جاذبه دیدنی روستای درک چابهار

0
121

شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که بعد از شنیدن اسم «درک» تصویری از مکانی ناخوشایند برایتان تجلی شود. در این مقاله از وب سایت علی‌بابا به شما این اطمینان را می‌دهیم که بعد از خواندن این مقاله و آشنایی با جاذبه دیدنی روستای درک چابهار کاملا نظرتان تغییر خواهد کرد. خصوصا اگر از طرفداران طبیعت، ساحل و دریا باشید.

درک دقیقا کجاست؟

روستای درک، در بخش زرآباد، که در شهرستان کنارک، نزدیک چابهار در استان سیستان و بلوچستان قرار دارد. در واقع روستای درک، بین دو بندر مهم ایران، یعنی بندر چابهار و بندر عباس، قرار دارد. می‌توانید هم از طریق زمینی و هم از طریق هوایی، به روستای درک برسید.تور، بلیط و ویزای خود جهت مسافرت را از رستاک به شماره ۸۸۱۴۱۴۶۸ تهیه فرمایید و از تخفیفات آن نیز بهره مند شود.

بر خلاف تصور بیشتر مردم، استان سیستان و بلوچستان، یکی از امن‌ترین و زیباترین مناطق گردشگری ایران است که این روزها، توجه گردشگران داخلی و خارجی را به خود جلب کرده است.جاذبه دیدنی روستای درک چابهار

بر خلاف تصور بیشتر مردم، استان سیستان و بلوچستان
بر خلاف تصور بیشتر مردم، استان سیستان و بلوچستان

ساحل زیبای روستای درک

به جرات می‌توان گفت که ساحل روستای درک، جزو یکی از زیباترین و پاک‌ترین سواحل ایران است. برخلاف سواحل شمالی ایران، ساحل روستای درک، عاری از هرگونه زباله است که قدم زدن در کنار ساحل و شنا در دریای عمان را بسیار لذت بخش می‌کند.

اینجا، همان جایی است که دریای عمان به اقیانوس هند می‌رسد. تقابل صخره‌های بلند و سنگی و درخت‌های نخل با دریا، مناظری می‌سازند که نظیر ندارند. مهم‌ترین دیدنی روستای درک تقابل ماسه‌های داغ و سوزان کویری با آغوش باز دریاست. یکی شدن کویر و دریا، یکی از خاص‌ترین پدیده‌های طبیعی است که تنها در مکان‌های انگشت شماری از دنیا دیده می‌شود.

درک یا مریخ؟

یکی دیگر از جاذبه‌های روستای درک، پدیده‌ی زمین شناسی‌ای زیبا و نادر به نام «کوه‌های مریخی» است. این کوه‌ها در اثر فرسایش باد و خاک به وجود آمده‌اند. کوه‌های مریخی یا کوه‌های مینیاتوری، منظره‌ای دیدنی به این مناطق داده‌اند که شباهت زیادی با تصاویری که از مریخ به دست ما رسیده، دارند.جهت اقامتگاه های داخلی اعم از ویلا ، سوییت ، هتل آپارتمان و واحد های بوم گردی از سیستم رستاک و اپلیکیشن اندروید قابل دانلود از کافه بازار و گوگل پلی می توانید استفاده نمایید. رستاک جهت رزرو پیشنهادات شگف انگیزی برای شما دارد.جاذبه دیدنی روستای درک چابهار

فاصله روستای درک تا چابهار

فاصله روستای درک تا چابهار حدود ۱۷۰ کیلومتر است. برای طی کردن این فاصله باید مسیر زمینی را انتخاب کنید و با عبور از روستای کهیر به‌سمت زرآباد به روستای درک برسید. برای رسیدن به مقصد حدود دو تا سه ساعت در مسیر خواهید بود.

ساحل دیدنی درک
ساحل دیدنی درک

فاصله تهران تا روستای درک

فاصله تهران تا روستای درک ۱,۷۷۰ کیلومتر است (فاصله تهران تا چابهار حدود ۱,۸۰۰ کیلومتر است) که برای طی کردن آن باید یک روز کامل (حدود ۲۴ ساعت) رانندگی کنید؛ واضح است که این بهترین راه رفتن به روستای درک نیست! می‌توانید با انتخاب گزینه سفر هوایی به فرودگاه کنارک که ۱۳۵ کیلومتر با درک فاصله دارد یا فرودگاه هرمزگان بروید و باقی مسیر از جاسک به زرآباد را با ماشین طی کنید.جاذبه دیدنی روستای درک چابهار

فاصله تهران تا روستای درک
فاصله تهران تا روستای درک

اگر هم دلتان بخواهد ریل‌های قطار شما را به روستای درک برساند، می‌توانید با قطار راهی یکی از شهرهای کرمان، زاهدان یا بندرعباس شوید و بعد از آن با سواری به چابهار بروید و باقی مسیر تا روستای درک را طی کنید.جهت اقامتگاه های داخلی اعم از ویلا ، سوییت ، هتل آپارتمان و واحد های بوم گردی از سیستم رستاک و اپلیکیشن اندروید قابل دانلود از کافه بازار و گوگل پلی می توانید استفاده نمایید. رستاک جهت رزرو پیشنهادات شگف انگیزی برای شما دارد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید