معرفی کویر بشرویه

0
421

معرفی کویر بشرویه ، کویر زیبا در ایران است که در استان خراسان جنوبی قرار گرفته است، به گفته برخی در این کویر اسرار زیادی وجود دارد گه فقط به افراد نیک گفته می شود. در ادامه همراه وب سایت رستاک هوم باشید تا با این  ریگزار بشرویه بیشتر آشنا شوید.

آشنایی با ریگزار بشرویه

معرفی کویر بشرویه عریض یا کویر نمک بشرویه ، شهرستان کاشمر، رودکال شور، مرز دارد. این کویر بسیار مناسب است برای افراد که علاقه زیادی به کویر نوردی دارند به دلیل زیبایی و طبیغت دست نخورد منطقه گردشگران را شگفت زد خواهد کرد.

کویر نمک بشرویه 
این کویر عریض یا کویر نمک بشرویه ، شهرستان کاشمر، رودکال شور، مرز دارد. این کویر بسیار مناسب است برای افراد که علاقه زیادی به کویر نوردی دارند به دلیل زیبایی و طبیغت دست نخورد منطقه گردشگران را شگفت زد خواهد کرد.
کویر نمک بشرویه

درباره کویر بشرویه

معرفی کویر بشرویه، همانند هر کویر دیگری یک مکان بسیار وسیع محسوب می شود، که از شن و خاک پوشیده شده است. در واقع این جاذبه با عنوان ریگزار بشرویه هم شناخته می شود. زیرا در سراسر این کویر ریگ های کوچک و بزرگی دیده می شوند که همین موضوع کویر را از بقیه کویرهای موجود درایران متمایز کرده است.

برای رزرو ویلا ، سوئیت ، اقامتگاه در سراسر ایران از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن بازار رستاک هوم اقدام کنین .

شنزارهای کویر 
از شن و خاک پوشیده شده است
شنزارهای کویر

موضوع بسیار جالبی که درباره معرفی کویر بشرویه وجود دارد، داستان جالب و افسانه ای آن است. در واقع مردم بومی و محلی بشرویه بر این عقیده اند که کویر یا ریگزار بشرویه داستان ها و اسرار هیجان انگیزی دارد که تنها مردمانی که درست کار باشند می توانند آن را متوجه شوند.

جهت اقامتگاه های داخلی اعم از ویلا ، سوییت ، هتل آپارتمان و واحد های بوم گردی از سیستم رستاک و اپلیکیشن اندروید قابل دانلود از کافه بازار وگوگل پلی می توانید استفاده نمایید . رستاک جهت رزرو پیشنهادات شگفت انگیزی برای شما دارد . تور های لحظه آخری ما را در اینستاگرام رستاک تور دنبال کنید. همچنین برای ارتباط با تورها و رزرو بلیط از طریق شماره تماس ۰۹۱۲۳۱۷۵۳۴۸ در ارتباط باشید.

مسیر دسترسی به ریگزار بشرویه

شما می توانید از کاشمر به سمت بشرویه بروید، معرفی کویر بشرویه از مرکز شهرستان بشرویه ۲۰ کیلومتر فاصله دارد. وقتی به شهرستان رسیدید، به سمت روستا نبینگان بروید دوباره به سمت شرق ادامه بدهید تا به نمکزار بشرویه برسید.

آب و هوای ریگزار بشرویه

آب هوای کلی معرفی کویر بشرویه منطقه خشک و کویری است در مناطق مرتفع آب و هوا سرد و خشک ،در مناطق پست آب هوا گرم است.

آب و هوای کویر
آب هوای کلی این منطقه خشک و کویری است در مناطق مرتفع آب و هوا سرد و خشک ،در مناطق پست آب هوا گرم است.
آب و هوای کویر

حداکثر دمای کویر ۴۹ درجه سانتی گراد
حداقل دمای ۲۷ درجه زیر صفر سانتی گراد

پوشش گیاهی

معرفی کویر بشرویه، زیبایی منحصر ‌به ‌فردی دارد. شاید یکی از مهمترین دلایل وجود نمکزارهای پراکنده در فاصله بین تپه‌ ها در بخش شرقی آن است. برای دیدن تپه‌ های ماسه‌ ای، باید به سمت مرکز و جنوب کویر بروید. این تنوع در شکل ظاهری کویر بشرویه، باعث شده تا شاهد پوشش گیاهی و جانوری متنوعی در این کویر باشید.

پوشش گیاهی
یکی از مهمترین دلایل وجود نمکزارهای پراکنده
پوشش گیاهی

بهترین زمان سفر به کویر بشرویه

بهترین زمان رفتن به معرفی کویر بشرویه در فصل سرد سال در اوایل آذر ماه گرما کمتری در کویر است ،و زاویه تابش ملایم تر است اوایل بهار برای کویرنوردی است در بقیعه فصل سال بهتر است به این مکان نروید زیرا که گرما هوا قابل تحمل نیست.

جهت اقامتگاه های داخلی اعم از ویلا ، سوییت ، هتل آپارتمان و واحد های بوم گردی از سیستم رستاک و اپلیکیشن اندروید قابل دانلود از کافه بازاروگوگل پلی می توانید استفاده نمایید . رستاک جهت رزرو پیشنهادات شگف انگیزی برای شما دارد . تور های لحظه آخری ما را در اینستاگرام رستاک تور دنبال کنید

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید