مراکز خرید قشم

0
310

با وجود این که جزیره یکی قشم از جزایر دیدنی و تفریحی ایران است اما بسیاری از مردم زمان زیادی را صرف خرید در مراکز خرید قشم کنند، چرا قیمت بسیاری از کالاها خصوصا پوشاک در این منطقه ارزان‌‌تر است، از طرفی بازارهای سنتی به خوبی حال و هوای مردم و معماری قدیمی شهر را نشان می دهد.

یکی از بازارهای مهم قشم سیتی سنتر ۱ و ۲ میباشد که یکی از بزرگترین مراکز تجاری جنوب
سیتی سنتر قشم

مرکز خرید ستاره قشم

این مجتمع جزو مراکز خرید قشم یکی از مراکز مجهز تجاری قشم است ، در این مجتمع نزدیک به ۷۰۰ واحد تجاری وجود دارد ،می توانند اکثر کالاهای مورد نیازشان را در یک مکان تهیه کنید، این مجتمع بسیاری از برندهای داخلی و خارجی را دارد و البته محصولات غیر برند نیز در آن پیدا می شود؛در خیابان‌های اطراف این مجتمع پاساژهای دیگری مانند بازار فردوسی، بازار خلیج فارس و … دیده می شود، به علاوه هتل مارینا۲ و هتل مرجان که از هتل‌های معروف قشم هستند نیز در این محدوده قرار دارند؛

مرکز خرید ستاره قشم از مراکز خرید و جاذبه های گردشگری قشم است و با سه طبقه، ۶۴۱ واحد تجاری
مرکز خرید ستاره قشم

مرکز خرید خلیج فارس

مجتمع خلیج فارس کمی آن طرف‌‌تر از مرکز خرید مجتمع ستاره قشم در بلوار ولیعصر قرار دارد، بنای آن ۴ طبقه است و در طبقات پایین‌‌تر حدود ۸۰ واحد تجاری و در طبقات بالاتر نیز ۳۰  واحد اداری و مسکونی دیده می شود، البته رستوران خلیج فارس از رستوران‌های خوش آوازهه قشم نیز در طبقه آخر این مجتمع قرار دارد؛ مجتمع کالاهای زیادی از قبیل پوشاک، لوازم خانگی و … را پوشش می دهد و چندین برند معتبر این در این مجتمع مغازه دارند.  

 بنای آن 4 طبقه است و در طبقات پایین‌‌تر حدود 80 واحد تجاری و در طبقات بالاتر نیز 30  واحد اداری و مسکونی دیده می شود
مرکز خرید خلیج فارس

مرکز خرید دو دلفین

بندر درگهان از بندرهای نزدیک قشم است که مرکز خرید قشم دو دلفین و چند مرکز خرید بزرگ دیگر در این منطقه قرار دارد، درگهان بافت بومی‌‌تری دارد به طور کلی قیمت اجناس در درگهان از خود قشم پایین‌‌تر است، البته اجناس با مارک‌های یکسان در پاساژها قیمت‌هایی مشابه دارند اما در بازار‌های محلی درگهان قضیه فرق دارد؛ این مجتمع در ۶ طبقه برندهای زیادی را در خود داده و اکثر کالاهای مورد نیاز افراد خانواده مانند پوشاک، زیورآلات، لوازم برقی، کیف و کفش، لوازم خانگی، لوازم بهداشتی آرایشی و خلاصه هر چیزی که فکرش را بکنید در این پاساژ وجود دارد.

این مجتمع در 6 طبقه برندهای زیادی را در خود داده و اکثر کالاهای مورد نیاز افراد خانواده مانند پوشاک، زیورآلات، لوازم برقی، کیف و کفش، لوازم خانگی، لوازم بهداشتی آرایشی و خلاصه هر چیزی که فکرش را بکنید در این پاساژ وجود دارد.
مرکز خرید دو دلفین

مرکز خرید زمرد

زمرد مراکز خرید قشم از پاساژهای بزرگ درگهان قشم است که به دلیل قیمت‌های مناسب طرفداران زیادی دارد، این مجتمع یک طبقه در خیابان اصلی درگهان که اغلب پاساژها آن جا هستند، قرار گرفته و با وجود این که کالاهای متنوعی مانند کیف، عینک، لوازم آرایشی، لوازم خانگی و … دارد اما پوشاک بیشتر از هرچیزی به چشم می خورد.

زمرد از پاساژهای بزرگ درگهان قشم است که به دلیل قیمت‌های مناسب طرفداران زیادی دارد
مجتمع تجاری زمرد قشم

مرکز خرید مرجان قشم

این مرکز خرید دو بخش دارد، بخش اول فاز اول متشکل از دو طبقه بوده که طبقه زیرزمین سوپرمارکت، طبقه همکف و اول اداری، و طبقه دوم مسکونی است. بخش دوم متشکل از پنج طبقه دارای واحدهای تجاری، اداری و مسکونی است.

مرکز خرید دو بخش دارد، بخش اول فاز اول متشکل از دو طبقه بوده که طبقه زیرزمین سوپرمارکت، طبقه همکف و اول اداری، و طبقه دوم مسکونی است. بخش دوم متشکل از پنج طبقه دارای واحدهای تجاری، اداری و مسکونی است.
مرکز خرید مرجان قشم

بازار قدیم قشم

این بازار بین‌المللی مراکز خرید قشم از سال ۱۳۷۶ آغاز به کار کرد و حدود ۶۴۱ واحد فعال تجاری دارد که در سه طبقه تقسیم شده‌اند. شعب بانک‎های سپه ،صادرات، ملی، موزه حیوانات تاکسی درمی، واحدهای فروش برگ سبز، بازی‌های رایانه‌ای، رستوران سنتی، سالن مخصوص بیلیارد، فست فود، کافه تریا، آرایشگاه زنانه و مردانه و… از امکانات مختلف این شعبه از مراکز خرید قشم است.

بازار بین المللی با 641 واحد فعال تجاری
بازار قدیم قشم

جهت اقامتگاه های داخلی اعم از ویلا ، سوییت ، هتل آپارتمان و واحد های بوم گردی از سیستم رستاک و اپلیکیشن اندروید قابل دانلود از کافه بازار و گوگل پلی می توانید استفاده نمایید . رستاک جهت رزرو پیشنهادات شگف انگیزی برای شما دارد . تور های لحظه آخری ما را در اینستاگرام رستاک تور دنبال کنید.

واحد یک خواب ویلایی 120 متری ورودی شهرک سام و زال قشم
واحد یک خواب ویلایی ۱۲۰ متری ورودی شهرک سام و زال قشم
https://www.rastakhome.com/rooms/8090
اپارتمان دو خوابه شهرک بوستان قشم
اپارتمان دو خوابه شهرک بوستان قشم
https://www.rastakhome.com/rooms/8093
اتاق 2تخته دبل Bهتل سینگو قشم
اتاق ۲تخته دبل Bهتل سینگو قشم
https://www.rastakhome.com/rooms/7882

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید