معرفی گذر هنرمندان کیش

0
289

کیش برای دریا دوستان، عاشقان طلوع و غروب خورشید و چشم اندازهای فوق‌العاده مکانی رویایی بوده و بهترین نقطه برای گشت‌وگذار در تعطیلات است. گذر هنرمندان یکی از مناطقی است که در سفر به کیش باید آن را دید. شاید تا به‌حال نام گذر هنرمندان را شنیده باشید، اما دقیقا ندانید این مجموعه چیست، چه کاری انجام می‌دهد و چه هدفی دارد. اجازه دهید که بگوییم معرفی گذر هنرمندان کیش مجموعه‌ای هنری در جزیره کیش است که به گونه‌ای به معرفی مشاهیر بزرگ ایران می‌پردازد و تعدادی از آنها را برای ما معرفی می‌کند.

مجموعه ای هنری در کیش
معرفی گذر هنرمندان کیش مجموعه‌ای هنری در جزیره کیش است که به گونه‌ای به معرفی مشاهیر بزرگ ایران می‌پردازد و تعدادی از آنها را برای ما معرفی می‌کند.
مجموعه ای هنری در کیش

معرفی گذر هنرمندان کیش در سال ۱۳۷۸ ساخته شد و با گذر زمان بر تعداد تندیس‌ها و مجسمه‌های موجود در آن افزوده شد. هدف اصلی احداث این مجموعه آشنایی جوانان با مشاهیر فرهنگ و ادب ایران زمین بود تا که یاد و خاطره این افراد در ذهن همه، مخصوصا نسل جوان باقی بماند.

رستاک یک آژانس با سابقه درزمینه اجرای انواع تور های ایرانگردی می‌باشد.
اگر قصد سفر دارین رستاک ارائه دهنده انواع بلیط های داخلی و خارجی میباشد.
همچنین برای رزرو انواع هتل، ویلا، سوئیت و… به سایت رستاک به نشانی www.rastakhome.com مراجعه کنید.
همچنین اپلیکیشن رستاک را از کافه بازار و پلی استور دانلود و نصب کنید.
شماره تماس: ۰۹۱۲۳۱۷۵۳۴۸

گذر هنرمندان کیش کجاست؟

معرفی گذر هنرمندان کیش یکی از جاهای دیدنی جزیره کیش است که در بلوار دریا و در ضلع شرقی خیابان سنایی قرار گرفته است. برای دسترسی به این جای دیدنی می توانید از انواع وسایل نقلیه تاکسی، ون های عمومی و ماشین های اجاره ای استفاده کنید.

یکی از جاهای دیدنی کیش
جاهای دیدنی جزیره کیش است که در بلوار دریا و در ضلع شرقی خیابان سنایی قرار گرفته است. برای دسترسی به این جای دیدنی می توانید از انواع وسایل نقلیه تاکسی، ون های عمومی و ماشین های اجاره ای استفاده کنید.
یکی از جاهای دیدنی کیش

گذر هنرمندان کیش دارای چه آثاریست ؟

معرفی گذر هنرمندان کیش که در ضلع غربی جزیره کیش در ضلع شرقی خیابان سنایی واقع شده، از دیدنی های معروف و تماشایی جزیره کیش می باشد. این پارک علاوه بر اینکه مکانی مناسب برای ییاده روی در محیطی متفاوت است، مکان آموزشی مناسب برای آشنا کردن کودکان و نوجوانان با چهره ها و مشاهیر شاخص رشته هنر کشور نیز می باشد. 

گذر هنرمندان کیش
این پارک علاوه بر اینکه مکانی مناسب برای ییاده روی در محیطی متفاوت است، مکان آموزشی مناسب برای آشنا کردن کودکان و نوجوانان با چهره ها و مشاهیر شاخص رشته هنر کشور نیز می باشد.
گذر هنرمندان کیش

در طول سفر با تور کیش حتما می خواهید از دیدنی های جزیره کیش دیدن کنید، در میان لیست بلند بالای جاذبه های دیدنی و گردشگری کیش، حتما سری به گذر هنرمندان کیش هم بزنید. در محیطی آرام و عالی پیاده روی کنید و همزمان  مجموعه ای از تندیس جهره ها و افتخارات کشور عزیزمان را از نزدیک  ببینید. در کنار تندیس ها و مجسمه های هر شخص بخشی از زندگینامه و اطلاعات شخصی فرد به نمایش گذاشته شده تا بازدید کنندگان خارجی و داخلی با بزرگواران کشور به درستی آشنا شوند. معرفی گذر هنرمندان کیش

گذر هنرمندان کیش در شب

بهترین زمان برای حضور در گذر هنرمندان شب است. تاریکی شب در این مجموعه با نورپردازی‌های بسیار زیبا و فوق العاده روشن شده و فضای هر مجسمه را دیدنی می‌کند. در شب‌ها آب و هوای ساحلی کیش خنک می‌شود و حضور در این مجموعه در کنار تاریخ می‌تواند برای شما هیجان‌انگیزتر شود. در این مجموعه ساعتی بشینید، فنجانی چای نوش جان کنید و درباره چیزهایی که دیدید و خوانید تامل کنید. این بهترین راه برای بخاطر نگه داشتن فرهنگ و هنر است.معرفی گذر هنرمندان کیش

جهت رزرو تور کیش از طریق پیج رستاک تور و یا شماره تماس ۰۹۱۲۳۱۷۵۳۴۸ اقدام کنید.

سوئیت ویلایی ۴نفره جزیره هتل شایان کیش

گذر هنرمندان کیش در شب
تاریکی شب در این مجموعه با نورپردازی‌های بسیار زیبا و فوق العاده روشن شده و فضای هر مجسمه را دیدنی می‌کند. در شب‌ها آب و هوای ساحلی کیش خنک می‌شود
گذر هنرمندان کیش در شب

مجسمه هنرمندان در گذر هنرمندان کیش

در این مجموعه می‌توان تندیس‌ها و مجسمه افراد صاحب نام زیادی را مشاهده کرد. این مجسمه‌ها سردیس‌هایی هستند که از ظرافت خاصی برای ساخت آنها استفاده شده است. این افراد برجسته نقش‌های بسیار زیادی در نقش بستن هنر و فرهنگ کشور داشته‌اند. این افراد شامل: ابوالحسن صبا که موسیقیدان و سازنده ساز بود، شریف لطفی موسیقیدان، غلامحسین بنان موسیقیدان و خواننده آواز، علی محمد حیدریان نقاش، حسین بهزاد نقاش مینیاتور، غلامحسین سپنتا سینماگر، کریم پیرنیا معمار، مرتضی ممیز طراح گرافیک، قنبری مهر هنرمند هنرهای دستی، عزت الله انتظامی بازیگر، غلامحسین امیرخانی خوشنویس، عیسی بهادری طراحی قالی، هادی میرمیران معمار، محمد تقی جعفری علامه، مرتضی آوینی فیلمساز دفاع مقدس، جال آل احمد نویسنده مترجم، فرشچیان نقاش، پروین اعتصامی شاعر، شهریار شعر، امیر کبیر صدراعظم می‌شود.

مجسمه پروین اعتصامی شاعر 
در این مجموعه می‌توان تندیس‌ها و مجسمه افراد صاحب نام زیادی را مشاهده کرد. این مجسمه‌ها سردیس‌هایی هستند که از ظرافت خاصی برای ساخت آنها استفاده شده است.
مجسمه پروین اعتصامی شاعر

تاریخچه گذر هنرمندان جزیره کیش

در قسمت غربی جزیره کیش، گذرگاهی وجود دارد که با قرار دادن تندیس چهره های هنرمندان برجسته ایرانی چون هنرمندان نقاشی، موسیقی و آواز، شعر و ادبیات و… یاد و نام ایران را زنده نگه داشته است. این گذرگاه در سال ۱۳۷۸ با هدف زنده نگه داشتن یاد مشاهیر ایرانی برای نسل های آینده و همچنین آشنایی نسل آینده با تاریخ و فرهنگ ایران افتتاح شده است. این جاذبه روز به روز تندیس های آن بیشتر شده و اکنون یکی از جاهای دیدنی پرطرفدار کیش به شمار می رود که در زمان های مختلف افراد زیادی از نقاط مختلف ایران و جهان از آن بازدید می کنند.معرفی گذر هنرمندان کیش

اتاق دو تخته کابانا گاردن محوطه هتل ارم کیش

اماکن نزدیک به گذر هنرمندان کیش

اسکله تفریحی کیش: از جاهای دیدنی معروف جزیره کیش است که در خیابان سنایی و بلوار دریا قرار گرفته است. این اسکله تفریحی با قرار گرفتن در ۳۰۰ کیلومتری گذر هنرمندان کیش، یکی از نزدیک ترین جاهای دیدنی به این جزیره می باشد. شما می توانید پس از بازدید از گذر هنرمندان کیش به اسکله رفته و با نشستن بر روی صندلی هایی که رو به دریا هستند، از تماشای دریا لذت ببرید. بازدید از این اسکله رایگان بوده و می توانید در هر زمان که بخواهید از آن بازدید کنید.معرفی گذر هنرمندان کیش

جهت رزرو تور کیش از طریق پیج رستاک تور و یا شماره تماس ۰۹۱۲۳۱۷۵۳۴۸ اقدام کنید.

بازار ونوس کیش: پاساژ ونوس، یکی از قدیمی ترین مراکز خرید جزیره کیش است که انواع کالا با برند های معروف و خاص در آن به فروش می رسد. اگر پس از بازدید از گذر هنرمندان، تصمیم به خرید گرفتید، خوب است بدانید که بازارونوس با قرارگیری در در خیابان سنایی، از نزدیک ترین بازار ها به گذر هنرمندان کیش است و می توان در کمتر از ۵ دقیقه این مسیر ۴۰۰ متری را طی کنید.معرفی گذر هنرمندان کیش

بازار ونوس کیش
پاساژ ونوس، یکی از قدیمی ترین مراکز خرید جزیره کیش
بازار ونوس کیش

بولینگ مریم کیش: از دیگر جاهای دیدنی کیش به شمار می رود که در سال ۱۳۸۳ و در خیابان سنایی، خیابان دریا واقع شده است. بولینگ مریم یکی از بزرگترین سالن های جزیره کیش است که نزدیکی گذر هنرمندان قرار گرفته و حدود ۲۵۰ متر با گذر هنرمندان فاصله دارد. این سالن دارای بخش های مختلفی چون سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، رستوران و کافی شاپ، سالن بیلیارد و… می باشد که می توانید همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۲ بامداد از آن دیدن کنید.

رستاک یک آژانس با سابقه درزمینه اجرای انواع تور های ایرانگردی می‌باشد.
اگر قصد سفر دارین رستاک ارائه دهنده انواع بلیط های داخلی و خارجی میباشد.
همچنین برای رزرو انواع هتل، ویلا، سوئیت و… به سایت رستاک به نشانی www.rastakhome.com مراجعه کنید.
همچنین اپلیکیشن رستاک را از کافه بازار و پلی استور دانلود و نصب کنید.
شماره تماس: ۰۹۱۲۳۱۷۵۳۴۸

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید