جاذبه دیدنی لنگرود

0
103

گیلان دارای شهرهای سرسبز و دیدنی چون لنگرود است. این شهر زیبا و دیدنی، علاوه بر زیبایی و سرسبزی‌های طبیعی شاهد رخدادهای مهم تاریخی هم بوده است. جاذبه دیدنی لنگرود به زمان نادرشاه و عهد قاجار برمی‌گردد.

لنگرود برگرفته از دو کلمه «لنگر» و «رود»، به معنای سکون و آرامش است. در ادامه لنگر کشتی‌مان را می‌اندازیم و با آرامش از جاهای دیدنی لنگرود دیدن می‌کنیم.

جهت اقامتگاه های داخلی اعم از ویلا ، سوییت ، هتل آپارتمان و واحد های بوم گردی از سیستم رستاک و اپلیکیشن اندروید قابل دانلود از کافه بازار و گوگل پلی می توانید استفاده نمایید. رستاک جهت رزرو پیشنهادات شگف انگیزی برای شما دارد.

بازار لنگرود

از ۵۰۰ سال قبل، بازارهای محلی محصولات کشاورزی در گیلان برپا بوده ولی هم‌اکنون در روزهای جمعه و چهارشنبه این بازار در لنگرود توسط روستانشینان با محصولات و کالاهای متنوعی از جمله میوه، سبزی، ترشی، پنیر، حبوبات، سیر، ماهی شور و دودی عرضه می‌شود. به‌خاطر داشته باشید که بازار ماهی‌فروشان لنگرود در همه روزها برقرار است.

جاذبه دیدنی بازار لنگرود
جاذبه دیدنی بازار لنگرود

آبشار ماهی مشو

آبشار ماهی مشو یکی از آبشارهای زیبایی است که در میان جنگل‌های سرسبز منطقه اطاقو لنگرود قرار دارد. حکایت رسیدن به این آبشار همان حکایت ضرب‌المثل «هر کس طاووس خواهد، جور هندوستان کشد.» است. به‌طوری که  برای رسیدن به این آبشار زیبا باید ۱۰ کیلومتر از شهرستان اطاقور و حدود ۱۳ کیلومتر از جنگل را با پای پیاده طی کنید.

می توانید علاوه بر رزرو اقامتگاه آنلاین در سایت رستاک هم از تورهای داخلی و خارجی به مقاصد کیش ، قشم ، مشهد مقدس و همچنین استانبول , آنتالیا ، مالزی ، دبی و اخذ ویزای توریستی از طریق شماره تماس های ۰۲۱۸۸۸۴۱۸۰۸ ، ۰۲۱۸۸۴۱۹۵۵با کارشناسان رستاک جهت مشاوره و خرید تور اقدام کنید

جاذبه آبشار ماهی مشو
جاذبه آبشار ماهی مشو

آبشار ماهی مشو با عمق ۲ متر، سنگ‌های قرمز رنگی را در زیر خود جای داده تا به زیبایی و چشم‌نوازی خود بیافزاید. اگر در تابستان به این منطقه سفر کنید، حوضچه آبشار، انتخاب خوبی برای شنا است تا از آب خنک آن بهره‌مند شوید.

پل خشتی لنگرود

«خشته پورد» نام محلی پل خشتی لنگرود است. قدمت این پل معروف که به دوره تیموری و ایلخانیان نسبت داده شده است، اما در کتاب دارالمرز ولایت، ردپای دوران صفویه در بین نوشته‌های رابینو دیده می‌شود. این بنای تاریخی در مرکز شهر و بر روی رودخانه سفیدرود از آجر و خشت ساخته شده است و یکی از نماهای تاریخی و معروف لنگرود است.

جاذبه دیدنی لنگرود  سامانه جامع گردشگری رستاک
پل خشتی لنگرود

ساحل چمخاله؛ قهرمان ساحل‌های استان گیلان

روستای چمخاله، ساحلی را به تصور می‌کشد که از اتصال دو رودخانه و ریزش آن به آب‌های دریا زیبایی خاصی را پدید می‌آورد. همین زیبایی باعث شد تا صنعت گردشگری گیلان به این روستا وابسته باشد و رونق ببخشد. به‌طوری که ساحل چاف و چمخاله بعد از انزلی دومین قطب گردشگری و ساحل فعال در خطه گیلان به‌شمار می‌رود.

گردشگران و مسافران زیادی که در این روستا اقامت می‌کنند می‌توانند از تفریحاتی چون جت اسکی، ماهگیری، قایق سواری، والیبال و اسب سواری در ساحل استفاده کنند.

تور، بلیط و ویزای خود جهت مسافرت را از رستاک به شماره ۸۸۱۴۱۴۶۸ تهیه فرمایید و از تخفیفات آن نیز بهره مند شود.

جاذبه دیدنی لنگرود  سامانه جامع گردشگری رستاک
ساحل چمخاله

جمع‌بندی

لنگرود یکی از شهرهای استان زیبا و سرسبز گیلان است که آثار باستانی و تاریخی و جلوه‌های زیبای طبیعت همگی جزو لیستی از جاذبه‌ های گردشگری لنگرود به حساب می‌آیند. ما در این بلاگ پست از سایت رستاک هم سعی کردیم تا شما را با برخی از جاذبه‌‌ها و جا‌های دیدنی لنگرود آشنا کنیم تا بدانید جاهای دیدنی لنگرود به طبیعت محدود نمی‌شود، بلکه از جاذبه‌های تاریخی و مذهبی بسیاری برخوردار است. حال در صورت آشنای آنها دیگر می‌توانید از این مکان‌ها دیدن کنید و خاطرات خوشی را رقم بزنید.

تور، بلیط و ویزای خود جهت مسافرت را از رستاک به شماره ۸۸۱۴۱۴۶۸ تهیه فرمایید و از تخفیفات آن نیز بهره مند شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید