پارک جنگلی آذررود

0
100

برای افرادی که اهل تفریح و گذراندن اوقات فراغت در طبیعت هستند، پارک های جنگلی یک انتخاب ایده آل می باشد. در شمال کشور، طبیعت های جنگلی بسیاری وجود دارد که می توان به پارک جنگلی آذررود واقع در استان مازندران اشاره کرد. این جنگل وسیع با طبیعت بکری که دارد، در منطقه زیبای لفور و نزدیک به روستای نفت چال در شیرگاه قرار دارد که هر ساله مسافران علاقمند به طبیعت را به سوی خود می کشاند.پارک جنگلی آذررود

هوای دلچسب و طبیعت دست نخورده آذر رود، یک مقصد جذاب برای سفر و وقت گذرانی در دل طبیعت است. شما می توانید با اجاره ویلا در لفور، مکانی آرام و دلچسب را برای یک سفر چند روزه به این طبیعت سرسبز انتخاب کنید و با خیالی آسوده از زیبایی ها و مناظر بکر این پارک جنگلی لذت ببرید.

پارک جنگلی آذررود، آرامش بی نظیر در دل طبیعت بکر

اگر از شهر و شلوغی های آن خسته شده اید و در جستجوی طبیعتی دست نخورده با مناظری بی بدیل هستید، پارک آذررود را حتما در اولویت های سفر خود قرار دهید. این طبیعت زیبا، در منطقه زیبای لفور قرار گرفته که با رفتن به جنگل لفور به راحتی می توانید خود را به این پارک برسانید و با استفاده از امکانات رفاهی آن، لحظاتی سرشار از آرامش و بدون هیچ دغدغه ای را در دل طبیعت سپری کنید.

 پارک جنگلی آذر رود، از تنوع زیستی و چشم اندازهای فوق العاده ای همچون بلندی های طبیعی و رودخانه های زیبا برخوردار می باشد که مناظری دلنشین و چشم نواز را برای مسافران به نمایش می گذارند.پارک جنگلی آذررود

چشم اندازهای طبیعی، فرهنگی و ارائه امکانات گردشگری این پارک، از دیگر نقاط قوتی است که آن را به یک مقصد ایده آل برای تفریح، سفر و حتی مطالعه در طبیعت تبدیل می کند. این موضوع سبب می شود، هر ساله گردشگران داخلی و خارجی زیادی به سمت آن روانه شوند.

اقامت در منطقه جنگلی آذررود

اگر پارک جنگلی آذررود را مقصد سفر خود انتخاب می کنید، نگران اقامت در این منطقه نباشید. در عصر حاضر با توسعه صنعت بوم گردی و گردشگری، امکانات اقامتی متعددی را در نزدیکی این منطقه زیبا می توانید جستجو کنید. اگر یک سرچ ساده در لیست اقامتگاه های لفور داشته باشید، تنوعی از اقامتگاه های بوم گردی، کلبه های چوبی لوکس، ویلا و … را پیدا خواهید کرد.

اکثر این اقامتگاه ها، در فاصله نزدیک این پارک جنگلی واقع شده اند و امکانات رفاهی متنوعی را نیز ارائه می دهند. با مراجعه به سایت ویلا لفور می توانید لیستی از اقامتگاه های این منطقه خوش آب و هوا را مشاهده کنید و با اجاره کلبه جنگلی در لفور، اقامتی خوش و به یادماندنی برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

تور، بلیط و ویزای خود جهت مسافرت را از رستاک به شماره ۸۸۱۴۱۴۶۸ تهیه فرمایید و از تخفیفات آن نیز بهره مند شود.

امکانات رفاهی

اگر دغدغه ای در مورد امکان ورود یا عدم ورود ماشین به این پارک جنگلی دارید، هیچ نگران نباشید. با خودرو خود می توانید به این منطقه وارد شوید. برای دیدن مناطر دیدنی و بکر این طبیعت، هیچ نیازی به پیاده روی های طولانی مدت نیست. پس اگر کودک یا فرد مسنی به همراه دارید، از این حیث هم اضطراب نداشته باشید. توجه داشته باشید که تلفن همراه در این منطقه آنتن و اینترنت دارد و امکان پاسخگویی به تماس ها و پیام های خود را دارید. در فاصله یک کیلومتری این موقعیت، فضای زیبایی به عنوان رستوران احداث شده است.پارک جنگلی آذررود

پس از گشت و گذار در پارک جنگلی می توانید ضمن استراحت، یک وعده غذای خوشمزه را نوش جان کنید. آلاچیق، سرویس بهداشتی، نمازخانه و پارکینگ از دیگر امکانات رفاهی است که در این منطقه خوش آب و هوا برای شما تدارک دیده شده است.

اکوسیستم پارک جنگلی آذر رود در استان مازندران

ویژگی های طبیعی و اکوسیستمی پارک جنگلی آذررود باعث شده تا این منطقه، اهمیت فوق العاده ای در حفظ و حراست از محیط زیست و حیات وحش داشته باشد. پوشش گیاهی متنوعی در این منطقه وجود دارد که می توان به درختانی چون بلوط، گردو، بید، چنار و مراتعی پوشیده از گیاهان علوفه ای و خودرو را معرفی کرد. در کنار گونه های گیاهی، تنوع زیادی از گونه های جانوری نیز در این پارک مشاهده می شود. روباه، مارمولک، خرگوش، سنجاب و جغد، بخشی از حیات وحش این منطقه زیبا هستند که در طی گشت و گذار ممکن است آن ها را مشاهده کنید.

نقشه راه رسیدن به پارک جنگلی آذر رود لفور

پارک جنگلی آذر رود، در دل جنگل های لفور سوادکوه استان مازندران و در مجاورت با روستای نفت چال واقع شده است. اگر از تهران به این منطقه حرکت می کنید، بهتر است از جاده فیروزکوه به سمت سوادکوه بروید. پس از گذشتن از شهرهای زیرآب، پل سفید و شیرگاه، از جاده گنج افروز به سمت جاده سد لفور تغییر مسیر دهید. وقتی به روستای نفت چال برسید، تقریبا بیشتر مسیر را طی کرده اید. با کمک ابزارهای مکان یاب چون گوگل مپ، نشان و ویز به راحتی می توانید خود را به پارک جنگلی آذر رود برسانید. کافی است در هر یک از این ابزارها، نام این پارک را وارد کنید.پارک جنگلی آذررود

جهت اقامتگاه های داخلی اعم از ویلا ، سوییت ، هتل آپارتمان و واحد های بوم گردی از سیستم رستاک و اپلیکیشن اندروید قابل دانلود از کافه بازار و گوگل پلی می توانید استفاده نمایید. رستاک جهت رزرو پیشنهادات شگف انگیزی برای شما دارد.

سخن پایان

در فراز و نشیب دغدغه ها و مشکلات متعدد زندگی شهری، بد نیست چند روزی را هم در طبیعت آرام و چشم نواز به استراحت بپردازید. پارک جنگلی آذررود، یکی از بهترین مقاصد برای فرار از روزمرگی زندگی شهری است؛ طبیعت بی نظیر در جنگل های لفور که آرامش آن، شما را برای چند روز از دل مشغولی ها و هیاهوی زندگی شهرنشینی دور می کند. با استشمام هوای پاک جنگل و انس با سبزه زار و حیات وحش این طبیعت بکر، با نهایت انرژی به شهر و دیار خود بازخواهید گشت.

جهت اقامتگاه های داخلی اعم از ویلا ، سوییت ، هتل آپارتمان و واحد های بوم گردی از سیستم رستاک و اپلیکیشن اندروید قابل دانلود از کافه بازار و گوگل پلی می توانید استفاده نمایید. رستاک جهت رزرو پیشنهادات شگف انگیزی برای شما دارد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید