آبشار اما، نگین پنهان ایلام

0
15

سفری به سرزمین طبیعت بکر و خنکای روح‌نواز

در دل زاگرس سرسبز و در آغوش گرم استان ایلام، گهره‌ای ناشناخته نهفته است که طراوت و زیبایی‌اش، هر گردشگری را مجذوب خود می‌کند. آبشار اما، نام این شگفتانه‌ی طبیعت است که در دامنه‌ی کوه‌های کبیرکوه و در جوار روستای اما، چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند.آبشار اما، نگین پنهان ایلام

آبشار اما، نگین پنهان ایلام  سامانه جامع گردشگری رستاک
سفری به سرزمین طبیعت بکر و خنکای روح‌نواز

ارتفاع این آبشار حدود ۱۵ متر است و آب آن از چشمه‌های جوشان دامنه‌ی کوه سرازیر می‌شود و در نهایت به رودخانه‌ی سیمره می‌ریزد. مسیر رسیدن به آبشار، از میان دشت‌ها و باغ‌های سرسبز می‌گذرد و در طول راه، می‌توانید از تماشای طبیعت بکر و تنفس هوای پاک لذت ببرید.جهت اقامتگاه های داخلی اعم از ویلا ، سوییت ، هتل آپارتمان و واحد های بوم گردی از سیستم رستاک و اپلیکیشن اندروید قابل دانلود از کافه بازار و گوگل پلی می توانید استفاده نمایید. رستاک جهت رزرو پیشنهادات شگف انگیزی برای شما دارد.

جاذبه‌های آبشار اما:

  • طبیعت بکر و سرسبز: دره سرسبز و خنک آبشار اما، مکانی ایده‌آل برای پیک‌نیک، کمپینگ و گذراندن اوقات فراغت در کنار خانواده و دوستان است.
  • آبشار خنک و پرآب: آب خنک و گوارای آبشار، در گرمای طاقت‌فرسای تابستان، روح‌نواز و طراوت‌بخش است.
  • منطقه‌ای بکر و دست‌نخورده: این منطقه به دلیل عدم حضور گردشگران زیاد، بکر و دست‌نخورده باقی مانده و می‌توان از آرامش و سکوت آن لذت برد.
  • مسیر دسترسی مناسب: مسیر دسترسی به آبشار اما، جاده‌ای خاکی اما مناسب است و با ماشین سواری به راحتی می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد.
آبشار اما، نگین پنهان ایلام  سامانه جامع گردشگری رستاک
جاذبه‌های آبشار اما:

آژانس گردشگری رستاک، با ارائه تورهای یک روزه و چند روزه به آبشار اما، سفری خاطره‌انگیز و دل‌انگیز را برای شما رقم می‌زند.

خدمات تور:

  • وسیله نقلیه رفت و برگشت
  • صبحانه و میان وعده
  • راهنمای مجرب
  • بیمه مسافرتی

با ما تماس بگیرید و سفری به یادماندنی به سرزمین آبشارها و طبیعت بکر زاگرس را تجربه کنید.

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۴۱۸۰۸ -۰۹۱۲۳۱۷۵۳۴۸

با رستاک، همسفر طبیعت باشید!

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید