جاذبه های دیدنی کلاردشت

0
139

کلاردشت به‌عنوان بهشت گمشده ایران، جاذبه‌های گردشگری بسیاری دارد که در هر فصلی از سال برای شما یک شگفتی جدید دارند. این بهشت زیبا با آب‌وهوایی ییلاقی بهترین انتخاب برای سفر در فصل تابستان خواهد بود. زمانی‌که با معروف ترین جاذبه های دیدنی کلاردشت آشنا شوید، می‌توانید مقصد سفر را راحت‌تر انتخاب کنید.

دهکده مازیچال؛‌ از ابر هم بالاتر

مازیچال یک ده کوچک نزدیک کلاردشت است که با رفتن به آن، اقیانوسی از ابرها را زیر پایتان خواهید داشت. دهکده مازیچال، برای دوستداران چادرزدن در طبیعت و کمپینگ، مقصد ایده‌آلی است. اگر اهل خوابیدن در کیسه خواب و چادر هستید حتما از گذراندن اوقات در این دهکده هم لذت خواهید برد.

دهکده مازیچال
دهکده مازیچال

دریاچه ولشت

شنا، قایق‌سواری، ماهی‌گیری یا فقط نشستن در کنار دریاچه و لذت بردن هم در کلاردشت ممکن و شدنی است. برای اینها باید به شمال شرقی کلاردشت بروید و از دریاچه ولشت بازدید کنید.جاذبه های دیدنی کلاردشت

جاده کلاردشت عباس آباد

جاده کلاردشت عباس آباد یکی از معروف ترین جاهای دیدنی کلاردشت است که در آن درختان سرسبز دو طرف جاده را پوشانده و وجود چشمه‌های پُر آب مانند چشمه سیز گینه در روستای “کل‌کته” روح و جانی تازه به شما می‌بخشد. این جاده زیبا تنها یکی از جاهای دیدنی عباس آباد کلاردشت است که می‌توانید از دیدن آن لذت ببرید.

جاده کلاردشت عباس آباد
جاده کلاردشت عباس آباد

آبشار هریجان

تمامی فرعی‌های جاده چالوس به مناطق دیدنی دست‌نخورده و بکری ختم می‌شوند که یکی از آن‌ها روستای “هریجان” است. آبشار هریجان در این روستا واقع شده که از بالای کوهی زیبا به پایین می‌ریزد. آبشار هریجان با جاده چالوس حدود ۱۰ کیلومتر فاصله دارد و برای رسیدن به آن می‌توانید از خودروی شخصی استفاده کنید.جاذبه های دیدنی کلاردشت

طبیعت زیبای هریجان
طبیعت زیبای هریجان

مرداب دیوک

دیوک یکی از مرداب‌های عجیب و گاهی ترسناک ایران است که در نزدیکی روستای پیمبور واقع شده و یکی از مناطق دیدنی کلاردشت است. مرداب دیوک در مسیری جنگلی واقع شده و درختان پُر شاخ و برگ آن را احاطه کرده‌اند. مرداب دیوک شباهت زیادی به فیلم‌های اسرارآمیز و وهم‌انگیز دارد و به دلیل اینکه آنچنان شناخته شده نیست برای برخی گردشگران بسیار محبوب است.

رزرو اقامتگاه کلاردشت از طریق سایت رستاک هوم و یا شماره تماس های ۰۹۱۲۳۱۷۵۳۴۸ ، ۰۲۱۸۸۸۴۱۸۰۸ میتوانید اقدام کنید

مرداب دیوک
مرداب دیوک

سیاه بیشه

سیاه بیشه یک منطقه شکار ممنوع یا وسعتی حدود ۹ هزار هکتار است که یکی از بهترین و معروف ترین جاهای دیدنی کلاردشت برای یک گردش خارق‌العاده خواهد بود. سیاه بیشه جاهای دیدنی و تماشایی بسیاری دارد که می‌توانید در ایام تعطیلات از سفر به این منطقه لذت ببرید. از جمله جاهای دیدنی سیاه بیشه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.جاذبه های دیدنی کلاردشت

رستاک دارای سابقه ای طولانی در زمینه برگزاری تورهای داخلی و خارجی و تهیه بلیط با نرخ های ویژه دارد. به ما اطمینان کنید ما سفر ساز هستیم.

سیاه بیشه
سیاه بیشه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید