جاذبه دیدنی آبشار دارنو نوشهر

0
185

آبشار دارنو جاذبه دیدنی آبشار دارنو نوشهر زیباترین آبشارهایی است که در شهر زیبای نوشهر جریان داشته و یکی از آبشارهای مجموعه آبشار هفت شاخه این شهر شناخته می شوند. در طبیعت شمال ایران، انواع جاذبه های دیدنی و گردشگری زیبا و حیرت آور وجود دارند که آبشارها یکی از آن ها به شمار می روند و طبیعت دوستان زیادی را به سمت خود جذب می کنند.

آبشار دارنو
آبشار دارنو

استان مازندران انواع زیبایی های طبیعت شمال ایران را به خود اختصاص داده و نوشهر که در غرب این استان واقع شده، بسیاری از زیبایی های سرسبز شمال را شامل می شود. شهرهای شمالی ایران همیشه از جمله مقاصد گردشگری بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی بوده و این بار می خواهیم آبشاری را به شما معرفی کنیم که در میان طبیعت نوشهر جریان دارد و از بی نظیرترین آبشارهای نوشهر به شمار می رود. در ادامه این مطلب همراه رستاک هم باشید، تا با این جاذبه گردشگری و زیبا بیشتر آشنا شویم.

رستاک اقامتگاه های خصوصی منازل استیجاری دارای مجوز را با قیمت های مختلف در اختیار گردشگران قرار می دهد. از سایت رستاک می توانید رزرو قطعی خود را انجام دهید، اپلیکیشن رایگان رستاک را از کافه بازار و گوگلی پلی دانلود کنید.

آبشار دارنو ولرده نوشهر

در قلب جنگل‌های هیرکانی مازندران، این‌ بار گذرمان به آبشار دارنو، یکی از جاذبه‌های طبیعی و فوق‌العاده زیبای نوشهر افتاده است. این طبیعت شگفت‌انگیز، بخشی از مجموعه‌‌ آبشارهایی‌ست که در جنگل‌های سرسبز و وسیع نوشهر به یکدیگر پیوسته‌اند. آبشار دارنو از هفت آبشار تشکیل شده که بلندترین آن‌ها دارنو با ۲۵ متر ارتفاع است. به علاوه این آبشار اصلی‌ترین و دومین آبشار مجموعه نیز به‌شمار می‌آید.

می توانید علاوه بر رزرو اقامتگاه آنلاین در سایت رستاک هم از تورهای داخلی و خارجی به مقاصد کیش ، قشم ، مشهد مقدس و همچنین استانبول , آنتالیا ، مالزی ، دبی و اخذ ویزای توریستی از طریق شماره تماس های ۰۲۱۸۸۸۴۱۸۰۸ ، ۰۲۱۸۸۴۱۹۵۵با کارشناسان رستاک جهت مشاوره و خرید تور اقدام کنید.

مسیر رسیدن به این جاذبه طبیعی هر چند کمی طولانی‌ به نظر می‌رسد اما مملو از مناظر چشم‌نوازی‌ است که نمی‌گذارد خستگی راه بر تن‌ شما باقی بماند. پوشش گیاهی انبوه، آب‌و‌هوای دل‌انگیز و رودهای جاری اینجا را به یک مکان رویایی تبدیل کرده است که تجربه‌ای بی‌نظیر را برایتان به ارمغان خواهد آورد.جاذبه دیدنی آبشار دارنو نوشهر

راهنمای بازدید از آبشار دارنو

در راه رسیدن به آبشار

اگر با وسیله نقلیه شخصی عازم هستید ابتدا باید راهی جاده چالوس شوید. در نیمه اول سال این مسیر مملو از سرسبزی و عطر چمن‌ها و درختان نم زده است. از آنجا به سمت کمربندی نوشهر بروید. وقتی وارد کمربندی نوشهر شدید، مسیر را تا جاده معدن سنگ نوشهر ادامه دهید و سپس مسیر راه دریاچه فراخین را در پیش بگیرید تا به یک دوراهی برسید. پس از رسیدن به دوراهی، باید وارد مسیر سمت راست شوید. آبشار دارنو در نزدیکی دریاچه فراخین قرار دارد و بقیه راه را باید به صورت پیاده طی کنید. مسیر رسیدن به آبشار دارنو از جنگل و کنار رودخانه است. 

طبیعت دارنو
طبیعت دارنو

دریاچه فراخین

همان‌طور که گفتیم برای رسیدن به آبشار دارنو باید از نزدیکی دریاچه فراخین عبور کنید. این دریاچه، یک تالاب جنگلی در میان درخت‌های سر به فلک کشیده است که به مرداب هسل شباهت زیادی دارد. از دریاچه فراخین تا ورودی آبشار، باید پیمایشی در طبیعت جنگلی این منطقه را تجربه و از کنار رودخانه‌ها عبور کنید. در مسیر آبشار دارنو، ابتدا به یک آبشار کوچک‌تر می‌رسید؛ از این آبشار کوچک تا آبشار اصلی دارنو حدود نیم ساعت دیگر پیاده‌روی دارید. در کنار آبشار اول راهی وجود دارد که بهتر است از آن برای رسیدن به آبشار بالایی استفاده نکنید. جاذبه دیدنی آبشار دارنو نوشهر

رستاک اقامتگاه های خصوصی منازل استیجاری دارای مجوز را با قیمت های مختلف در اختیار گردشگران قرار می دهد. از سایت رستاک می توانید رزرو قطعی خود را انجام دهید، اپلیکیشن رایگان رستاک را از کافه بازار و گوگلی پلی دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید