دیدنی های شهرک دریاکنار

0
294

برخی از شما دنبال یک مقصد آرام و زیبا برای سفرتان می‌گردید؛ جایی که خوش آب‌وهوا و پر از امکانات باشد. آن‌هایی که می‌دانند دریاکنار کجاست، بی‌تردید سراغ دیدنی های شهرک دریاکنار می‌روند. اگر هم با آن‌جا آشنا نیستید، نگران نباشید. در این مطلب از رستاک هم به سراغ یکی خارق‌العاده‌ترین نقاط استان مازندران رفته‌ایم. شهرکی نزدیک به بابلسر و چسبیده به ساحل دریای خزر. اگر می‌خواهید با جاذبه‌های دیدنی دریاکنار بیشتر آشنا شوید، پس این متن را از دست ندهید.

دیدنی های شهرک
دیدنی های شهرک

شهرک ساحلی دریاکنار

اصلاً خیال نکنید دریاکنار یک شهر است! نه، این منطقه شهرکی است در استان مازندران که از توابع بابلسر به حساب می‌آید. بعد از طی کردن ۵ کیلومتر فاصله از این شهر، به مقصد دوست‌داشتنی‌تان خواهید رسید. تاریخ تأسیس شهرک دریا کنار به دهه‌ی ۴۰ شمسی برمی‌گردد. تعداد دیدنی‌های دریاکنار نیز با معماری منطقه رابطه‌ی مستقیمی دارد. در ساخت این شهرک سعی شده است تا طراحی محله‌ها،‌ خیابان‌ها و… به بهترین صورت انجام گیرد. همچنین جغرافیای انتخاب شده هم بسیار دلپذیر مطبوع است. برای همین هم اگر بهار یا تابستان به آن‌جا رفتید، از کثرت مسافران حاضر تعجب نکنید.دیدنی های شهرک دریاکنار

می دانستید جهت اقامتگاه های داخلی اعم از ویلا ،سوییت ،هتل آپارتمان و واحد های بوم گردی از سیستم رستاک و اپلیکیشن اندروید قابل دانلود از کافه بازار و گوگل پلی می توانید استفاده نمایید؟ رستاک جهت رزرو پیشنهادات شگف انگیزی برای شما دارد.

شهرک ساحلی دریاکنار
شهرک ساحلی دریاکنار

خوشگذرانی در سفر به شهرک

طراحی فضای باز و ویلاهای آن الگوبرداری از معماری غربی هستند. آقای حسین امانت، طراح مطرح میدان و برج آزادی نقش بسیار بزرگی در طراحی این شهرک داشت. خیابان های زوج شهرک منتهی به دریا می شوند و با سنگ هایی بزرگ پوشیده شده اند. در آخر خیابان یکم این شهرک، رستوران، مغازه ها و سرگرمی های گوناگون به همراه صندلی برای مردم احداث وجود داشته و خیابان های ششم و هفدهم دریاکنار به ساحل شنا مرتبط می شوند که دارای نجات غریق هست. معمولا در فصل گرما ساحل خیابان ششم برای آقایان و ساحل خیابان هفدهم برای بانوان در نظر گفته می شود و زمانیکه یکی از این دو ساحل برای شنا مناسب نباشد، ساحل دیگر از صبح تا ۱۵ برای بانوان و از ساعت ۱۵ به بعد برای آقایان در نظر گرفته می شود.

جهت مسافرت های خانوادگی و یا با تور رستاک برای شما اتوبوس ،میدل باس ون را بصورت آنلاین اجاره می دهد که می توانید با مشاهده نرخ و سایر امکانات آن را رزرو نموده و آسوده خاطر سفر کنید.

خوشگذرانی در سفر به شهرک
خوشگذرانی در سفر به شهرک

پاساژگردی

از دیگر دیدنی‌های دریاکنار مجتمع‌های تجاری این شهرک فوق‌العاده است. وجود انواع پاساژ، مال و مجمتع تجاری فرصت تجربه‌ی یک خرید فراموش نشدنی را فراهم می‌آورد. همچنین حضور برندهای معتبر داخلی و خارجی در این منطقه، به اعتبار اقتصاد دریاکنار نیز افزوده است. حتی قبل از ورود به شهر هم، برخی تابلوهای مختلف از چشم‌تان عبور و توجه‌تان را جلب می‌کند. اگر قصد خرید هم نداشتید، باز هم پاساژگردی را از دست ندهید. چرا که دیدن بناهای مدرن و پر رونق حس و حال خوبی را برای‌تان خواهد ساخت.

سخن آخر

خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی دیگر جای نگرانی وجود ندارد. همین که شما سایت رستاک هم را باز کنید، امکان بررسی و مقایسه اقامتگاه‌های دریاکنار را خواهید داشت. بعد از انتخاب گزینه‌ی مناسب هم با چند کلیک، آن را رزرو می‌کنید. به همین سادگی این مسأله هم حل شد. حالا چمدان‌تان را جمع کنید که سفر دل‌انگیزی در پیش دارید.دیدنی های شهرک دریاکنار

در طول مسافرت خود و یا قبل از سفر در مسافرت های داخلی انواع خدمات جانبی اعم از راهنما ،سوغاتی ،غذاس محلی ،خودرو و یا هر خدمات دیگر را همزمان یا بعد از رزرو می توانید بصورت آنلاین و با مشاهده نرخ و سایر ویژگیها از سیستم رستاک رزرو نمایید . در صورت داشتن هر گونه سئوال و یا درخواست با شماره ۸۸۸۴۱۸۰۸ دفتر مرکزی رستاک واقع در تهران هماهنگی فرمایید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید