هتل های لوکس کیش

0
222

هتل ترنج

یکی از هتل های لوکس کیش ،هتل ترنج است. این هتل با معماری خاص و ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد، از محبوبیت زیادی برخوردار شده است. یکی از ویژگی‌های جالب این هتل، ساخته‌شدن آن روی آب است! کف سوئیت‌های اجاره‌ای این هتل شیشه‌ای است و می‌توانید دریای زیبای خلیج فارس را زیر پای خود ببینید و حسش کنید.. شما می‌توانید از امکانات ورزشی هتل مثل سالن بدن‌سازی و والیبال استفاده کنید ،حتی می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای اندک به‌صورت خانوادگی از استخر خصوصی هتل استفاده کنید و آب‌تنی جانانه داشته باشید.

یکی از زیباترین هتل‌ های کیش،هتل ترنج است. این هتل با معماری خاص و ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد، از محبوبیت زیادی برخوردار شده است. یکی از ویژگی‌های جالب این هتل، ساخته‌شدن آن روی آب است!
هتل ترنج
سوئیت امپریال هتل ترنج
سوئیت امپریال هتل ترنج

هتل داریوش کیش

هتل داریوش یکی ازهتل های لوکس کیش و معروف‌ترین هتل‌ های کیش است. معماری این هتل زیبا از دوران هخامنشیان و بنای تخت جمشید الهام گرفته و عظمتی وصف‌نشدنی را به ارمغان آورده است. هتل داریوش با ۱۹۰ اتاق در مجموع، امکاناتی از قبیل رستوران، کافی‌شاپ، وای فای رایگان، استخر، سونا، جکوزی و ورزش‌های آبی دارد که امتیازات مثبت بسیاری از کاربران را به خود اختصاص داده است. شما می‌توانید در این هتل، یک اتاق شیک و زیبا برای اقامت خود در جزیره زیبای کیش رزرو کنید. همچنین درصورت تمایل می‌توانید از سوئیت‌های ساحلی آن استفاده کنید. این سوئیت‌های ساحی علاوه بر داشتن تمام امکانات یک هتل ۵ ستاره، از یک اتاق روبه‌دریا ارزان‌تر هستند و حریم شخصی را حفظ کرده‌اند.

هتل داریوش یکی از لوکس‌ترین و معروف‌ترین هتل‌ های کیش است. معماری این هتل زیبا از دوران هخامنشیان و بنای تخت جمشید الهام گرفته و عظمتی وصف‌نشدنی را به ارمغان آورده است. هتل داریوش با 190 اتاق در مجموع، امکاناتی از قبیل رستوران، کافی‌شاپ، وای فای رایگان، استخر، سونا، جکوزی و ورزش‌های آبی دارد که امتیازات مثبت بسیاری از کاربران را به خود اختصاص داده است. شما می‌توانید در این هتل، یک اتاق شیک و زیبا برای اقامت خود در جزیره زیبای کیش رزرو کنید. همچنین درصورت تمایل می‌توانید از سوئیت‌های ساحلی آن استفاده کنید. این سوئیت‌های ساحی علاوه بر داشتن تمام امکانات یک هتل 5 ستاره، از یک اتاق روبه‌دریا ارزان‌تر هستند و حریم شخصی را حفظ کرده‌اند.
هتل داریوش کیش
استخر هتل داریوش کیش
استخر هتل داریوش کیش

هتل مارینا پارک کیش

یکی از هتل های لوکس کیش به لحاظ موقعیت مکانی و معماری، هتل مارینا پارک کیش است. این هتل در کنار ساحل مرجان کیش و نزدیک به مرکز خرید مرجان قرار دارد و یکی از بهترین گزینه‌های اقامت برای عاشقان خرید است. شما می‌توانید اتاق و سوییت‌های این هتل را روبه‌دریا یا پارک مارینا انتخاب کنید و از همان منظره لذت ببرید. برای صرف صبحانه یا نهار لازم نیست به بیرون از هتل بروید؛ چراکه هتل مارینا یک فودکورت بی‌نظیر با چشم‌اندازی زیبا و غذاهایی منحصربه‌فرد در نزدیکی ساحل دارد و بهترین‌ها را برای شما فراهم می‌کند.

هتل مارینا کیش
هتل مارینا کیش
سوییت هتل مارینا
سوییت هتل مارینا

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس یکی از قدیمی‌ترین و هتل های لوکس کیش است که به دلیل موقعیت مکانی و امکانات متنوع، به یکی از بهترین هتل‌ های کیش از نظر کاربران تبدیل شده است. این هتل ۵ ستاره ۱۶۸ اتاق و امکاناتی نظیر استخر و جکوزی، پذیرش ۲۴ ساعته، لاندری و پارکینگ رایگان دارد. این هتل به دلیل نزدیکی به مراکز خرید کیش مانند مرکز خرید مرجان، مراکز خرید پارمیس ۱ و ۲ و مرکز خرید مروارید، یکی از بهترین گزینه‌های اقامت برای افرادی است که به هدف خرید به کیش سفر کرده‌اند. حتی اگر علاقه‌ای به خرید ندارید، می‌توانید با انواع تفریحات داخل هتل مانند ویدیو گیم، سونا و جکوزی، سالن بیلیارد و ماساژ وقت بگذرانید و هر آنچه از یک سفر ایدئال انتظار دارید، در این هتل برآورده کنید.

هتل پارمیس یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های جزیره کیش است که به دلیل موقعیت مکانی و امکانات متنوع، به یکی از بهترین هتل‌ های کیش از نظر کاربران تبدیل شده است. این هتل 5 ستاره 168 اتاق و امکاناتی نظیر استخر و جکوزی، پذیرش 24 ساعته، لاندری و پارکینگ رایگان دارد. این هتل به دلیل نزدیکی به مراکز خرید کیش مانند مرکز خرید مرجان، مراکز خرید پارمیس 1 و 2 و مرکز خرید مروارید، یکی از بهترین گزینه‌های اقامت برای افرادی است که به هدف خرید به کیش سفر کرده‌اند. حتی اگر علاقه‌ای به خرید ندارید، می‌توانید با انواع تفریحات داخل هتل مانند ویدیو گیم، سونا و جکوزی، سالن بیلیارد و ماساژ وقت بگذرانید و هر آنچه از یک سفر ایدئال انتظار دارید، در این هتل برآورده کنید.
هتل پارمیس

هتل شایگان کیش

یکی از لوکس‌ترین هتل‌ های کیش، هتل شایگان است که ۱۳۰ اتاق دارد. این هتل زیبا به دلیل نزدیکی با مراکز خرید مهم جزیره کیش مانند پردیس ۱و ۲ و مروارید و همچنین فرودگاه و پلاژ ساحلی بانوان، بین گردشگران بسیار محبوب است و سالانه گردشگران زیادی را جذب می‌کند. ازجمله امکانات هتل می‌توان به استخر، سونا بخار و خشک، باشگاه بیلیارد، سالن بدن‌سازی و اتاق ماساژ اشاره کرد. می‌توانید از چایخانه سنتی هتل یا کافی‌شاپ استفاده کنید و نوشیدنی موردعلاقه خود را در هوای آزاد کیش و آرامش ساحلی هتل تجربه کنید. از دیگر امکانات هتل می‌توان به صندوق امانات، نمازخانه، لاندری، آرایشگاه و فضای سبز زیبای محوطه هتل اشاره کرد که قطعاً یکی از عوامل مهم در ساختن تجربه‌ای به‌یادماندنی در جزیره کیش خواهد بود.

هتل شایگان
هتل شایگان
یکی از لوکس‌ترین هتل‌ های کیش، هتل شایگان است که 130 اتاق دارد. این هتل زیبا به دلیل نزدیکی با مراکز خرید مهم جزیره کیش مانند پردیس 1و 2 و مروارید و همچنین فرودگاه و پلاژ ساحلی بانوان، بین گردشگران بسیار محبوب است و سالانه گردشگران زیادی را جذب می‌کند. ازجمله امکانات هتل می‌توان به استخر، سونا بخار و خشک، باشگاه بیلیارد، سالن بدن‌سازی و اتاق ماساژ اشاره کرد. می‌توانید از چایخانه سنتی هتل یا کافی‌شاپ استفاده کنید و نوشیدنی موردعلاقه خود را در هوای آزاد کیش و آرامش ساحلی هتل تجربه کنید. از دیگر امکانات هتل می‌توان به صندوق امانات، نمازخانه، لاندری، آرایشگاه و فضای سبز زیبای محوطه هتل اشاره کرد که قطعاً یکی از عوامل مهم در ساختن تجربه‌ای به‌یادماندنی در جزیره کیش خواهد بود.
اتاق هتل شایگان

هتل ویدا کیش

هتل ویدای کیش یکی ازهتل های لوکس کیش در حال حاضر است. این هتل امتیاز بسیار خوبی از کاربران گرفته و فوق‌العاده مدرن طراحی شده است. این هتل ۵ ستاره با امکاناتی نظیر سالن بدن‌سازی و بیلیارد، رستوران و کافی‌شاپ‌های درجه یک و استخر رایگان، از زمان تأسیس تا به امروز، موردتوجه بسیاری از گردشگران و هنرمندان و اشخاص معروف قرار گرفته است. حتی بعضی از اتاق‌های هتل ویدا دارای جکوزی خصوصی هستند که از طریق رزرواسیون هتل، می‌توانید این سوئیت‌های مخصوص را انتخاب کنید. شما می‌توانید صبحانه‌های خوشمزه این هتل را باکیفیت بالا به‌صورت رایگان و نهاری لذیذ در رستوران‌های داخل هتل میل کنید. قیمت‌های این هتل با توجه به ۵ ستاره بودن آن، با یک هتل ۴ ستاره برابری می‌کند؛ اما این امر به معنی کم شدن کیفیت خدمات و امکانات هتل نیست و گاهی اوقات بهتر از برخی هتل‌های ۵ ستاره این جزیره هم می‌شود. فراموش نکنید که اگر زوج جوان هستید و سفر به کیش را به‌عنوان سفر ماه‌عسل خود انتخاب کردید، از اتاق‌های تزئین شده هتل ویدا استفاده کنید و سفری رؤیایی و به‌یادماندنی برای خود بسازید.

هتل ویدای کیش یکی از لوکس‌ترین و زیباترین هتل‌ های کیش در حال حاضر است. این هتل امتیاز بسیار خوبی از کاربران گرفته و فوق‌العاده مدرن طراحی شده است. این هتل 5 ستاره با امکاناتی نظیر سالن بدن‌سازی و بیلیارد، رستوران و کافی‌شاپ‌های درجه یک و استخر رایگان، از زمان تأسیس تا به امروز، موردتوجه بسیاری از گردشگران و هنرمندان و اشخاص معروف قرار گرفته است. حتی بعضی از اتاق‌های هتل ویدا دارای جکوزی خصوصی هستند که از طریق رزرواسیون هتل، می‌توانید این سوئیت‌های مخصوص را انتخاب کنید. شما می‌توانید صبحانه‌های خوشمزه این هتل را باکیفیت بالا به‌صورت رایگان و نهاری لذیذ در رستوران‌های داخل هتل میل کنید. قیمت‌های این هتل با توجه به 5 ستاره بودن آن، با یک هتل 4 ستاره برابری می‌کند؛ اما این امر به معنی کم شدن کیفیت خدمات و امکانات هتل نیست و گاهی اوقات بهتر از برخی هتل‌های 5 ستاره این جزیره هم می‌شود. فراموش نکنید که اگر زوج جوان هستید و سفر به کیش را به‌عنوان سفر ماه‌عسل خود انتخاب کردید، از اتاق‌های تزئین شده هتل ویدا استفاده کنید و سفری رؤیایی و به‌یادماندنی برای خود بسازید.
هتل ویدا
استخر هتل ویدا
استخر هتل ویدا

هتل پانوراما کیش

این هتل ۵ ستاره با زیربنای ۳۰۰۰۰ مترمربع، معماری بسیار زیبایی دارد و به دلیل قرار گرفتن در مرکز جزیره، به یکی از پرطرفدارترین هتل‌ های کیش تبدیل شده است. این هتل دارای ۲۷۶ اتاق و سوئیت‌های اختصاصی می‌باشد که دست شمارا برای انتخاب محلی مناسب برای اقامت کاملاً باز گذاشته است. این هتل به بسیاری از مراکز خرید مهم و لوکس جزیره کیش از قبیل: مرکز خرید پانیذ، زیتون، پردیس‌های ۱ و ۲، رویامال و … و اماکن تفریحی مانند اسکله قدیمی جزیره کیش، تالار بزرگ شهر که محل برگزاری بسیاری از همایش و کنسرت‌های کیش می‌باشد، نزدیک است و دسترسی به این اماکن را برای مسافران خود راحت کرده است.

این هتل 5 ستاره با زیربنای 30000 مترمربع، معماری بسیار زیبایی دارد و به دلیل قرار گرفتن در مرکز جزیره، به یکی از پرطرفدارترین هتل‌ های کیش تبدیل شده است. این هتل دارای 276 اتاق و سوئیت‌های اختصاصی می‌باشد که دست شمارا برای انتخاب محلی مناسب برای اقامت کاملاً باز گذاشته است. این هتل به بسیاری از مراکز خرید مهم و لوکس جزیره کیش از قبیل: مرکز خرید پانیذ، زیتون، پردیس‌های 1 و 2، رویامال و … و اماکن تفریحی مانند اسکله قدیمی جزیره کیش، تالار بزرگ شهر که محل برگزاری بسیاری از همایش و کنسرت‌های کیش می‌باشد، نزدیک است و دسترسی به این اماکن را برای مسافران خود راحت کرده است.
هتل پانوراما
اتاق توئین هتل پانوراما
اتاق توئین هتل پانوراما

رزرو هتل

جهت رزرو هتل های لوکس کیش وسایز اقامتگاه ها در کیش از طریق سامانه رستاک هوم و یا اپلیکیشن بازار رستاک هوم رزرو خود را انجام دهید .

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید