جاذبه های گردشگری کنارک

0
137

کنارک یکی از شهر های بندری قرار گرفته در جنوب شرقی ایران و استان سیستان و بلوچستان بوده و در جوار آب های دریای عمان واقع شده است. جاذبه های گردشگری کنارک یکی از شهر های بندری و پر اهمیت استان سیستان و بلوچستان بشمار آمده و به دلیل برخورداری از موقعیت جغرافیایی مناسب و همجواری با دریای عمان، از موقعیت مناسبی برای ماهیگیری و صیادی برخوردار است.

بندر کنارک جاذبه های تاریخی و طبییعی بسیاری داشته که در صورت معرفی هر چه بهتر و بیشتر این شهر می تواند به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری ایران بدل شود. در ادامه همراه رستاک هم باشید تا با جاهای دیدنی کنارک بیشتر آشنا شوید.

اسکله کنارک

اسکله کنارک مکانی برای پهلوگیری لنج‌ها و قایق‌های شکارچیِ ماهی است و علاوه بر این جایی زیبا برای تماشای سواحل بندر کنارک به همراه پرندگان زیبای دریایی می‌باشد. اینجا یکی از بنادر مهم مکران و ایرانه که ۶۰ درصد صید ماهی ایران را تامین می‌کند.

اسکله کنارک
اسکله کنارک

گلفشان ناپگ کنارک

گلفشان ناپگ (تنگ) يکي از جاذبه هاي طبيعي کنارک هست که در جاده تنگ – گالک و در مسير بندرعباس قرار دارد.گلفشان ناپگ (تنگ) سیستان و بلوچستان به صورت مخروطی مستقل در سواحل مکران و سمت راست جادهء کهیر-تنگ قرار دارد.این گلفشان از سطح زمین حدود ۷۲ متر و از سطح دریا حدود ۱۰۲ متر ارتفاع دارد و شباهت زیادی به گل‌فشان چاندارگوپ در غرب پاکستان و شرق‌ رودخانهء هینگول دارد.جاذبه های گردشگری کنارک

می دانستید جهت اقامتگاه های داخلی اعم از ویلا ،سوییت ،هتل آپارتمان و واحد های بوم گردی از سیستم رستاک و اپلیکیشن اندروید قابل دانلود از کافه بازار و گوگل پلی می توانید استفاده نمایید؟ رستاک جهت رزرو پیشنهادات شگف انگیزی برای شما دارد.

گلفشان ناپگ کنارک
گلفشان ناپگ کنارک

روستای دَرَک کنارک

روستای دَرَک، روستایی ساحلی در کنارک است که در راه دو بندر مهم جنوب، (بندر چابهار و بندرعباس)، قرار گرفته که به دلیل کمتر شناخته شده بودن، هنوز هم بکر باقی مانده است. آنچه این روستا را به صورت ویژه متمایز می کند تلاقی کویر و دریا، در این روستاست. در این روستا مجموعه ‌ای از درختان چش، کرت (انجیرمعابد)، تپه های رمل سفید، نخل سبز رنگ و دریای نیلگون آبی در کنار هم قرار دارند.

جهت رزرو تور با شماره رستاک و رزرو هتل و اقامتگاه از سایت رستاک هم استفاده فرمایید . امکانات خوبی برای شما تدارک دیده ایم.

روستای دَرَک کنارک
روستای دَرَک کنارک

ساحل این روستا پر از نخل های بلند و سربه فلک کشیده ای است که زیبایی آن را چند برابر کرده است. بیشتر این ساحل را تپه های سفیدی تشکیل می دهد که با سبزی درختان و آسمان آبی صاف و بدون ابری که در بالای سر است در تضاد کامل است و درست شبیه به یک تابلوی نقاشی است.جاذبه های گردشگری کنارک

اطلاعات بیشتر در خصوص چابهار در مقالاتی بعدی منتشر خواهد شد . رزروهای خود را با اعتماد به برند رستاک انجام دهید . تجربه ما لذت سفر شما را دو چندان خواهد کرد .

منطقه شکار ممنوع پزم

منطقه شکار ممنوع پزم در استان سیستان و بلوچستان واقع است. منطقه پزم که به تازگی از سوی سازمان حفاظت محیط زیست کشور به عنوان منطقه شکار ممنوع اعلام گردیده با وسعت ۳۷۷۰۰ هکتار در نوار ساحلی دریای عمان واقع گردیده است و از شاخصه های آن تنوع اکو سیستمی و تنوع گونه ای آن می باشد.جاذبه های گردشگری کنارک

منطقه شکار ممنوع پزم
منطقه شکار ممنوع پزم

جهت اقامتگاه های داخلی اعم از ویلا ،سوییت ،هتل آپارتمان و واحد های بوم گردی از سیستم رستاک و اپلیکیشن اندروید قابل دانلود از کافه بازار و گوگل پلی می توانید استفاده نمایید . رستاک جهت رزرو پیشنهادات شگف انگیزی برای شما دارد

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید