پارک جنگلی کشپل نور

0
184

شاید تا به حال از خود پرسیده باشید بهشت کجاست و چگونه است. این سوالات بارها ذهن همه ما را درگیر خود کرده است؛ مطمئنا بهشت مکانی است که حال آدمی خوب باشد و سراسرش زیبایی، پارک جنگلی کشپل نور نشاط و پویایی دیده شود.

کلبه های پارک جنگلی کشپل
مطمئنا بهشت مکانی است که حال آدمی خوب باشد
کلبه های پارک جنگلی کشپل

در این مقاله به سراغ مکانی خواهیم رفت که تمام این ویژگی ها را دارا بوده و آن هم پارک جنگلی کشپل نور است.

پارک جنگلی کشپل کجاست؟

پارک جنگلی کشپل نور از پارک های جنگلی ایران بوده و جنگلی در چمستان شهرستان نور در یک مسیر ییلاقی به نام لاویج در فاصله ۵٫۲ کیلومتری از چمستان قرار دارد.از شمال به جاده نور، چمستان و از جنوب به کوه و آب گرم لاویج از غرب به لاویج رود و شهرک صنعتی چمستان و از شرق به جنگل های چمستان منتهی می شود.

جهت اقامتگاه های داخلی اعم از ویلا ، سوییت ، هتل آپارتمان و واحد های بوم گردی از

سیستم رستاک و اپلیکیشن اندروید قابل دانلود از کافه بازار و گوگل پلی می توانید استفاده نمایید .

جنگل کشپل

پارک جنگلی کشپل نور از پارک های جنگلی ایران
جنگل کشپل

امکانات پارک جنگلی کشپل 

در پارک جنگلی کشپل نور رستوران ،آلاچیق ،قهوه خانه سنتی ،چشمه های آب معدنی ،راه پلکانی برای پیاده روی به سمت بالای جنگل ،فروشگاه مواد غذایی ،سکو برای اسقرار چادر ،روشنایی ،نمازخانه ،تلفن عمومی ،محیط بازی کودکان ،سرویس بهداشتی ،حصار نرده ای ،پله سنگی ،زمین فوتبال و والیبال وجود دارد .

قایق سواری در دریاچه جنگل کشپل

اصلی ترین تفریح سفر به پارک جنگلی کشپل نور قایق سواری در دریاچه این جنگل است .قایق ها موتوری و پدالی است .اگر فرد هیجانی هستید به شما توصیه می شود که از قایق موتوری استفاده کنید ولی اگر به دنبال آرامش هستید از قایق پدالی استفاده کنید .نکته جالب این است که زمانی که با قایق از ساحل دور می شوید دیگر صدای اطراف به گوش نمی خورد .

برای رزرو خدمات گردشگری قبل از سفر یه سایت رستاک هم مراجعه کنید یا با ما تماس بگیرید ۰۲۱۸۸۱۴۱۴۶۸

پارک جنگلی زیبا
اصلی ترین تفریح سفر به پارک جنگلی کشپل نور قایق سواری در دریاچه این جنگل
پارک جنگلی زیبا

جاذبه های اطراف پارک جنگلی کشپل

آب گرم روستای لاویج:

لاویج یکی از روستاهای چمستان است که در نزدیکی پارک جنگلی  قرار دارد .لاویج به دلیل وجود چشمه های آب گرم بسیار معروف است .در این روستا امکانات اقامتی خوبی وجود دارد تا مسافران بتوانند به راحتی از این آبگرم استفاده کنند.

تور های لحظه آخری ما را در اینستاگرام رستاک تور دنبال کنید.

آب گرم لاویچ
آب گرم لاویچ

جنگل های انبوه از گونه های جانوری و گیاهی وجود دارد که کمتر کسی به آن ها سر می زند به همین دلیل بسیار بکر و زیبا و دست نخورده باقی مانده است .آب گرم های روستای لاویج به دلیل وجود املاحمعدنی فراوانی که دارد برای درمان بسیار مفید است .پ

آبشار حرام او در نزدیکی جنگل کشپل

آبشار حرام او در ۲۵ کیلومتری جاده ییلاقی نور-بلده در استان مازندران قرار گرفته است .ارتفاع این آبشار حدود ۱۵ متر است .با وجود جریان کم آب آبشار،گل سنگ هایی در محل ریزش آن روییده اند که به زیبایی آن را دو چندان کردند .مردم محلی بر این باورند که آب آبشار حرام او خاصیت درمانی دارد .

جهت مسافرت های خانوادگی و یا با تور رستاک برای شما اتوبوس ، میدل باس ون را بصورت انلاین اجاره می دهد

می توانید با مشاهده نرخ و سایر امکانات آن را رزرو نموده و آسوده خاطر سفر کنید .

آبشار حرام او
آبشار حرام او

بهترین زمان سفر به جنگل کشپل

باران های بهاری و مه ،طراوت بیشتری به دریاچه و جنگل می دهد و بر زیبایی آن ها می افزاید .در فصل تابستان دریاچه آن هوای شرجی و گرمی دارد.در پاییز هوا بسیار خنک است و آرام آرام به سردی می رود این فصل یکی از بهترین زمان های سفر به پارک جنگلی کشپل نور است اما در فصل زمستان به دلیل سرما هوا و لغزنده بودن آن فقط گردشگران حرفه ای به این منطقه سفر می کنند . 

 برای خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین به رستاک تیکت مراجعه کنید

اقامت در جنگل کشپل

در نزدیکی جنگل ،هم سوییت و هم اقامتگاه برای اینکه شب در آن جا بمانید و هم محوطه هایی که می توانید با پرداخت هزینه در آن جا کمپ بزنید وجود دارد .در روستای لاویج یا شهرستان چشمستان و یا نور هم می توانید با اجاره ویلا در شمال شب را بگذرانید.

برای رزرو خدمات گردشگری قبل از سفر یه سایت رستاک هم مراجعه کنید یا با ما تماس بگیرید ۰۲۱۸۸۱۴۱۴۶۸

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید