هتل های کیش

0
2662

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش از گروه هتل‌های پارس است. از همان هتل هایی که هر مسافر کیش جستجو می‌کند. موقعیتی ایده آل و امکانات و خدماتی فوق العاده. هتل شایان در میدان ساحل در چند قدمی دریا و در نزدیکی بزرگ‌ترین اسکله تفریحی کیش قرار دارد و توسط چند مرکز خرید بزرگ مثل بازار زیتون، مرکز تجاری کیش و بازار بین المللی ونوس احاطه شده؛ بنابراین برای تفریح به کیش کنید و یا برای خرید فرقی نمی‌کند. چون از این هتل در نزدیکی دریا هستید و هم می‌توانید از دریا و زیبایی‌هایش لذت ببرید و هم براحتی به مراکز خرید بروید.

هتل شایان کیش از گروه هتل‌های پارس است. از همان هتل هایی که هر مسافر کیش جستجو می‌کند.
هتل شایان کیش

جهت رزرو هتل شایان کیش با افر ویژه به این لینک مراجعه کنید

جهت اقامتگاه های داخلی اعم از ویلا ، سوییت ، هتل آپارتمان و واحد های بوم گردی از سیستم رستاک و اپلیکیشن اندروید قابل دانلود از کافه بازار و گوگل پلی می توانید استفاده نمایید .


هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش یکی از هتل های ۵ ستاره کیش می باشد که در بلوار مرجان که یکی از مناطق مهم کیش محسوب می شود، واقع شده است. هتل مارینا پارک کیش در اواخر سال ۱۳۸۹ به عنوان اولین مارینا هتل در ایران، افتتاح گردید و هنوز هم این عنوان را به تنهایی یدک می کشد.هتل مارینا پارک کیش که در کنار ساحل دریای خلیج فارس قرار گرفته است، نزدیک به ۷۵۰ متر از کناره ی این ساحل را در اختیار خود دارد. جالب است بدانید که هتل مارینا پارک کیش مساحتی برابر با ۱۰ هکتار دارد و یکی از هتل های بسیار بزرگ کیش به حساب می آید.

هتل مارینا پارک کیش یکی از هتل های 5 ستاره کیش می باشد که در بلوار مرجان که یکی از مناطق مهم کیش محسوب می شود، واقع شده است.

جهت رزرو هتل مارینا پارک کیش با افر ویژه به این لینک مراجعه کنید


هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش هتل میراژ، یکی از هتل های ۵ ستاره و نوساز در جزیره، کیش است که مورد توجه بسیای از گردشگران تور کیش در سال های اخیر قرار گرفته است این هتل با توجه به نوساز بودن خود امکانات رفاهی متنوعی دارد که می تواند به عنوان یک اقامتگاه بسیار مناسب مورد توجه گردشگران تور ارزان کیش قرار بگیرد.هتل میراژ یک هتل ۸ طبقه است که دارای ۱۷۷ واحد اقامتی شیک و لوکس است که به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که نمایی رو به جزیره و یا دریا داشته باشند.

هتل میراژ کیش هتل میراژ، یکی از هتل های 5 ستاره و نوساز در جزیره، کیش است که مورد توجه بسیای از گردشگران تور کیش در سال های اخیر قرار گرفته است

جهت رزرو هتل میراژ کیش با افر ویژه به این لینک مراجعه کنید

رستاک جهت رزرو پیشنهادات شگف انگیزی برای شما دارد


هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش Kish Aramis Hotel با درجه بندی ۴ ستاره در سال ۱۳۸۸ شمسی ، در میدان پردیس جزیره کیش به بهره برداری رسیده است. هتل آرامیس کیش در ۴ طبقه و در مجموع با ۶۴ اتاق و سوییت تمیز و نوساز آمادگی استقبال از ۱۲۸ گردشگر تور کیش را داراست. هتل ارامیس کیش با توجه به موقعیت عالی خود به اکثر مراکز خرید جزیره همچون بازارهای پردیس ۱ و ۲ ، مرکز تجاری کیش ، هایپر مارکت و… و مراکز تفریحی جزیره کیش نزدیک می باشد. رستوران هتل آرامیس کیش با انواع غذاهای ایرانی و دریایی و رستوران سنتی با معماری خاص خود همراه با غذاهای سنتی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش در مدت اقامت خود در این هتل می باشد. هتل های سارا و پارمیس در مجاورت هتل قرار دارند.

هتل آرامیس کیش Kish Aramis Hotel با درجه بندی 4 ستاره در سال 1388 شمسی ، در میدان پردیس جزیره کیش به بهره برداری رسیده است.

جهت رزرو هتل آرامیس کیش با افر ویژه به این لینک مراجعه کنید


هتل لیلیوم کیش

هتل چهار ستاره لیلیوم کیش جزوء مدرن ترین و به روز ترین های جزیره کیش می باشد . این هتل چهار ستاره در مرکز جزیر کیش واقع شده است . هتل لیلیوم جزوء هتل های هوشمند و به روز جزیره کیش می باشد که سیستم تهویه و خنک کننده این هتل به عنوان اولین هتل جزیره کیش به صورت هوسمند دارای سیستم VFR می باشد . هتل دارای سیستم یک پارچه اینترنت وای فای WIFI می باشد

هتل چهار ستاره لیلیوم کیش جزوء مدرن ترین و به روز ترین های جزیره کیش می باشد . این هتل چهار ستاره در مرکز جزیر کیش واقع شده است

جهت رزرو هتل لیلیوم کیش با افر ویژه به این لینک مراجعه کنید


هتل سورینت صدف کیش

هتل صدف کیش در سال ۱۳۸۱ با ۴ ستاره شروع به فعالیت کرد. پس از ۱۰ سال در سال ۱۳۹۱ به گروه هتل های سورینت پیوست و طی ۲ سال به بازسازی و نوسازی کامل پرداخت. گروه هتل های سورینت یک شرکت وابسته به هلدینگ توسعه سورینت قشم است. هدف این گروه ارتقاء کیفیت هتلداری مطابق با استاندارد های جهانی می باشد.

هتل صدف کیش در سال 1381 با 4 ستاره شروع به فعالیت کرد. پس از 10 سال در سال 1391 به گروه هتل های سورینت پیوست و طی 2 سال به بازسازی و نوسازی کامل پرداخت

جهت رزرو هتل سورینت صدف کیش با افر ویژه به این لینک مراجعه کنید

تور های لحظه آخری ما را در اینستاگرام رستاک تور دنبال کنید


هتل گاردنیا کیش

هتل گارنیا کیش سال ۱۳۸۷ در سه فاز در بلوار هرمز تاسیس شد.هتل گاردنیا در سال ۱۳۹۳ مورد بازسازی قرار گرفت که رفاه حال میهمانان خود را فراهم کند.هتلی ۴ طبقه با فضایی زیبا دارای ۵۸ باب اتاق با پرسنلی مجرب آماده پذیرایی از عزیزانی که قصد سفر به جزیره زیبای کیش دارند.چایخانه سنتی هتل گاردینا و رستوران نخل میتواند اقامت شما را خاطره انگیز کند.

هتل گارنیا کیش سال 1387 در سه فاز در بلوار هرمز تاسیس شد.هتل گاردنیا در سال 1393 مورد بازسازی قرار گرفت که رفاه حال میهمانان خود را فراهم کند.

جهت رزرو هتل گاردنیا کیش با افر ویژه به این لینک مراجعه کنید


هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق از هتل های سه ستاره کیش با کیفیت بالاست که در سال ۱۳۸۵ در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع با ۴۷ اتاق و ۱۵۹ تخت با ظرافت های مختلف در نوار ساحلی جزیره کیش احداث شده است. این هتل در محله بومی نشین جزیره کیش در نزدیکی بازار عرب ها و ابتدای جاده جهان واقع شده که دوری از مراکز خرید از معایب آن به حساب می آید ولی با گذاشتن سرویس این عیب به مزیت تبدیل شده است و باعث شد تا گردشگران تور کیش و سایر مسافرین به گشت سیاحتی هم بروند.

هتل آفتاب شرق از هتل های سه ستاره کیش با کیفیت بالاست که در سال 1385 در زمینی به مساحت 1200 متر مربع با 47 اتاق و 159 تخت با ظرافت های مختلف در نوار ساحلی جزیره کیش احداث شده است

جهت رزرو هتل آفتاب شرق کیش با افر ویژه به این لینک مراجعه کنید


هتل آنا کیش

هتل آنا کیش یکی از هتل های ارزان قیمت کیش میباشد که در سال ۱۳۷۷ به بهره برداری رسید و در زمینی به مساحت ۸۵۰۰ متر مربع در میدان امیرکبیر جزیره کیش و در نزدیکی دو بازار معروف به نام‌های مروارید و زیتون واقع شده است.منظور از ارزان بودن آن بی کیفیتی هتل آنا نیست بلکه نسبت به قیمت هتل های کیش این از قیمت مناسبتری برخوردار است و خدماتی که ارائه میدهد در حد هتل ۴ ستاره میباشد و مدیریت این هتل توسط آقای حسین زاده انجام می پذیرد.

هتل آنا کیش یکی از هتل های ارزان قیمت کیش میباشد که در سال ۱۳۷۷ به بهره برداری رسید و در زمینی به مساحت ۸۵۰۰ متر مربع در میدان امیرکبیر جزیره کیش و در نزدیکی دو بازار معروف به نام‌های مروارید و زیتون واقع شده است

جهت رزرو هتل آنا کیش با افر ویژه به این لینک مراجعه کنید


هتل ستاره کیش

یکی از هتل های دو ستاره تاپ در تور کیش ، هتل ستاره است. این هتل از هتل های با سابقه در صنعت هتلداری است که در سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را آغاز کرده است. هتل ستاره در سال ۱۳۹۳، تغییراتی را در هتل انجام داد و تعدادی واحد اقامتی به مجموعه واحدهای خود افزود. این هتل جمعا ۴۵ واحد اقامتی دارد که به صورت ویلایی می باشند و در محوطه هتل پراکنده شده اند.

 یکی از هتل های دو ستاره تاپ در تور کیش ، هتل ستاره است. این هتل از هتل های با سابقه در صنعت هتلداری است که در سال 1385 فعالیت خود را آغاز کرده است. هتل ستاره در سال 1393، تغییراتی را در هتل انجام داد و تعدادی واحد اقامتی به مجموعه واحدهای خود افزود. این هتل جمعا 45 واحد اقامتی دارد که به صورت ویلایی می باشند و در محوطه هتل پراکنده شده اند.

جهت رزرو هتل ستاره کیش با افر ویژه به این لینک مراجعه کنید


هتل ققنوس کیش

هتل ققنوس کیش یکی از هتل های ۱ ستاره جزیره کیش ،در ۲ طبقه در سال ۹۵ بازسازی شده که شامل اتاق های چهار تخته و پنج تخته نیز می باشد. هتل یک ستاره ققنوس کیش در میان باغ زیبایی قرار دارد که قدم زدن در این باغ حس خوبی را به شما میهمانان عزیز می بخشد.از ویژگی های بارزهتل ۱ ستاره ققنوس کیش می توان به موقعیت مکانی خوب، کافی شاپ سنتی، رستوران، یخچال، سالن پذیرایی، آنتن مرکزی، خانه داری، اتاق جلسات و… می باشد. هتل ققنوس کیش شامل : سوئیت دو تخت، سوئیت یک خوابه سه تخت، سوئیت یک خوابه چهارتخت و سوئیت یک خواب پنج تخت می باشد.

هتل ققنوس کیش یکی از هتل های 1 ستاره جزیره کیش ،در 2 طبقه در سال 95 بازسازی شده که شامل اتاق های چهار تخته و پنج تخته نیز می باشد. هتل یک ستاره ققنوس کیش در میان باغ زیبایی قرار دارد که قدم زدن در این باغ حس خوبی را به شما میهمانان عزیز می بخشد.از ویژگی های بارزهتل 1 ستاره ققنوس کیش می توان به موقعیت مکانی خوب، کافی شاپ سنتی، رستوران، یخچال، سالن پذیرایی، آنتن مرکزی، خانه داری، اتاق جلسات و... می باشد. هتل ققنوس کیش شامل : سوئیت دو تخت، سوئیت یک خوابه سه تخت، سوئیت یک خوابه چهارتخت و سوئیت یک خواب پنج تخت می باشد.

جهت رزرو هتل ققنوس کیش با افر ویژه به این لینک مراجعه کنید


ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید