جاهای دیدنی کردان

0
211

کردان روستایی تفریحی و ییلاقی نزدیک شهر کرج است که به یکی از مقصدهای گردشگری مورد علاقه مردم تهران برای آخرهفته‌ها به شمار می‌رود. مقصد شگفت انگیز و خوش آب و هوایی که به جایگزین شمال برای بسیاری از تهرانی تبدیل گشته چرا که هم نزدیک‌تر بوده و هم تفریحات سرگرم کننده و هیجان‌انگیز، هم طبیعت بکر و زیبا و هم آثار باستانی دیدنی را در خود جای داده‌ است. با رستاک هم همراه باشید تا همه چیز را درمورد جاهای دیدنی کردان کشف کنید.

درباره کردان

کردان یکی از روستاهای زیبا و دیدنی شهرستان ساوجبلاغ واقع در استان البرز است که در فاصله ۶۸ کیلومتری تهران و ۱۸ کیلومتری کرج وقع شده است. آب‌وهوای این روستا معتدل و مرطوب است و به‌سبب موقعیت جغرافیایی که در آن واقع شده، تابستان‌های گرم و مرطوب با میانگین دمای بالای ۳۰ درجه سانتی‌گراد و زمستان‌های سرد و ملایم با متوسط دمای ۲ درجه سانتی‌گراد را تجربه می‌کند. جمعیت روستای کردان طبق آخرین سرشماری در سال ۱۳۹۵ برابر با ۵ هزار نفر بوده و مساحت آن نیز به ۱۰۴ هکتار می‌رسد. بیشتر مردم این روستا به زبان تاتی صحبت می‌کنند و توسعه اقتصادی آنان نیز عمدتا مبتنی بر ویلاسازی و خرید و فروش ویلا و همچنین وجود کارخانه آلومینیوم‌سازی، کارتن‌سازی، کارگاه‌های ریسندگی و بافندگی، مرغ‌داری و غیره است. اگر قصد سفر به این شهر را دارید میتوانید برای اجاره ویلا و سوئیت وارد سایت رستاک هم شوید.

روستای سنج کردان
روستای سنج کردان

معرفی جاهای دیدنی کردان

کردان ییلاقی بهشتی در نزدیکی پایتخت است و به دلیل آب‌و‌هوای مطلوب و پاکیزه‌اش به یکی از پر‌بازدید‌ترین مکان‌های گردشگری اطراف تهران و کرج تبدیل شده است. در سفر به روستای کردان فراموش نکنید که از شهر ورزشی آن دیدن کنید و تفریحی هیجان‌انگیز را بسازید. فوتبال، والیبال، بسکتبال، سوارکاری و شنا از جمله ورزش‌های این شهر ورزشی‌اند.جاهای دیدنی کردان

تفرجگاه کردان کرج

 در کردان تفرجگاه های متعددی وجود دارد و این منطقه برای سفر و تفریح مناسب همه ی افراد است زیرا هم باشگاه های ورزشی بسیاری دارد و هم آثار تاریخی متعدد در این منطقه به جا مانده است.
در ادامه این جاهای دیدنی کردان کرج را معرفی می کنیم:

  • برج مقبره
  • رودخانه کردان
  • پل بانو صحرا
  • سایت پرواز کردان
  • دهکده تفریحی کردان
  • کوهنوردی در کردان
  • باغات و کوچه های سرسبز کردان کرج
  • باشگاه سوارکاری
  • روستای سنج کردان
برج مقبره
برج مقبره
دهکده تفریحی
دهکده تفریحی

از تهران تا کردان چند ساعت راه است؟

برای رفتن به روستای کردان و بهره بردن از جاهای دیدنی و تفریحات کردان مسیر نسبتا آسانی پیش روی شماست و کافی است تا به کرج بروید و از آنجا به سمت آزاد راه قزوین حرکت کنید و از تابلو کردان مسیر خود را به سمت جاده کردان تغییر دهید و پس از ۱۰ کیلومتر رانندگی در این جاده به کردان خواهید رسید. این مسیر بسته به ترافیک، ممکن است از تهران یک تا ۲ ساعت طول بکشد.

رستاک اقامتگاه های خصوصی منازل استیجاری دارای مجوز را با قیمت های مختلف در اختیار گردشگران قرار می دهد. از سایت رستاک می توانید رزرو قطعی خود را انجام دهید، اپلیکیشن رایگان رستاک را از کافه بازار و گوگلی پلی دانلود کنید.
رستاک بلیط هواپیما با نرخ های رقابتی بصورت چارتر و سیستمی برای شما فراهم می سازد.
درج هر تعداد آگهی برای اقامت و اجاره وسیله نقلیه با راننده توسط میزبان در رستاک رایگان می باشد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید