جاذبه دریاچه نئور اردبیل

0
128

جاذبه دریاچه نئور اردبیل در قسمت جنوب غربی اردبیل به طرف خلخال در یكی از دره های كوهستان باغی رود و در ارتفاع ۲۵۰۰ متری از سطح دریا با مساحتی بالغ بر ۲۱۰ هكتار و عمق متوسط ۵ متر قرار گرفته است و یكی از زیباترین و دیدنی ترین دریاچه های ایران می باشد. در حال حاضر نوعی ماهی قزل آلای رنگین كمان كه از زمره بهترین نوع ماهیان دنیا می باشد. در آن پرورش داده می شود كه هر ساله تعداد زیادی از مردم جهت ماهیگیری و كوهنوردی و استفاده از مناظر بدیع و بی نظیر منطقه و هوای خنك و مطبوع آن به دریاچه روی می آورند.

منظره زیبا از دریاچه
منظره زیبا از دریاچه

دریاچه نئور کجاست؟ 

در دامنه کوه‌های تالش و مرز بین شهرهای گیلان و اردبیل، زمانی که از مسیر جاده اسالم به خلخال می‌گذرید، در ضلع شمال غربی کشور می‌توانید این طبیعت زیبا را ببینید. از هر دو شهر گیلان و اردبیل نیز به این دریاچه خواهید رسید منتها از سمت استان اردبیل و خلخال به‌ خاطر مسیر آسفالتی که دارد، دسترسی‌تان به دریاچه راحت‌تر است.

تور های لحظه آخری ما را در اینستاگرام رستاک تور دنبال کنید.

دریاچه نئور کجاست؟
دریاچه نئور کجاست؟ 

مسیر دسترسی به دریاچه نئور اردبیل 

برای رسیدن به دریاچه نئور، از مسیر جاده اردبیل به خلخال که عبور کنید، در میانه جاده، دریاچه را خواهید دید. در صورتی که از سمت تهران یا دیگر شهرهای خارج از آذربایجان شرقی و غربی به سمت دریاچه حرکت می‌کنید در نظر داشته باشید ابتدا بایستی خود را به زنجان برسانید و از آن جا ادامه مسیر جنوب به شمال جاده خلخال به اردبیل را پشت سر بگذارید.جاذبه دریاچه نئور اردبیل

جهت مسافرت های خانوادگی و یا با تور رستاک برای شما اتوبوس ، میدل باس ون را بصورت انلاین اجاره می دهد

می توانید با مشاهده نرخ و سایر امکانات آن را رزرو نموده و آسوده خاطر سفر کنید .

شکوفه های گل ها
شکوفه های گل ها

تفریحات در دریاچه نئور 

نوبتی هم که باشد نوبت تفریح و خاطره‌سازی در حوالی دریاچه نئور است. از همان ابتدا که به دریاچه رسیدید، می‌توانید خودتان را به قدم زدن در حوالی دریاچه دعوت کنید و از تماشای مناظر بی‌نظیر و زیبای اطراف لذت ببرید. چند عکس یادگاری زیبا در اطراف دریاچه انداخته و خاطرات دریاچه گردی‌تان را ثبت کنید. اگر در زمستان و حوالی ماه‌های سر سال که آب دریاچه یخ می‌زند، به اینجا بیایید می‌توانید یک پیست اسکی روی یخ را تجربه کنید و بر روی دریاچه یخ‌زده نئور راه بروید. جاذبه دریاچه نئور اردبیل

جهت اقامتگاه های داخلی اعم از ویلا ، سوییت ، هتل آپارتمان و واحد های بوم گردی از

سیستم رستاک و اپلیکیشن اندروید قابل دانلود از کافه بازار و گوگل پلی می توانید استفاده نمایید .

طبیعت سرسبز
طبیعت سرسبز

ییلاق سوباتان که از زیباترین مناطق ییلاقی کشور است در ۱۹ کیلومتری جنوب شرقی دریاچه نئور قرار دارد پس اگر به دیدن این دریاچه زیبا رفتید این ییلاق سبز را از دست ندهید و سری هم به آنجا بزنید.

   تور های لحظه آخری ما را در اینستاگرام رستاک تور دنبال کنید

ییلاق سوباتان
ییلاق سوباتان

جهت اقامتگاه های داخلی اعم از ویلا ، سوییت ، هتل آپارتمان و واحد های بوم گردی از

سیستم رستاک و اپلیکیشن اندروید قابل دانلود از کافه بازار و گوگل پلی می توانید استفاده نمایید .

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید