آبشار اسطرخی شیروان

0
126

آبشار اسطرخی شیروان: نگینی در دل طبیعت خراسان شمالی

مقدمه:

در میان انبوه جاذبه‌های طبیعی و تاریخی ایران، استان خراسان شمالی به عنوان نگینی در شمال شرق کشور می‌درخشد. این استان با دارا بودن کوه‌های سرسبز، دشت‌های پهناور، آبشارهای خروشان و روستاهای ییلاقی، مقصدی ایده‌آل برای طبیعت‌گردان و عاشقان سفر و ماجراجویی است. در این میان، آبشار اسطرخی در شهرستان شیروان، یکی از مشهورترین و زیباترین آبشارهای این استان به شمار می‌رود که با ابهت و شکوه خود، هر ساله گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند.

آژانس گردشگری رستاک با سال‌ها تجربه در زمینه ارائه خدمات گردشگری، به شما دعوت می‌کند تا با مطالعه این مقاله، سفری مجازی به آبشار اسطرخی داشته باشید و با این جاذبه طبیعی شگفت‌انگیز آشنا شوید. همچنین در انتهای این مقاله، اطلاعاتی راجع به نحوه برنامه‌ریزی سفر و رزرو تور به این آبشار ارائه خواهد شد.

آبشار اسطرخی شیروان  سامانه جامع گردشگری رستاک
آبشار اسطرخی در شهرستان شیروان

موقعیت جغرافیایی:

آبشار اسطرخی در روستای اسطرخی، از توابع بخش قوشخانه شهرستان شیروان واقع شده است. این آبشار در فاصله ۲۸ کیلومتری جنوب شرقی شهر شیروان و ۱۰۰ کیلومتری بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی قرار دارد.

مسیر دسترسی:

برای رسیدن به آبشار اسطرخی، می‌توانید از طریق جاده شیروان به مشهد و سپس فرعی منتهی به روستای اسطرخی اقدام کنید. مسیر دسترسی به این آبشار آسفالته بوده و به راحتی با وسیله نقلیه شخصی قابل عبور است. همچنین، امکان استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس و تاکسی نیز برای رسیدن به این مکان وجود دارد.

جاذبه‌های آبشار اسطرخی:

آبشار اسطرخی با ارتفاع تقریبی ۲۵ متر، از دل صخره‌های بلند به پایین سرازیر می‌شود و منظره‌ای بدیع و تماشایی را خلق می‌کند. صدای دلنشین آبشار و خنکای مطبوع هوا در کنار طبیعت سرسبز و بکر اطراف آبشار، تجربه‌ای بی‌نظیر را برای هر گردشگری رقم خواهد زد..جهت اقامتگاه های داخلی اعم از ویلا ، سوییت ، هتل آپارتمان و واحد های بوم گردی از سیستم رستاک و اپلیکیشن اندروید قابل دانلود از کافه بازار و گوگل پلی می توانید استفاده نمایید. رستاک جهت رزرو پیشنهادات شگف انگیزی برای شما دارد.

جاذبه‌های آبشار اسطرخی:
جاذبه‌های آبشار اسطرخی:

در کنار لذت بردن از تماشای آبشار، می‌توانید از دیگر جاذبه‌های این منطقه مانند باغ‌های گردو و انگور، چشمه‌های خنک و زلال، غارهای طبیعی و مسیرهای کوهپیمایی نیز دیدن کنید. همچنین، امکان برپایی کمپ و اتراق در طبیعت نیز در این منطقه فراهم بوده و می‌توانید از طعم لذیذ غذاهای محلی در رستوران‌های سنتی روستا لذت ببرید.

بهترین زمان سفر:

بهترین زمان سفر به آبشار اسطرخی، فصل بهار و اوایل تابستان است. در این زمان، هوا خنک و مطبوع بوده و طبیعت در زیباترین حالت خود قرار دارد.

نکات مهم:

  • قبل از سفر به آبشار اسطرخی، از وضعیت آب و هوا اطلاع کسب کنید.
  • کفش و لباس مناسب برای پیاده‌روی و کوهپیمایی به همراه داشته باشید.
  • به همراه خود آب آشامیدنی، تنقلات و کرم ضد آفتاب ببرید.
  • از ریختن زباله در طبیعت خودداری کنید و به حفظ پاکیزگی محیط زیست کمک کنید.

آژانس گردشگری رستاک با ارائه تورهای متنوع به آبشار اسطرخی، سفری خاطره‌انگیز و راحت را برای شما رقم خواهد زد. برای رزرو تور و کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید با کارشناسان مجرب ما در آژانس گردشگری رستاک تماس بگیرید.

ما در آژانس گردشگری رستاک، مشتاقانه منتظر سفری خاطره‌انگیز با شما به آبشار اسطرخی هستیم.

ما در آژانس گردشگری رستاک، مشتاقانه منتظر سفری خاطره‌انگیز با شما به آبشار اسطرخی هستیم.
ما در آژانس گردشگری رستاک، مشتاقانه منتظر سفری خاطره‌انگیز با شما به آبشار اسطرخی هستیم.
  • برای رزرو تور آبشار اسطرخی و کسب اطلاعات بیشتر، همین حالا با آژانس گردشگری رستاک تماس بگیرید.
  • از وب سایت ما دیدن کنید تا اطلاعات بیشتری راجع به جاذبه‌های گردشگری خراسان شمالی و سایر نقاط ایران به دست آورید.
  • ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید تا از آخرین اخبار و Angebote‌های آژانس گردشگری رستاک مطلع شوید.

آژانس گردشگری رستاک

تلفن: ۰۲۱۸۸۸۴۱۸۰۸

.جهت اقامتگاه های داخلی اعم از ویلا ، سوییت ، هتل آپارتمان و واحد های بوم گردی از سیستم رستاک و اپلیکیشن اندروید قابل دانلود از کافه بازار و گوگل پلی می توانید استفاده نمایید. رستاک جهت رزرو پیشنهادات شگف انگیزی برای شما دارد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید