وهوای سرد و کوهستانی است و به سبب قرار گرفتن در نواحی کوهستانی، تابستان‌های خشک و معتدل و زمستان‌های سردی را تجربه می‌کند؛ بنابراین بهترین زمان سفر به این شهرستان فصل بهار و تابستان است که آب‌وهوا در معتدل‌ترین حالت خود قرار دارد.دیدنی های سمیرم اصفهان

   تور های لحظه آخری ما را در اینستاگرام رستاک تور دنبال کنید

 برای خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین به رستاک تیکت مراجعه کنید

دریاچه سد حنا
دریاچه سد حنا

آبشار سمیرم

آبشار سمیرم که به نام عروس زاگرس نیز معروف است یکی از دیدنی های سمیرم و از زیباترین نقاط گردشگری این منطقه است. این آبشار در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان و در چهار کیلومتری شرق سمیرم واقع شده است. این آبشار در یک دره قرار گرفته و از بین دو صخره سنگی بزرگ سرازیر می شود.

رستاک جهت رزرو پیشنهادات شگف انگیزی برای شما دارد .

آبشار سمیرم
آبشار سمیرم

چال قفا

چال قفا یکی از دیدنی های سمیرم است که در جنوب غربی این شهر قرار دارد. این کوه دشتی سرسبز و پر از انواع گل های وحشی و طبیعی است، چشمه سارهای فراوان دارد و در اطراف آن دیواره های سنگی صخره های بلند و کوهستانی دیده می شود. تنها قدم زدن در این فضای زیبا و طبیعی و بکر و رویایی می تواند هر انسانی را به وجد آورد. همچنین در برخی اوقات سال عشایر و سیاه چادرهای زیبا و جالب آن ها نیز در این دشت وجود دارد و شما میتوانید با این مردمان تعامل داشته و از محصولات طبیعی و درجه یک ساخته دست خود آنها خریداری کنید.

جهت اقامتگاه های داخلی اعم از ویلا ، سوییت ، هتل آپارتمان و واحد های بوم گردی

از سیستم رستاک و اپلیکیشن اندروید قابل دانلود از کافه بازار و گوگل پلی می توانید استفاده نمایید .

چال قفا
چال قفا

چشمه آب ملخ یا تخت سلیمان

در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی شهر سمیرم، روستای آب ملخ قرار دارد. این روستا به روستای نیم روز نیز معروف است چون موقعیت جغرافیایی آن به صورتی است که در میان کوه ها قرار گرفته و نور آفتاب با زاویه خاصی به این روستا می تابد. مانند دیگر روستاهای زیبا و خوش آب و هوای سمیرم این روستا نیز دارای چشمه ها و آبشار های زیادی است که باعث شده از دیدنی های سمیرم محسوب شود. و طبیعت زیبا و بکر این منطقه آن را به یکی از نقاط گردشگری سمیرم تبدیل کرده است.

چشمه آب ملخ
چشمه آب ملخ

پارک دریاچه

پارک دریاچه سمیرم مکانی آرام با دریاچه‌ای نیلگون در میان درختان قد برفراشته و منظره‌ای تماشایی از کوه با صلابت دنا است. در این دریاچه می‌توانید از قایق‌سواری هم لذت ببرید. این پارک در جنوب شهر سمیرم و در خیابان شورا واقع شده است.

   تور های لحظه آخری ما را در اینستاگرام رستاک تور دنبال کنید

 برای خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین به رستاک تیکت مراجعه کنید

پارک دریاچه
پارک دریاچه

آبشار بی بی سیدان

این آبشار در فاصله ۳۰ کیلومتری از روستای بی بی سیدان سمیرم قرار گرفته است  و از مکان های گردشگری سمیرم است که  در تنگه نازی می توان این آبشار مرتفع را مشاهده کرد. قسمت های پایین آبشار که به شکل دریاچه است محلی برای تفریح و شنای گردشگران است.

آبشار بی بی سیدان
آبشار بی بی سیدان

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید