ایرانی ها به چه مقاصدی بدون روادید سفر می کنند

0
1447

مالزی

در این بخش به برخی از کشورهای دنیا که بدون روادید به آن می توان سفر کرد اشاره می شود. البته برخی از این کشورها لغو روادید یک طرفه می باشند.ایرانی ها به چه مقاصدی سفر می کنند که نیاز به روادید ندارند.برای سفر به یک سری از مقاصد گردشگری کافی است تصمیم بگیرید ،هزینه سفر را پرداخت کنید و سریعا هر زمان اراده کردید بدون روادید به سفر بروید.سفر بدون روادید این ایمکان را فراهم می سازد تا هز زمان اراده کردید به سفر بروید.

ایرانی ها به چه مقاصدی بدون روادید سفر می کنند  سامانه جامع گردشگری رستاک
مالزی

مالزی در قلمرو خود دارای منابع طبیعی بسیاری همچون کشاورزی، جنگل داری و نیز مواد معدنی است .از لحاظ کشاورزی، مالزی اولین صادر نماینده پلاستیک طبیعی (کائوچو) و خرمای روغنی است که همراه آن الوارها و تنه های بریده شده درختان، کاکائو، فلفل سیاه، آناناس و تنباکو (توتون) موجب رشد این بخش شده است .خرمای روغنی، نیز یک جنس عمده صادراتی خارجی است.


جهت اقامتگاه های داخلی اعم از ویلا ، سوییت ، هتل آپارتمان و واحد های بوم گردی از سیستم رستاک و اپلیکیشن اندروید قابل دانلود از کافه بازار و گوگل پلی می توانید استفاده نمایید .

رستاک جهت رزرو پیشنهادات شگف انگیزی برای شما دارد .

تور های لحظه آخری ما را در اینستاگرام رستاک تور دنبال کنید .


اکوادور

 اکوادور
اکوادور

اکوادور کشوری در شمال غربی آمریکای جنوبی، با پایتخت کیتو و بزرگترین شهر گوای اکیل است.

جمعیت این کشور ۱۵ میلیون نفر و زبان رسمی آن اسپانیایی و نظام سیاسی اکوادور جمهوری ریاست جمهوری است.

این کشور از سال ۱۸۳۰ مستقل شدو پیش از این، بخشی از مستعمرات اسپانیا و جمهوری کلمبیای بزرگ بود.

میکرونزی

میکرونزی مقصد بدون روادید
میکرونزی مقصد بدون روادید

میکرونِزی یکی از سه مجمع الجزایر بزرگ اقیانوس آرام و از مناطق قاره اقیانوسیه است.

میکرونزی از سوی غرب به فیلیپین، از جنوب غرب به اندونزی، پاپوآ گینه نو و ملانزی، و از سمت شرق و جنوب شرق به پلی نزی محدود می شود.  بخش بزرگی از این منطقه از قدیم تحت سلطه اروپاییان درآمد.

نیکاراگوئه

نیکاراگوئه مقصد بدون روادید
نیکاراگوئه مقصد بدون روادید

نیکاراگوئه از شمال با هندوراس و از جنوب با کاستاریکا همسایه است. در ساحل شرقی آن دریای کارائیب و در ساحل غربی آن اقیانوس آرام قرار گرفته است.نزدیک به ۸ درصد از خاک نیکاراگوئه به عنوان پارک ملی و ذخایر زیستی محافظت می شود.نیکاراگوئه دارای سه منطقه جغرافیایی متمایز است: دشت های کناره اقیانوس آرام، مناطق کوهستانی شمالی- مرکزی و ساحل ماسکیتو، دشت های کناره اطلس.

ماداگاسکار

 ماداگاسکارمقصد بدون روادید
ماداگاسکار مقصد بدون روادید

در کناره های سواحل جنوب شرقی آفریقا، چهارمین جزیره بزرگ دنیا، ماداگاسکار واقع شده است. با سفر به این کشور در می یابید که مناظر دیدنی و شگفت انگیز این جزیره تا چه حد همانند فیلم معروف ماداگاسکار است.ماداگاسکار جزیره ای بکر، با مناظر طبیعی اعجاب انگیز و حیات وحشی بی نظیر و متنوع است. با سفر به این جزیره می توانید شگفتی هایی را تجربه کنید که تعداد معدودی از انسان ها شانس تجربه آن را دارند.

هائیتی

 هائیتی مقصد بدون روادید
هائیتی مقصد بدون روادید

هائیتی کشوری ساحلی که از شمال با اقیانوس اطلس و از جنوب با دریای کارائیب همسایه شده.

دوسوم جمعیت کشورش را کشاورزان تشکیل داده و قهوه مهم ترین کالای صادراتی آن است.

آب وهوای استوایی هائیتی به دلیل ارتفاع آن از شر گرما مصون مانده و این کشور آب وهوایی معتدل دارد.

اگر به هائیتی سفر کردید سعی کنید برای مدتی مثل مردم هائیتی زندگی کنید.

در این صورت سفر هیجان انگیزتری پیش رو خواهید داشت.

فیجی

 فیجی مقصد بدون روادید
فیجی مقصد بدون روادید

موقعیت جغرافیای فوق العاده این مجموعه جزایر، که جایی میانه خط استوا و قطب جنوب آرام گرفته.فیجی از بیش از ۳۰۰ جزیره تشکیل شده، اما عمده مردم این کشور در ۲ جزیره اصلی آن روزگار می گذرانند.قدمت زندگی در این مجموعه جزایر باستانی به دو هزار سال پیش از میلاد مسیح باز می شود.

ترکیه

 ترکیه مقصد بدون روادید
ترکیه مقصد بدون روادید

ترکیه از سه طرف به دریا راه دارد. دریاهای سیاه و مرمره، اژه و مدیترانه به وسیله دو تنگه بسفر و داردانل به دریاهای آزاد مرتبط می شوند.از لحاظ جغرافیایی موقعیت مناسبی به این کشور می دهند.بزرگترین و مهمترین شهر آن استانبول می باشد. ترکیه با کشورهای ایران، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، گرجستان، عراق، سوریه، بلغارستان و یونان همسایه است.


   تور های لحظه آخری ما را در اینستاگرام رستاک تور دنبال کنید. برای خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین به رستاک تیکت مراجعه کنید.


ماکائو، چین

 ماکائو، چین
ماکائو، چین

شبه جزیره ای در جنوب چین که سواحلی روبه دریای چین دارد، تا چند سال گذشته تحت سیطره پرتغالی ها قرار داشت.

این شهر باستانی امروزه بخشی از خاک چین است اما سفر به آن نیازی به دریافت ویزا ندارد.

تلفیق معماری اروپایی و چینی فضای اعجاب انگیزی را در این شهر رقم زده است.

کیپ ورد، آفریقا

مجموعه جزایر کیپ ورد در سواحل غربی آفریقا و در قلب اقیانوس اطلس جای گرفته است. نام این کشور به معنای دماغه سبز است. زبان مردم این کشور یادگار سال ها استعمار پرتغالی ها است. صنعت گردشگری یکی از اصلی ترین منابع درآمد این کشور است.

 کیپ ورد مقصد بدون روادید
کیپ ورد مقصد بدون روادید

مالدیو

مجمع الجزایری که در جنوب غربی هند و در اقیانوس هند واقع شده است.اگرچه انتظار می رود مالدیو به دلیل نزدیکی به خط استوا آب وهوای گرم و شرجی داشته باشد.مالدیو سرمایه گذاری فوق العاده ای روی صنعت گردشگری اش داشته و امروزه جذب گردشگران خارجی مهم ترین منبع درآمد این کشور است.

 مالدیو مقصد بدون روادید
مالدیو مقصد بدون روادید

دومینیکا

دومینیکن همسایه شرقی هائیتی، از دیگر مناطق دیدنی حوزه دریای کارائیب است. کریستف کلمب نخستین بار با رسیدن به سواحل این کشور، قاره آمریکا را کشف کرد و دومینیکن به اولین اقامتگاه مهاجران اروپایی بدل شد. دریاچه جوشان (Boiling Lake) یکی از اسرارآمیزترین جاذبه های گردشگری این کشور است.

 دومینیکا مقصد بدون روادید
دومینیکا مقصد بدون روادید
 دومینیکا بدون روادید
دومینیکا بدون روادید

از سایت رستاک می توانید رزرو قطعی خود را جهت اقامتگا ههای داخلی انجام دهید،اپلیکیشن رایگان رستاک را از کافه بازار و گوگلی پلی دانلود کنید. و در صورت نیاز به پشتیبانی با رستاک هماهنگ فرمایید.








ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید