هتل بریم یا سوئیت؟

0
279

هتل بریم یا سوئیت؟ انتخاب محل اقامت و نوع اتاقی که می‌خواهید در آن باشید یکی از اصلی‌ترین نکات پیش از سفر است.
با دانستن مزیت‌های هرکدام قبل از رفتن به سفر می‌توانید بودجه خود را مدیریت کرده و بهترین مکان را برای اقامت خود انتخاب کنید.
با رستاک‌هوم همراه باشید تا ابتدا با تعریف سوئیت و هتل تفاوت‌های آن‌ها را نمایان کرده و سپس راهنمایی برای انتخاب مکان مناسب به شما ارائه دهد.

اگر شما هم بین سوئیت و هتل مردد مانده‌اید، بعد از خواندن این مطلب تصمیم‌گیری شما بسیار ساده‌تر خواهد شد.

تفاوت سوئیت و اتاق در هتل

اتاق لوکس در هتل
اتاق لوکس در هتل

برای پی بردن به تفاوت این دو می‌بایست به تعریفی که توسط جامعه هتلداران ارائه شده است دقت کنیم.
تعریف سوئیت: سوئیت درواقع شامل مکانی با اتاق جداگانه برای خواب می‌باشد که البته متناسب با نوع سوئیت می‌تواند تعداد بیشتری اتاق نیز داشته باشد. سوئیت‌ها در هتل دارای آشپزخانه مجزا و اتاق نشیمن نیز هستند.
تعریف اتاق در هتل: اتاق درواقع مکانی شامل چند تخت خواب، کمد، میز نهارخوری و تحریر، سرویس بهداشتی، تلویزیون و یخچال است. البته متناسب با تعداد ستاره‌های هتل این امکانات می‌توانند کم یا زیاد شوند.

سوئیت در هتل برای چه کسانی مناسب است؟

سوئیت لوکس
سوئیت لوکس

عوامل متعددی می‌توانند در انتخاب شما بین سوئیت و اتاق در هتل تأثیرگذار باشند.
تعداد افراد خانواده، هدف از سفر، بودجه در نظر گرفته‌شده برای اقامت، امکانات هتل و … می‌توانند نقش مهمی در این انتخاب داشته باشند.
در زیر به بررسی مواقعی که رزرو سوئیت مناسب‌تر است می‌پردازیم.

خانواده‌های بالای ۴ نفر بهتر است سوئیت بگیرند

سوئیت با تخت 1نفره
سوئیت با تخت ۱نفره

در اکثر هتل ها حداکثر تعداد افرادی که می‌توانند در اتاق هتل اقامت داشته باشند ۴ نفر است که بعضی اوقات نیز با اضافه کردن تخت اضافه به اتاق ۳ نفره این اتفاق می‌افتد و همین موضوع موجب مشکل در رفت‌وآمد افراد به دلیل کوچک بودن اتاق‌ها می‌شود.
پس درصورتی‌که می‌خواهید با خانواده پرجمعیتی در هتل اقامت داشته باشید سوئیت‌ها گزینه‌ی بهتری هستند.

هنگام سفر با همکاران و دوستانتان 

سوئیت با امکانات کامل
سوئیت با امکانات کامل

 هدف از سفر نیز یکی دیگر از عوامل مؤثر در انتخاب سوئیت و اتاق در هتل است.
درصورتی‌که با همکارانتان به سفر می‌روید و تعدادتان بیشتر از دو نفر است سوئیت می‌تواند گزینه بهتری باشد زیرا ممکن است ساعات خواب‌ و بیداری شما متفاوت باشد.
همچنین اگر با دوستانتان به مکانی سفر می‌کنید با توجه به اینکه یک سری از افراد عادت دارند زمان زیادی را به معاشرت و بازی بگذرانند و یک سری خواب را ترجیح می‌دهند، سوئیت بهترین گزینه است.

درصورتی‌که قصد دارید طولانی‌مدت در هتل بمانید، سوئیت بهترین انتخاب است

سوئیت زیبا با طراحی مدرن
سوئیت زیبا با طراحی مدرن

 در مواقعی که قصد دارید زمان زیادی را در هتل بمانید و می‌خواهید مکان جدایی برای انجام کارهایتان داشته باشید می‌توانید با رزرو سوئیت، مکان مناسبی را برای خلوت کردن خود فراهم کنید زیرا اتاق‌های هتل معمولاً فضای کوچکی دارند.
همچنین درصورتی‌که بخواهید بخشی از زمان خود را به آشپزی نیز اختصاص دهید قطعاً بین سوئیت و اتاق در هتل، سوئیت بهترین گزینه است.

رستاک بلیط هواپیما با نرخ های رقابتی بصورت چارتر و سیستمی برای شما فراهم می سازد.

تماس بگیرید: ۰۲۱۸۸۱۴۱۴۶۸

اتاق در هتل برای چه کسانی مناسب است؟

هتل قصر طلایی مشهد
هتل قصر طلایی مشهد

با توجه به اینکه اتاق‌های متنوعی در هتل‌ها وجود دارند مانند اتاق یک تخته، اتاق دبل، اتاق تویین و اتاق تریپل، شما می‌توانید متناسب با تعداد افراد، اتاق مناسب را انتخاب کنید.

در سفرهای یک‌نفره اتاق رزرو کنید.

هتل آرامیس تهران
هتل آرامیس تهران

درصورتی‌که تصمیم دارید به‌تنهایی به مکانی سفر کنید و یا به دلایلی کاری مجبور به این کار شده‌اید و بین انتخاب سوئیت و اتاق در هتل مردد مانده‌اید قطعاً انتخاب اتاق برایتان گزینه بهتری است زیرا پرداخت هزینه سوئیت برای یک نفر می‌تواند سخت باشد.


حتما برای شما هم پیش اومده که در سفر دنبال جای مناسبی بودیم و جای مناسب را پیدا نکردیم ما در رستاک برای شما سیستمی را فراهم کردیم که بتونید با ارزان‌ترین نرخ و با بهترین امکانات رزرو خودتون را در ویلا سوئیت و بوم‌گردی انجام بدید به ما اطمینان داشته باشیم و خیالتون از بابت اقامت‌تون در هر جای ایران راحت باشیم.


انتخاب اتاق در سفرهای دو‌نفره

Miracle Resort Hotel
Miracle Resort Hotel

در سفرهای دونفره نیز بهتر است اتاق رزرو کنید.
درصورتی‌که با همسرتان به مسافرت می‌روید اتاق‌های دبل با تخت‌های دونفره و درصورتی‌که با همکار و یا دوستتان سفر کرده‌اید اتاق‌های تویین با دو تخت تک‌نفره جدا بهترین گزینه‌اند.

هنگام محدودیت بودجه، اتاق را انتخاب کنید.

Home Hotel
Home Hotel

بودجه در نظر گرفته‌شده نیز از عوامل اصلی در انتخاب بین سوئیت و اتاق در هتل است زیرا معمولاً سوئیت‌ها به‌واسطه امکاناتشان قیمت بسیار بالاتری دارند که می‌تواند هزینه‌های سفر شما را تحت‌الشعاع قرار دهد.

جمع‌بندی مقایسه سوئیت و اتاق در هتل

همان‌طور که گفتیم سوئیت و اتاق در هتل هرکدام امکانات مختلف و منحصربه‌فردی دارند که متناسب با بودجه، هدف و تعداد افراد می‌توانید انتخاب متفاوتی داشته باشید.
رستاک هوم امیدوار است که با این مقاله توانسته باشد این انتخاب را برای شما راحت‌تر کند.

امروز در رستاک هوم با شما همراه شدیم و درباره سوئیت ها و هتل ها اطلاعاتی را به شما دادیم.
رستاک اقامتگاه های خصوصی منازل استیجاری دارای مجوز را با قیمت های مختلف در اختیار گردشگران قرار می دهد. از سایت رستاک می توانید رزرو قطعی خود را انجام دهید، اپلیکیشن رایگان رستاک را از کافه بازار و گوگلی پلی دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید