رستوران های معروف گیلان

0
359

۱٫ رستوران رازقی رشت

رستوران رازقی در شهر رشت،گلسار،بلوار سمیه، نبش خیابان ۱۲۳ قرار دارد. رستورانی بسیار شیک در دو طبقه با چیدمانی بی‌نقص که از همان ابتدای ورود دلتان را می‌برد.در رستوران رازقی از غذاهای محلی گیلان تا غذاهای رسمی ایرانی و غذاهای فرنگی هر کدام را که بخواهید می‌توانید سفارش دهید. انواع سوپ، سالاد، دسر و نوشیدنی هم مهیاست.

نمای بیرونی رستوران رازقی
رستوران رازقی گیلان
رستوران رازقی گیلان

۲٫ رستوران حاج مرتضی در بندر انزلی

اگر دنبال یک رستوران خوب در بندر انزلی می‌گردید که با وجود کیفیت عالی، قیمت مناسبی هم داشته باشد، رستوران حاج مرتضی انتخاب مناسبی است. رستورانی با انواع غذاهای رسمی ایرانی و غذاهای سنتی گیلانی که طعم غذاهایش برایتان خاطره‌ای زیبا خواهد شد. این رستوران که در بندر انزلی، ما بین میدان معراج و میدان مالا قرار دارد، پارکینگ اختصاصی هم برایتان در نظر گرفته تا همه جوره راحت باشید.

نمایی از رستوران حاج مرتضی
نمایی از رستوران حاج مرتضی
رستوران حاج مرتضی
رستوران حاج مرتضی

۳. رستوران حاج مرتضی در بندر انزلی

رستوران حاج مرتضی
رستوران حاج مرتضی

اگر دنبال یک رستوران خوب در بندر انزلی می‌گردید که با وجود کیفیت عالی، قیمت مناسبی هم داشته باشد، رستوران حاج مرتضی انتخاب مناسبی است. رستورانی با انواع غذاهای رسمی ایرانی و غذاهای سنتی گیلانی که طعم غذاهایش برایتان خاطره‌ای زیبا خواهد شد. این رستوران که در بندر انزلی، ما بین میدان معراج و میدان مالا قرار دارد، پارکینگ اختصاصی هم برایتان در نظر گرفته تا همه جوره راحت باشید. رفتار صمیمانه کارکنان هم یکی دیگر از دلایلی است که رستوران حاج مرتضی را به یکی از بهترین رستوران های گیلان بدل می‌کند.

۴. رستوران نیلوفر آبی بندر انزلی

رستوران نیلوفر آبی
رستوران نیلوفر آبی

یک بندر انزلی هست و یک تالاب انزلی،یک رستوران زیبا وسط تالاب انزلی با منظره‌ای فوق‌العاده از تالاب. برای رسیدن به رستوران باید به خیابان استادیوم روبروی دادگستری بندر انزلی بروید و از آنجا سوار قایق‌های خود رستوران در تالاب بشوید.سرو انواع غذاهای دریایی خاص، کباب‌ها و غذاهای گیلکی ، کافی شاپ و سرویس چای،در بین رستوران های گیلان، غذا خوردن در نیلوفر آبی حتما برایتان تجربه ای متفاوت خواهد بود .

رستوران نیلوفر آبی
رستوران نیلوفر آبی

۵٫ رستوران سرچشمه رودبار

رودبار، که در مسیر بسیاری از مسافران شمال است، باید هم یکی از بهترین رستوران های گیلان را در خود جای داده باشد: رستوران سرچشمه رودبار. رستورانی با ظاهری ساده و تر و تمیز که همیشه خدا به خاطر کیفیت خوب و قیمت مناسبش شلوغ است. این رستوران که انواع کباب‌ها، ماهی‌ها و خورشت‌های محلی را با بهترین کیفیت سرو می‌کند، به شامی رودباری و مرغ و پلوهای خوشمزه‌اش معروف است.

حسن ریوندی در رستوران سرچشمه رودبار
حسن ریوندی در رستوران سرچشمه رودبار
رستوران های معروف گیلان  سامانه جامع گردشگری رستاک

یکی از شعبه‌های رستوران سرچشمه در کیلومتر ۴ جاده منجیل به رودبار است و شعبه دیگر در رودبار، خیابان گلدیان، جنب سینما زیتون

۶٫ رستوران هزار پله ماسوله

رستوران هزار پله با چشم‌انداز زیبا و غذاهای فوق‌العاده‌اش دلتان را می‌برد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی را به شما با بهترین کیفیت ارائه می‌دهند. آش‌دوست‌ها هم می‌توانند با آش دوغ‌های درجه یک رستوران هزار پله، دلی از عذا در بیاورند. در فومن، جاده قلعه رودخان بعد از ورودی قلعه رودخان به این رستوران عالی سر بزنید .

رستوران هزار پله
رستوران هزار پله

۷٫ رستوران شورکولی

شورکولی یکی دیگر از بهترین رستوران های گیلان است. نام این رستوران را بر نام ماهی کولی انتخاب کرده‌اند. ماهی کولی یکی از خوشمزه‌ترین ماهی‌های شمال به حساب می‌آید که به‌صورت شور شده آن را سرو می‌کنند.این رستوران غذاهای مختلف از جمله میرزاقاسمی، باقلاقاتوق، گمج کباب و انواع ماهی را سرو می‌کند. در این رستوران از بهترین مواد اولیه از جمله ماهی تازه صید و برنج گیلانی استفاده می‌کنند.

رستوران شورکولی
رستوران شورکولی
شورکولی
شورکولی

آدرس: رشت،  گلسار، ابتدای بلوار توحید

۸٫رستوران دلیجان

رستوران دلیجان یکی از معروف‌ترین رستوران های رشت به حساب می‌آید.فضای داخل رستوران کاملاً به سبک و سیاق سنتی و مدیترانه‌ای طراحی شده است. در این رستوران می‌توانید طعم انواع غذاهای شمالی را بچشید؛ اما ترشی شامی و کته کباب آن بسیار بی‌نظیر هستند.

رستوران دلیجان رشت
رستوران دلیجان رشت

 در این مقاله در رستاک هوم با چند تا معروف ترین رستوران های استان گیلان آشنا شدیم . برای رزرو ویلا و اقامتگاه در گیلان و سایر شهرها میتوانید از طریق سایت رستاک هوم و یا اپلیکیشن بازار اقامتگاه موردنظر خودتون را رزرو کنید .

رستوران های معروف گیلان  سامانه جامع گردشگری رستاک
هتل کادوس رشت

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید