هیجان انگیز ترین ورزش های آبی کیش

0
2272

اسکی روی آب

جزیره کیش یکی از پر طرفدار ترین جاذبه های کشور ایران است که هر ساله نه تنها گردشگران داخلی بسیاری را به آغوش خود دعوت می کند بلکه توریست های زیادی از کشورهای مختلف نیز به دیدار این جزیره می آیند. جزیره کیش نه تنها از لحاظ دارا بودن مراکز خرید متعدد، جاذبه های تاریخی گوناگون و طبیعت بکر غنی می باشد، بلکه یکی از هیجان انگیز ترین و خاص ترین کیفیاتی که دارد، امکان استفاده از ورزش های آبی گوناگون است که در هیچ کجای دیگری از ایران با این کیفیت و تنوع یافت نمی شود. ما در اینجا قصد داریم شما را با مهمترین هیجان انگیز ترین این ورزش های آبی آشنا کنیم تا شما نیز برای سفر به این جزیره ناب هرچه بیشتر اشتیاق پیدا کنید.

اسکس روی اب
اسکی روی اب

اسکی روی آب می تواند به عنوان یکی از پر هیجان ترین و در عین حال دشوارترین ورزش آبی موجود در کیش باشد.  شما توسط یک طناب (که به دسته ای که باید آن را دودستی محکم نگاه دارید) به انتهای قایق موتوری متصل می شوید و این قایق تقریبا با سرعت ۳۰ کیلومتر بر ساعت شروح به حرکت می کند. شدت اصابت موج ها به کف اسکی و در نتیجه به پاها و زانو های شما می تواند بسیار پر هیجان و در این حال چالش برانگیز باشد. در صورتی که شما برای بار اول به چنین تجربه ای دست زده باشید، امکان دارد که نیاز باشد تا قایق با سرعت کمتری حرکت کند تا بتوانید تعادل خود را حفظ کنید. البته قبل از انجام، به شما آموزش و توضیحات لازم به طور کامل ارائه خواهد شد. در هر صورت هیجان این ورزش را نمی تواند با بسیاری از ورزش های دیگر مقایسه کرد، تنها کافیست که آن را یکبار تجربه کنید.

پاراسیلینگ ( پاراسل)

پاراسل
پاراسل

علاقه دارید که در ارتفاع بالای ۱۰۰ متری از سطح دریا به تماشای مناظر زیبا بپردازید و در عین حال لذت نوازش باد بر روی صورت تان را حس کنید و همچنین هیجان ارتفاع را تجربه کنید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، پس پاراسیلینگ را حتما امتحان کنید. در این ورزش آبی که در کیش به وفور یافت می شود، شما توسط یک قایق موتوری به کنار یک قایق بزرگ تر برده می شوید و پس از سوار شدن در این قایق، شما را توسط نگهدارنده های محکم و ایمنی به یک چتر بزرگ متصل می کنند و سپس جریان باد شما را به ارتفاع بیش از ۱۰۰ متری از سطح دریا می برد.

فلای برد

فلای برد
فلای برد

فلای برد می تواند به عنوان یکی از مهیج ترین و خاص ترین ورزش های آبی به حساب آید. شما پای خود را متصل به جای پاهای مربوطه فلای برد می کنید و با یک رابط به جت اسکی متصل هستید. سپس آب شروع به پمپاژ شدید می کند و با شدت زیاد از نگهدارنده های پاهای شما بیرون می زند، شدت این پمپاژ آنقدر زیاد است که شما به پرواز در می آیید و می توانید حرکات نمایشی انجام دهید، به طور مثال می توانید در هر جهتی که مایل بودید حرکت کنید و یا حتی در آب شیرجه بزنید.

اسکوتر زیر دریایی

آیا دوست دارید در سفر خود به کیش در زیر دریا بتوانید کاملا به انواع و اقسام ماهی های گوناگون آنقدر نزدیک شوید که حتی قادر به نوازش آنها باشید؟ در اینصورت اسکوتر دریایی مخصوص شماست. این یکی از جدیدترین ورزش های آبی کیش می باشد که در آن شما با یک همراه که به صورت غواص همراه شما شنا می کند به زیر دریا می روید. در صورتی که شنا بلد نیستید اصلا نگران نباشید، زیرا در این روش شما تنها کافیست که سوار بر این دستگاه که اسکوتر دریایی نام دارد بشوید و در عمق دریا به گشت و گذار بپردازید. لذت نزدیک شدن به آبزیان گوناگون و دیدن رنگ ها و جزییات زیبای آنها از نمای جلو توصیف ناپذیر است.

اسکوتر زیر دریایی
اسکوتر زیر دریایی

جهت مسافرت های خانوادگی و یا با تور رستاک برای شما اتوبوس ،میدل باس ون را بصورت ان لاین اجاره می دهد که می توانید با مشاهده نرخ و سایر امکانات آن را رزرو نموده و آسوده خاطر سفر کنید.


جت اسکی

جت اسکی
جت اسکی

شما حتما تاکنون نام جت اسکی را زیاد شنیده اید و می دانید که جزیره کیش تنها جایی نیست که می توانید از این تفریح آبی استفاده کنید، در سواحل خطه شمالی ایران این ورزش به وفور یافت می شود، ولی این امر دلیل نمی شود که ارزش امتحان کردن را نداشته باشد. در صورتی که هنوز سوار شدن بر جت اسکی را تجربه نکرده اید، حتما آن را یکبار امتحان کنید، حتی اگر ترس از آب دارید، زیرا آسانتر از آن چیزی است که به نظر می رسد. قبل از روشن کردن موتور جت اسکی، مسئول مربوطه توضیحات ایمنی لازم را به شما می دهد. سپس می توانید در دریای بیکران با سرعت و هیجان زیاد شروع به حرکت کنید .

اگر قصد سفر به کیش را دارید، می تونید از اینجا اطلاعات کامل درباره هتل های مناسب به همراه سایر اطلاعات لازمه را کسب کنید.


می دانستید جهت اقامتگاه های داخلی اعم از ویلا ،سوییت ،هتل آپارتمان و واحد های بوم گردی از سیستم رستاک و اپلیکیشن اندروید قابل دانلود از کافه بازار و گوگل پلی می توانید استفاده نمایید؟ رستاک جهت رزرو پیشنهادات شگف انگیزی برای شما دارد.

همچنین در طول مسافرت خود و یا قبل از سفر در مسافرت های داخلی انواع خدمات جانبی اعم از راهنما ،سوغاتی ،غذاس محلی ،خودرو و یا هر خدمات دیگر را همزمان یا بعد از رزرو می توانید بصورت آنلاین و با مشاهده نرخ و سایر ویژگیها از سیستم رستاک رزرو نمایید . در صورت داشتن هر گونه سئوال و یا درخواست با شماره ۸۸۱۴۱۴۶۸ دفتر مرکزی رستاک هماهنگی فرمایید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید