جاهای دیدنی آبادان

0
508

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی آبادان ایران سفری به آبادان خواهیم داشت، پس اگر قصد سفر به جنوب ایران زیبا را دارید تا انتهای این مقاله با مجله گردشگری رستاک هوم همراه باشید تا بیشتر با این شهر حیرت انگیز و دیدنی های آن آشنا شوید.

آبادان در استان خوزستان با فاصله ۹۶۶ کیلومتری از تهران قرار گرفته. برای رفتن به آبادان میتوان با قطار به اهواز رفت و پس از اهواز با یک اتوبوس به آبادان رسید. از اهواز تا آبادان ۱۴۵ کیلومتر، یعنی یک ساعت راه است.آبادان یک شهر بندری است و به همین لحاظ است که از نظر تجاری و توریستی حائز اهمیت می باشد.

آرامگاه ارامنه

این آرامگاه از جاهای دیدنی آبادان که متعلق به ارامنه ساکن در آبادان می باشد در منطقه شطیط و در بالاتر از اروند رود قرار دارد وجود سنگ قبرها با نوشته های ارمنی برای بازدیدکنندگان این منطقه بسیار جالب است.

آرامگاه ارامنه واقع در منطقه شطیط بالاتر از اروند رود قرار دارد.
آرامگاه ارامنه

مسجد رنگونی ها

مسجد زیبای رنگونی ها از جاهای دیدنی آبادان در کنار اروند رود قرار دارد و برای مهاجران رنگون در این منطقه بنا گردیده است معماری این مسجد که به سبک هندی بسیار جالب و دیدنی است.

مسجد زیبای رنگونی ها در کنار اروند رود قرار دارد
مسجد رنگونی ها

بازار مرکزی

این بازار که از جاهای دیدنی آبادان در رو به روی بازار ماهی فروش ها قرار دارد محل مناسبی برای عرضه و خرید کیف و کفش های شیک و مناسب است و دارای اجناسی مناسب می باشد. این بازار از مکان های دیدنی آبادان است که بسیار دیدنی است.

این بازار که در رو به روی بازار ماهی فروش ها قرار دارد محل مناسبی برای عرضه و خرید کیف و کفش های شیک و مناسب است
بازار مرکزی

پل کابلی امام رضا

این پل از جاهای دینی آبادان که محلی برای قدم زدن گردشگران منطقه است در کوی فرهنگیان قرار دارد و از نخستین پل هایی است که در خشکی احداث شده است و در جهان شناخته شده است.

این پل که محلی برای قدم زدن گردشگران منطقه است در کوی فرهنگیان قرار دارد و از نخستین پل هایی است که در خشکی احداث شده است و در جهان شناخته شده است.
پل کابلی امام رضا

بازار ماهی‌ فروشان

یکی از بازارهای معروف و جاهای دیدینی آبادان، بازار ماهی‌فروشان است. این‌جا کنار اروندرود قرار گرفته و بهشت طرفداران غذای دریایی به‌حساب می‌آید. انواع ماهی‌های تر و تازه‌ جنوب و همین‌طور میگوی تازه و خرچنگ را از همین‌جا بخرید.

یکی از بازارهای معروف آبادان، بازار ماهی‌فروشان است.
بازار ماهی‌ فروشان

اروندرود

اردوندرود زیبا یکی از جاذبه های دیدنی آبادان است. تماشای موج‌های ریز رودخانه که روی هم سر می‌خورند، همراه با بوی رطوبت اروند می‌تواند مدتی شما را کنار ساحل نگه دارد.غروب آفتاب کنار رودخانه منظره‌ دلچسبی می‌سازد. با رانندگی در بلوار خلیج‌فارس می‌توانید منظره‌ لنج‌ها را تماشا کنید. اما برای پیاده‌روی محدوده ایستگاه ۷ مناسب‌تر است.

اردوندرود زیبا یکی از جاذبه های دیدنی آبادان است. تماشای موج‌های ریز رودخانه که روی هم سر می‌خورند، همراه با بوی رطوبت اروند می‌تواند مدتی شما را کنار ساحل نگه دارد.
نخلستان های اروند رود

جزیره مینو

اگر پا را از شهر بیرون بگذارید، جایی بین آبادان و خرمشهر از روی پل فلزی می‌گذرید و میان آب‌های اروند به جزیره مینو می‌رسید.جزیره مینو از جاهای دیدینی آبادان به نخلستان‌هایش معروف است,گاهی نهر از بین نخلستان می‌گذرد و زیبایی‌اش را بیشتر می‌کند.

جزیره مینو به نخلستان‌هایش معروف است,گاهی نهر از بین نخلستان می‌گذرد و زیبایی‌اش را بیشتر می‌کند.
جزیره مینو

موزه آبادان

موزه آبادان از دیگر جاذبه های ارزشمند فرهنگی در شهر زیبای آبادان است و دارای معماری بی نظیر و اصیل ایرانی می باشد. این بنا که گنبدی شکل است دارای آثار ارزشمندی از دوران قاجار می باشد.

موزه آبادان از دیگر جاذبه های ارزشمند فرهنگی در شهر زیبای آبادان است و دارای معماری بی نظیر و اصیل ایرانی می باشد. این بنا که گنبدی شکل است دارای آثار ارزشمندی از دوران قاجار می باشد.
موزه آبادان

موزه هنر معاصر

این موزه نیز توسط ستاد بازسازی مورد مرمت واقع شده است و متوسط وزارت فرهنگ و ارشاد نگهداری خواهد شد در این موزه قسمت های گوناگونی مثل آمفی تئاتر، کتاب فروشی نفیس و گالری زیبا موجود است.

این موزه نیز توسط ستاد بازسازی مورد مرمت واقع شده است و متوسط وزارت فرهنگ و ارشاد نگهداری خواهد شد در این موزه قسمت های گوناگونی مثل آمفی تئاتر، کتاب فروشی نفیس و گالری زیبا موجود است.
موزه هنر معاصر

جهت اقامتگاه های داخلی اعم از ویلا ، سوییت ، هتل آپارتمان و واحد های بوم گردی از سیستم رستاک و اپلیکیشن اندروید قابل دانلود از کافه بازار وگوگل پلی می توانید استفاده نمایید . رستاک جهت رزرو پیشنهادات شگف انگیزی برای شما دارد . تور های لحظه آخری ما را در اینستاگرام رستاک تور دنبال کنید.

جاهای دیدنی آبادان  سامانه جامع گردشگری رستاک
اتاق ۲تخته هتل آزادی در آبادان
https://rastakhome.com/rooms/7770

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید