هتل های لوکس مشهد

0
221

شهر مقدس مشهد محبوب‎ترین مقصد گردشگری و مذهبی کشور به حساب می‌آید. سالانه گردشگران و زائران زیادی از شهرهای مختلف ایران و جهان برای زیارت حرم امام رضا (ع) با خرید بلیط مشهد به این شهر سفر می‌کنند. از این رو این شهر مراکز اقامتی و هتل‌های متعدد و متنوعی برای خوش‌آمدگویی از مسافران و زائران دارد.در این بین تعدادی از مسافران هستند که علاوه بر نزدیک‌بودن هتلشان به حرم، لوکس‌بودن هتل هم برایشان اهمیت دارد. در این مطلب قصد داریم تعدادی از هتل های لوکس مشهد را برایتان معرفی کنیم. پس تا انتها با رستاک هوم همراه باشید.

حرم امام رضا (ع)
حرم امام رضا (ع)

هتل قصر طلایی مشهد   

هتل قصر طلایی مشهد، یکی از هتل های لوکس مشهد و البته با شکوه‌ترین هتل‌های حال حاضر در ایران است که نه تنها معماری آن در سطح کلاس جهانی است بلکه تمامی جزئیات رعایت شده در آن،‌ منطبق با سلیقه مسافران ایرانی و بین‌المللی بوده و جزئیات آن کاملا بر اساس به‌روزترین استانداردهای هتلداری جهان است. این هتل ۲۰ طبقه بیش از ۳۵۰ واحد اقامتی دارد. هتل پنج ستاره قصر طلایی مشهد، دسترسی بسیار خوبی به جاذبه‌های مشهد دارد. علاوه بر فاصله نه چندان زیاد هتل قصر طلایی با حرم، این هتل تا مسجد گوهرشاد، بازار رضا، مراکز خرید مشهد و ‌موزه آستان قدس رضوی نیز فاصله کوتاهی دارد.

هتل قصر طلایی مشهد، یکی از لوکس‌ترین و البته با شکوه‌ترین هتل‌های حال حاضر در ایران است که نه تنها معماری آن در سطح کلاس جهانی است بلکه تمامی جزئیات رعایت شده در آن،‌ منطبق با سلیقه مسافران ایرانی و بین‌المللی بوده و جزئیات آن کاملا بر اساس به‌روزترین استانداردهای هتلداری جهان است. این هتل 20 طبقه بیش از 350 واحد اقامتی دارد. هتل پنج ستاره قصر طلایی مشهد، دسترسی بسیار خوبی به جاذبه‌های مشهد دارد. علاوه بر فاصله نه چندان زیاد هتل قصر طلایی با حرم، این هتل تا مسجد گوهرشاد، بازار رضا، مراکز خرید مشهد و ‌موزه آستان قدس رضوی نیز فاصله کوتاهی دارد.
هتل قصر طلایی مشهد   
اتاق دبل هتل قصر ظلایی مشهد
اتاق دبل هتل قصر ظلایی مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه‌الرضا یکی از هتل های لوکس مشهد است که در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را در قلب شهر مشهد آغاز کرد. این هتل با داشتن المان‌های معماری ایرانی اسلامی، توجه مسافران و زائران زیادی را به خود جلب می‌کند. این هتل دارای چندین رستوران با منوهای متفاوت از جمله ایرانی، گیاهی، فرنگی و فست فود است که با تنوع بالای خود توانسته است رضایت میهمانان خود را به بالاترین حد برساند. این هتل بسیار آرام و پر از رنگ و بوی معنوی، در عین نوسازی و زیبایی با پرسنل خوش برخورد و کارآزموده آماده خدمت‌گذاری به مسافران عزیز مشهد مقدس است.

هتل مدینه‌الرضا یکی از بهترین هتل های مشهد است که در سال 1392 فعالیت خود را در قلب شهر مشهد آغاز کرد. این هتل با داشتن المان‌های معماری ایرانی اسلامی، توجه مسافران و زائران زیادی را به خود جلب می‌کند. این هتل دارای چندین رستوران با منوهای متفاوت از جمله ایرانی، گیاهی، فرنگی و فست فود است که با تنوع بالای خود توانسته است رضایت میهمانان خود را به بالاترین حد برساند. این هتل بسیار آرام و پر از رنگ و بوی معنوی، در عین نوسازی و زیبایی با پرسنل خوش برخورد و کارآزموده آماده خدمت‌گذاری به مسافران عزیز مشهد مقدس است.
هتل مدینه الرضا مشهد
اتاق  هتل مدینه الرضا
اتاق هتل مدینه الرضا

هتل مجلل درویشی

یکی از هتل های لوکس مشهد و باکیفیت‌ترین هتل‌هایی که برای اقامت می‌توانید انتخاب کنید، هتل مجلل درویشی است. این هتل کیفیت و معماری شیکی دارد به گونه‌ای که مهمانان اقامتی آرام و لذت بخشی را در این هتل تجربه خواهند کرد. این هتل دارای ۲۳۳ واحد اقامتی است که در ۲۳ قرار گرفته‌اند. معماری این هتل و سقف‌های بلند آن چشم‌های مهمانان را به خود خیره می‌‌کند. اگر می‌خواهید سفری رویایی و خاطره‌انگیز را در شهر مقدس مشهد داشته باشید اقامت در هتل مجلل درویشی بسیار توصیه می‌شود. این هتل علاوه بر نزدیکی به حرم مطهر امام رضا (ع) امکانات ویژه‌ای مانند مجموعه آبی، حمام ترکی، بدن سازی، کافی نت، مرکز خرید، اتاق سیگار و موارد دیگری دارد. معماری منحصر به فرد این مجموعه، امکانات و خدمات عالی در اتاق‌ها با بالاترین سطح استانداردهای کیفی، نزدیکی به حرم مطهر و دسترسی راحت زائرین، استقبال و میزبانی کم‌نظیر پرسنل آموزش دیده، رستوران‎ها و کافی‌شاپ‌های متعدد و… باعث متمایز شدن این هتل نسبت به سایر هتل‌های مشهد است.

هتل های لوکس مشهد  سامانه جامع گردشگری رستاک
هتل مجلل درویشی
سوئیت هتل  درویشی
سوئیت هتل درویشی

هتل پردیسان مشهد

یکی دیگر از هتل های لوکس مشهد و مجلل مشهد که در منطقه‌ای خوش آب‌وهوا و دور از آلودگی‌های و ترافیک کلان‌شهر مشهد قرار دارد، هتل پردیسان است که یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های کشور نیز به حساب می‌آید. این هتل با داشتن چندین رستوران ایرانی، فرنگی، سفره‌خانه سنتی و فست‌فود با منوهای متنوع پذیرای مسافران گرامی است. هتل پردیسان در سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۹۸ برای ارتقا سطح کیفیت و خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. از ویژگی‌های منحصر به فرد این هتل برخوردی از فضای سبز ‌کم‌نظیر است که فضایی با طراوت، شادابی و آرامش را به میهمانان هدیه می‌دهد.

هتل پردیسان مشهد
هتل پردیسان مشهد

هتل الماس ۲ مشهد

هتل الماس ۲ مشهد یکی از بهترین و مجلل‌ترین هتل ‌های پنج ستاره مشهد مقدس است که در فاصله ۱٫۵ کیلومتری از حرم مطهر در خیابان امام رضا واقع شده است. این هتل که فعالیت خود را در سال ۱۳۹۵ آغاز کرد دارای ۲۱۸ واحد اقامتی است که در ۲۵ طبقه قرار گرفته‌اند. جالب است بدانید تعدادی از واحدهای این هتل الهام گرفته از معماری‌های مختلف به سبک‌های ایران باستان، ترکیه‌ای، صفوی، تایلندی، عربی، روسی، هندی، ایتالیایی، آفریقایی و… طراحی شده‌اند. هتل الماس ۲ دارای ۵ رستوران متفاوت بوده که در رستوران پانارومای آن می‌توانید در کنار صرف غذا از چشم‌اندازی بی‌نظیر شهر نیز نهایت لذت را ببرید.

هتل الماس 2 مشهد
هتل الماس ۲ مشهد
سوئیت سبک تایلند هتل الماس مشهد
سوئیت سبک تایلند هتل الماس مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد

یکی ازهتل های لوکس مشهد هتل ‌های پنج ستاره مشهد، هتل بین المللی قصر است که با فاصله‌ای کمتر از ۸۰۰ متر از حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. این هتل از نزدیک‌ترین هتل های پنج ستاره به حرم مطهر محسوب می‌شود. تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های این مجموعه دلباز، تمیز، شیک و مطابق با استانداردهای بین‌المللی روز دنیا طراحی شده‌اند. فاصله هتل بین المللی قصر مشهد تا حرم امام رضا (ع) به حدی کوتاه است که زائران با چند دقیقه پیاده روی می‌توانند خود را به حرم برسانند. همچنین این هتل دسترسی خوبی به بازار رضا، بازار هفده شهریور و مرکز خرید آسمان دارد.

یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین هتل ‌های پنج ستاره مشهد، هتل بین المللی قصر است که با فاصله‌ای کمتر از 800 متر از حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. این هتل از نزدیک‌ترین هتل های پنج ستاره به حرم مطهر محسوب می‌شود. تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های این مجموعه دلباز، تمیز، شیک و مطابق با استانداردهای بین‌المللی روز دنیا طراحی شده‌اند. فاصله هتل بین المللی قصر مشهد تا حرم امام رضا (ع) به حدی کوتاه است که زائران با چند دقیقه پیاده روی می‌توانند خود را به حرم برسانند. همچنین این هتل دسترسی خوبی به بازار رضا، بازار هفده شهریور و مرکز خرید آسمان دارد.
اتاق هتل بین المللی قصر مشهد
هتل بین المللی قصر مشهد
هتل بین المللی قصر مشهد

 رزرو آنلاین هتل در مشهد

با استفاده از سامانه رزرو آنلاین رستاک هوم و یا اپلیکیشن بازار رستاک هوم میتوانید هتل و یا اقامتگاه مورد نظر خود را رزرو کنید.

هتل های لوکس مشهد  سامانه جامع گردشگری رستاک
https://rastakhome.com/rooms/1575
هتل هما ۱

    

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید