جنگل مشه سویی اردبیل

0
425

طبیعت اردبیل پر از زیبایی است. از کوه و آب های گرم گرفته تا مراتع و جنگل ها. جنگل مشه، از جاذبه‌های گردشگری اردبیل است که در ۲۵ کیلومتری این شهرستان قرار گرفته است. از شهرستان نمین تا جنگل مشه سویی اردبیل ، مسیر، کوتاه است.

طبیعت زیبا در کنار ابرها
طبیعت زیبا در کنار ابرها

جنگل مشه سویی اردبیل دارای آب و هوای معتدل است. در اطراف جنگل، محدوده گردشگری و تفریحی ایجاد شده و در آن، امکانات گوناگونی مانند استخر آب گرم و پیست اسکی نیز قرار دارد. برای گردش و تفریح در محدوده شمال غرب ایران، جنگل مشه، گزینه مناسبی است. با در نظر گرفتن امکانات جانبی دیگر در کنار زیبایی‌های خیره‌کننده جنگل مشه ، قطعا اشتیاق سفر به این منطقه خواهیم داشت. امکاناتی چون پیست اسکی، استخر آبگرم، کلبه‌های چوبی و امکانات رفاهی دیگر در دل جنگل، آماده پذیرایی از گردشگران است.

جهت اقامتگاه های داخلی اعم از ویلا ، سوییت ، هتل آپارتمان و واحد های بوم گردی از

سیستم رستاک و اپلیکیشن اندروید قابل دانلود از کافه بازار و گوگل پلی می توانید استفاده نمایید .

مشه سویی

در داخل جنگل مشه سویی اردبیل سرسبز و زیبا، چشمه آبگرم مشه سویی نیز قرار گرفته. این چشمه، دارای آب معدنی است و به دلیل خواص درمانی آن، اهالی و گردشگران از آن استفاده می‌کنند.

چشمه آب گرم مشه سویی
در داخل این جنگل سرسبز و زیبا، چشمه آبگرم مشه سویی
چشمه آب گرم مشه سویی

گردشگران بسیاری برای استفاده از آب‌های معدنی چشمه‌های آبگرم به شمال غرب ایران سفر می‌کنند. بیشتر چشمه‌های آبگرم ایران در این محدوده قرار گرفته است. چشمه‌های پر آب منطقه در شهر سرعین است. اما چشمه‌هایی مانند مشه سویی به علت قرارگیری در مناطق زیبایی مانند جنگل مشه طرفداران خود را دارند. محدوده تفرجگاهی زیبای جنگل مشه در تمام فصول مناسب گردشگری است. مسافران و اهالی منطقه به عنوان منطقه‌ای تفریحی از این منطقه دیدن می کنند. همچنین پیست اسکی که در ۴ فصل باز است. این منطقه، پربازدید و محلی برای تفریح دوستداران اسکی است.جنگل مشه سویی اردبیل

تور های لحظه آخری ما را در اینستاگرام رستاک تور دنبال کنید.

بومگردی جنگل مشه

در مسیر بین آستارا در استان گیلان و شهر اردبیل (از سمت آستارا به اردبیل) بعد از پل سفید رود در سمت چپ جاده، روستایی به اسم گیلاده یا گیلده قرار دارد. اگر در این محدوده از شیب نسبتا تند جاده منتهی به روستای گیلده بالا بروید به معدن سنگ خواهید رسید. تا معدن سنگ، مسیر ماشین‌رو وجود دارد.جنگل مشه سویی اردبیل

جهت مسافرت های خانوادگی و یا با تور رستاک برای شما اتوبوس ، میدل باس ون را بصورت انلاین اجاره می دهد

می توانید با مشاهده نرخ و سایر امکانات آن را رزرو نموده و آسوده خاطر سفر کنید .

روستای گیلده
روستای گیلده

اهالی روستا کاملا آمادگی پذیرایی از گردشگران را دارند و ماشین‌های مناسب تهیه کرده و خدمات مناسبی ارائه می‌کنند. پس از رسیدن به محدوده معدن سنگ، راه جاده‌ زیبا و پر فراز و نشیبی در دل جنگل مشه دیده می‌شود. یکی از بی‌نظیر‌ترین مناظر در شمال غرب ایران در دل این جنگل سبز قرار گرفته است.جنگل مشه سویی اردبیل

جنگل مشه و کلبه‌های چوبی

در میان جنگل مشه، خانه‌های ییلاقی زیبایی قرار گرفته. خانه‌هایی که گفته می شود فردی به نام عمو فرج، با ذوق بسیار آنها را ساخته، در اختیار مسافران قرار می دهد. کلبه‌های چوبی میان جنگل، انتهای مسیر گردشگری در جنگل مشه است. در این محدوده پس از جنگل نوردی مفرح، می توانید یک فنجان چای، مهمان عمو فرج باشید.

 برای خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین به رستاک تیکت مراجعه کنید

جنگل مشه
جنگل مشه

چشمه‌های آبگرم میان جنگل نیز قسمتی از این بومگردی است. از تفریح در استخر آبگرم و نهار در کلبه‌های چوبی لذت ببرید، ولی به خاطر داشته باشید قبل از تاریکی، مسیر برگشت را طی کنید.

جالب است بدانید :

پیست اسکی مشه سویی در هر چهار فصل قابل استفاده است و طرفدارن زیادی نیز دارد. در جنگل مشه سویی اردبیل می توانید جنگل پیمایی سبک و لذت بخش را در میان طبیعتی بکر و زیبا تجربه کنید.جنگل مشه سویی اردبیل

از جمله جانورانی که در این جنگل دیده می شوند می توان به خرس قهوه ای، کفتار، گرگ، خوک وحشی، خرگوش، روباه، گوزن و… اشاره کرد.

طبیعت زیبا
طبیعت زیبا

جهت اقامتگاه های داخلی اعم از ویلا ، سوییت ، هتل آپارتمان و واحد های بوم گردی از سیستم رستاک و اپلیکیشن اندروید قابل دانلود از کافه بازار و گوگل پلی می توانید استفاده نمایید . رستاک جهت رزرو پیشنهادات شگف انگیزی برای شما دارد .

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید