معرفی جاذبه بندرشرفخانه

0
229

بنادر به عنوان معرفی جاذبه بندرشرفخانه جایی دنج برای قدم زدن و گردش شناخته می‌شوند که در آنجا می‌توان غروب آفتاب را به تماشا نشست و لذت برد. این بندر در حومه‌ی شهرستان شبستر آذربایجان شرقی قرار گرفته است که به بندر شرفخانه دریاچه ارومیه شهرت دارد و با داشتن باغات سرسبز و آب وهوایی معتدل هر گردشگر ماجراجویی شیفته‌ی دیدن آن است. 

بندر شرفخانه 
بنادر به عنوان جایی دنج برای قدم زدن و گردش شناخته می‌شوند که در آنجا می‌توان غروب آفتاب را به تماشا نشست و لذت برد. این بندر در حومه‌ی شهرستان شبستر آذربایجان شرقی قرار گرفته است که به بندر شرفخانه دریاچه ارومیه شهرت دارد و با داشتن باغات سرسبز و آب وهوایی معتدل هر گردشگر ماجراجویی شیفته‌ی دیدن آن است.
بندر شرفخانه

در ادامه با این مقصد درمانی در رستاک هوم آشنا می شویم.

معرفی بندر شرفخانه

بندرشرفخانه یکی از بنادر دریاچه ارومیه‌است. این بندر از توابع شهرستان شبستر استان آذربایجان شرقی است و فاصله آن از شهرستان شبستر ۲۰ کیلومتر و از شهر تبریز حدود ۹۰ کیلومتر است. این بندر در مسیر قطار تبریز-دیزج خلیل-بندر شرفخانه-سلماس قرار دارد.

معرفی بندر شرفخانه-معرفی جاذبه بندرشرفخانه
بندرشرفخانه یکی از بنادر دریاچه ارومیه‌است. این بندر از توابع شهرستان شبستر استان آذربایجان شرقی است و فاصله آن از شهرستان شبستر ۲۰ کیلومتر و از شهر تبریز حدود ۹۰ کیلومتر است. این بندر در مسیر قطار تبریز-دیزج خلیل-بندر شرفخانه-سلماس قرار دارد.
معرفی بندر شرفخانه

این بندر دارای آب و هوای معتدل و باغات سرسبز میوه‌است.معرفی جاذبه بندرشرفخانه

برای رزرو سوئیت ،هتل در آذربایجان شرقی می توانید از طریق سامانه آنلاین رستاک هوم و یا شماره تماس ۰۹۱۲۳۱۷۵۳۴۸ اقدام کنید.

امکانات بندر شرفخانه شبستر

در بندر شرفخانه امکانات زیادی مثل کمپ های ساحلی، قایق های تفریحی و مسافربری، هتل ۵ ستاره و… به چشم می خورد. بندر شرفخانه در موقعیت تجاری مهمی قرار دارد و تاسیسات و انبار کالا های زیادی در گوشه و کنار آن به چشم می خورد که در آن یک اسکله ی تاریخی به نام تال قرار دارد که قدمت ۱۰۰ ساله دارد. در گذشته که دریاچه ارومیه پرآب تر بود افراد زیادی برای قایق سواری به این منطقه می آمدند. اما متاسفانه در حال حاضر کیلومتر ها کویر دیده می شود و دیگر جایی برای قایقرانی وجود ندارد. حتی اسکله هایی برای رفت آمد کشتی ها به چشم می خورد که با وجود خشک شدن دریاچه دیگر هیچ کاربردی ندارند.معرفی جاذبه بندرشرفخانه

امکانات بندر شرفخانه شبستر-معرفی جاذبه بندرشرفخانه
در بندر شرفخانه امکانات زیادی مثل کمپ های ساحلی، قایق های تفریحی و مسافربری، هتل 5 ستاره و... به چشم می خورد. بندر شرفخانه در موقعیت تجاری مهمی قرار دارد
امکانات بندر شرفخانه شبستر

دسترسی ساده به بندر شرفخانه شبستر

بندر شرفخانه در فاصله ۲۰ کیلومتری از شبستر واقع شده است. اگر با قطار سفر می کنید خوب است بدانید که این بندر در مسیر تبریز – دیزج خلیل – شرفخانه – سلماس قرار دارد. معرفی جاذبه بندرشرفخانه

برای رزرو تور و هتل تبریز از طریق پیج رستاک تور و یا اپلیکیشن بازار رستاک هوم اقدام کنید.

آب و هوای بندر شرفخانه

آب و هوای بندر شرفخانه به دلیل نزدیکی به ارتفاعات و نزدیکی به  دریا  آب وهوای این بندر ملایم تر است ، که نکته مهمی برای کشاورزی است ، آب و هوای این شهر نیمه خشک است و متوسط ​​دمای سالانه ۸٫۱۲ درجه سانتیگراد و حداکثر مطلق دما ۷٫۳۴ درجه سانتیگراد و متوسط ​​بارندگی آن ۲۳۰ میلی متر در سال است.

آب و هوای بندر شرفخانه -معرفی جاذبه بندرشرفخانه
آب و هوای بندر شرفخانه به دلیل نزدیکی به ارتفاعات و نزدیکی به  دریا  آب وهوای این بندر ملایم تر است ، که نکته مهمی برای کشاورزی است ، آب و هوای این شهر نیمه خشک است و متوسط ​​دمای سالانه ۸٫۱۲ درجه سانتیگراد و حداکثر مطلق دما ۷٫۳۴ درجه سانتیگراد و متوسط ​​بارندگی آن ۲۳۰ میلی متر در سال است.
آب و هوای بندر شرفخانه

خواص درمانی بندر شرفخانه 

آب و لجن بندر شرفخانه دارای خواص معجزه آسایی است. علاوه بر درمان بیماری ها ، در تولید مواد آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود. سالانه صدها هزار گردشگر داخلی و خارجی برای شنا و تفریح ​​، دیدن سواحل زیبا و مناظر دلپذیر به این بندر سفر می کنند و صدها گردشگر ازسراسر جهان برای درمان روماتیسم و بیماری های پوستی واعصاب مهمان این شهر زیبا هستند.

چه موقعی بریم بندر شرفخانه ؟

 بعد از بیان جاذبه‌ها، فواید و خواص بی‌نظیر گردشگری در بندر شرفخانه قطعا این سوال مهم به وجود می‌آید که چه زمانی باید بار سفر به قصد عزیمت بندرشرفخانه ببندیم.

سفر به مقصد شرفخانه -معرفی جاذبه بندرشرفخانه
 بعد از بیان جاذبه‌ها، فواید و خواص بی‌نظیر گردشگری در بندر شرفخانه قطعا این سوال مهم به وجود می‌آید که چه زمانی باید بار سفر به قصد عزیمت بندرشرفخانه ببندیم.
سفر به مقصد شرفخانه

در پاسخ باید گفت که فصل تابستان و روزهای گرم سال به عنوان بهترین زمان‌بندی ممکن جهت بازدید از بندر شرفخانه شناخته می‌شود. دلیل این امر نیز به رونق بالای گردشگری پزشکی در بندر شرفخانه در فصول گرم سال مربوط است که در عالی‌ترین درجه قراردارد. 

به ماجراجویانی که درپی تجربه یک سفر کاملاً شگفت‌انگیز و متفاوت‌هستند پیشنهاد می‌شود که در اولین فرصت جهت بازدید از آب‌وهوای معتدل بندر شرفخانه اقدام‌کنند. مطمئنا گردشگران می‌توانند مکانی دنج را پیداکنند و به تماشای غروب چشم‌نواز و مسحورکننده بندر شرفخانه بنشینند.

راستی برای اجاره بوم گردی و خانه‌ روستایی در شهرهای جالب ایران به سایت رستاک هوم سر بزنید و یک سفر کاملا بومی را تجربه کنید. هرجا که مقصدتان بود رستاک هوم برای شما خانه دارد. خانه‌ای که در آن حس خانه خودتان منتقل شود، همان‌قدر راحت و گرم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید