بهترین زمان سفر به دبی و استانبول

0
292

بهترین زمان سفر به دبی و استانبول

برای تجربه یک سفر خاص و به یاد ماندنی، سفر به یکی از مقاصد خارجی اما نزدیک به ایران، بهترین گزینه است.بهترین زمان سفر به دبی و استانبول شهرهای مختلفی هستند که چنین شرایطی را دارند اما از میان آنها بهترین گزینه‌ها می‌توان به دبی و استانبول اشاره کرد.با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در این شهرها از مرجعی مانند رستاک تور، می‌توان سفری آسان و در نهایت، لذتبخش را تجربه کرد.

سفر به دبی
سفر به دبی

سفر به استانبول را در فصل تابستان تجربه کنید

با این که استانبول پایتخت ترکیه نیست اما به جرات می‌توان گفت که مهم‌ترین شهر در این کشور است. استانبول، شهری با جاذبه‌های تاریخی و گردشگری فراوان است و هر آنچه که یک مسافر برای داشتن یک سفر به یاد ماندنی نیاز دارد؛ در آن ایجاد شده است. دیدن طبیعت بی‌نظیر، معماری باشکوه و خیره کننده، چشیدن طعم غذاهای جدید محلی و تجربه مهمان‌نوازی بی‌مانند شهروندان، تنها بعضی از دلایل محبوبیت سفر به استانبول هستند.

سفر به استانبول
سفر به استانبول

بهترین زمان سفر به استانبول

استانبول
استانبول

یکی از بهترین زمان‌های ممکن برای سفر به استانبول، فصل تابستان است. نباید به راحتی فستیوال های استانبول را در این فصل از دست بدهید. از جشنواره خرید و تخفیف‌های وسوسه‌کننده برندهای مختلف گرفته تا برگزاری فستیوال موسیقی که اغلب هم رایگان هستند؛ همه در تابستان برگزار می‌شوند.

ترکیه
ترکیه

در این موقع از سال،بلیط تهران استانبول به یکی از پرفروش ‌ترین بلیط ‌های هواپیما در این مسیر تبدیل می‌شود. اگر برای خرید بلیط هواپیما استانبول به رستاک تیکت مراجعه کنید،در کمترین زمان ممکن، اساسی‌ترین قدم را برای سفر به استانبول بردارید.

venizia mega outlet
venizia mega outlet

دبی، شهری که در تابستان خیلی هم گرم نیست!

دبی، شهری گرم و کویری و البته بسیار مدرن در نزدیکی کشورمان است. درباره این شهر تا به حال اطلاعات زیادی داده شده و تقریبا تمام گردشگران این شهر را خیلی خوب می‌شناسند. از بلندترین برج‌ های دنیا تا بزرگ ‌ترین مراکز خرید جهان همه در دبی قرار دارند.

dubai
dubai

هر چند با این که دبی بیشتر برای گردشگری جذاب است ولی به دلیل وجود ارتباط تجاری و پیوندهای صنعتی بین ایرانیان و مردم دبی، مسافران بسیاری به قصد تجارت به این شهر سفر می‌کنند. دلایلی از این دست باعث شده تا بلیط سفر به دبی از پرفروش‌ترین و محبوب ‌ترین پروازهای خارجی در میان مسافران ایرانی باشد.

The dubai mall
The dubai mall

سفر ارزان به دبی در تابستان

ز لحاظ اقلیم جغرافیایی، دبی آب و هوای گرمسیری و بیابانی دارد. به طور کلی، تابستان‌های این شهر بسیار گرم و طاقت فرسا است، اما دمای هوا در فصل پاییز و زمستان در این شهر تا حدودی متعادل تر می‌شود.از لحاظ گردشگری، این پاییز و مخصوصا زمستان در دبی، های سیزن (High Season) و تابستان، لو سیزن (Low Season) محسوب می‌شوند.

splash-world-limited-dubai
splash-world-limited-dubai

همچنین اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید در زمان‌های خلوتی سفر کنید و با ازدحام جمعیت مشکل دارید، فصل تابستان بهترین فصل برای سفر به دبی است. ضمن این که ارزان‌ ترین بلیط هواپیما دبی را می‌توانید در این فصل تهیه کنید و با صرف کمترین هزینه، رزرو هتل های دبی را در میان بهترین مجموعه‌های اقامتی این شهر تجربه کنید.

Atlantis Dubai
Atlantis Dubai

دبی و استانبول، مقاصدی برای تمام فصول

در این مقاله با بهترین زمان سفر به استانبول و دبی آشنا شدید. در زمینه رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما به مقصد دبی و استانبول، نگران نباشید! می‌توانید از خدمات آنلاین رستاک تیکت استفاده کنید و به راحتی، سفرتان را با ارزان‌ترین قیمت‌ها، برنامه‌ریزی و مدیریت کنید.همچنین برای رزرو تور از طریق اپلیکیشن بازار و هر گونه سوال در زمینه تور و راهنمای گشت با ما از طریق پیج اینستاگرام در ارتباط باشید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید