موزه هنرهای معاصر اهواز

0
130

شهر زیبای اهواز دارای جاذبه‌های مختلف تاریخی، فرهنگی و هنریه که هرساله گردشگران زیادی رو مجذوب خودش میکنه. در بین این دیدنی‌ها، قراره که به موزه هنرهای معاصر اهواز سری بزنیم و درباره‌ی آثار ارزشمند و زیبای اون بیشتر بدونیم.

موزه هنرهای معاصر
موزه هنرهای معاصر

میدونم که با شنیدن اسم موزه هنرهای معاصر اهواز به یاد اشیا و آثار قدیمی و باستانی میفتی اما این موزه کمی متفاوت‌تر هست و همونطور که از اسمش پیداست آثار مربوط به دوره معاصر رو در اونجا تماشا خواهی کرد. این موزه دارای ۷۰ اثر هنری مربوط به هنرمندان معاصر استان خوزستان و تعدادی از آثار هنرمندان سایر استان‌هاست. موزه هنرهای معاصر اهواز در مساحتی ۵ هزار متری در دو طبقه ساخته شده و ۵ گالری در اون وجود داره. یکی از این گالری‌ها به نمایشگاه‌های انفرادی هنرمندان اختصاص داده شده.

رستاک برای شما سوییت ،ویلا و اقامتگاه با نرخ های ویژه دارد.

موزه هنرهای معاصر اهواز

موزه هنرهای معاصر اهواز دارای بخش های مختلفی است که برای بازدیدکنندگان آن بسیار جالب و دیدنی خواهند بود. همایون قنواتی مدیریت سال اول موزه هنرهای معاصر در اهواز را برعهده داشته است و پس از سال ۱۳۸۸ آقای انوشیروان بهرامی مدیریت این مکان توریستی و گردشگری را بر عهده گرفته است.

رزرو انلاین اقامتگاه در خوزستان و کل ایران رستاک

موزه هنرهای معاصر
موزه هنر

مختصات موزه هنرهای معاصر 

زیربنای موزه هنرهای معاصر اهواز ۵۰۰۰ متر مربع می باشد. موزه نام برده شده از ۲ طبقه تشکیل شده است و مکان مناسبی برای برگزاری همایش های مختلف و جشنواره های داخلی به شمار می رود. جالب است بدانید که گالری های فعال در این حوزه به ۵ مورد می رسند. در تمامی گالری های موزه هنرهای معاصر شما می توانید آثار مختلفی را از نزدیک مشاهده نمایید.

تور های لحظه اخری ما را در اینستاگرام رستاک تور دنبال کنید

گالری های فعال در این حوزه
 گالری های فعال در این حوزه به 5 مورد می رسند.
گالری های فعال در این حوزه

۲۵۰ تا ۳۰۰ اثر برجسته در حالت معمول و استاندارد در گالری های این موزه به نمایش درآمده اند اما در صورتی که بتوان خارج از استاندارد به نمایش آثار بیشتر در موزه هنرهای معاصر اقدام نمود می توان ۵۳۰ اثر را در گالری های این موزه به نمایش درآورد. رئیس موزه هنرهای معاصر آقای بهرامی همچنین در رابطه با جشنواره های متعددی که در این مجموعه اجرایی شده اند نیز سخنانی را ارائه کرده اند که در بخش بعدی به آن خواهیم پرداخت.موزه هنرهای معاصر اهواز


جهت اقامتگاه های داخلی اعم از ویلا ، سوییت ، هتل آپارتمان و واحد های بوم گردی از:

سیستم رستاک و اپلیکیشن اندروید قابل دانلود از کافه بازار و گوگل پلی می توانید استفاده نمایید .

برگزاری جشنواره های مختلف در موزه اهواز

همانطور که در بخش قبلی عنوان کردیم موزه هنرهای معاصر مکان مناسبی جهت برگزاری جشنواره و نمایشگاه های مختلف داخلی محسوب می شود. به گفته رئیس این موزه در سال های ۱۳۸۸ و ۱۳۹۲ دو دوره از جشنواره ملی کاریکاتور در این مجموعه برگزار شده است. جشنواره ملی تجسمی فجر نیز از دیگر برنامه هایی است که موزه هنرهای معاصر میزبان ۴ دوره از آن بوده است.

نمایشگاه مختلف
نمایشگاه مختلف

 ششمین دوره نمایشگاه منتخب نقاشی نسل نو نیز در این موزه برگزار شده است. در کنار این نمایشگاه می توان به دومین نمایشگاه فروش آثار هنری و همچنین یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی نیز اشاره کرد که برنامه آنها در این مجموعه به معرض نمایش درآمده اند. در موزه هنرهای معاصر  به غیر از موارد ذکر شده برنامه های مختلف دیگری نیز برگزار شده اند که حاکی از اهمیت موقعیت مکانی این موزه می باشند.

رستاک جهت رزرو پیشنهادات شگفت انگیزی برای شما دارد .

گالری اختصاصی در موزه هنرهای معاصر 

با توجه به این که در شهر اهواز مکان های مناسبی برای به نمایش درآوردن آثار هنرمندان به صورت خصوصی وجود ندارد این امکان فراهم شده است تا در موزه هنرهای معاصر یکی از گالری ها برای این امر اختصاص داده شود. با توجه به این موضوع در سال ۱۳۹۱ این مهم اجرایی شد و ۱۲ نمایشگاه انفرادی مختص هنرمندان در این موزه برگزار گردید. این موضوع بسیار مورد استقبال هنرمندان قرار گرفت و همچنان نیز در حال اجرایی شدن می باشد. دلتابان شما عزیزان را به دیدن گالری های مختلف موزه هنرهای معاصر اهواز دعوت می کند.

 برای خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین به رستاک تیکت مراجعه کنید

برای اقامت در هتل و بوم گردی در شهر های خوزستان با کارشناسان ما در ارتباط باشید ۰۲۱۸۸۱۴۱۴۶۸

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید