خرید لباس کیش و قشم

0
144

مسافران زیادی هستند که به قصد خرید لباس به قشم یا کیش سفر می‌کنند؛ چرا؟ چون قشم و کیش از مناطق آزاد تجاری ایران هستند و محصولات متنوعی با قیمت‌های مناسب در آنها وجود دارد. بنابراین بعضی ترجیح می‌دهند به قشم و کیش سفر کنند و لباس‌هایی که لازم دارند را طی سفرشان از قشم یا کیش بخرند. البته در کنار خریدها هم می‌توانند حال و هوایی عوض کنند و گشتی در جزیره داشته باشند.

امّا شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که برای خرید لباس قشم بهتر است یا کیش؟ اگر بنا باشد در اصل به قصد خرید لباس به یکی از این دو جزیره سفر کنید، کدام می‌تواند برای شما بهتر باشد؟ در رستاک هوم با بررسی خرید لباس در قشم و کیش می‌خواهیم به همین پرسش، پاسخ دهیم، پس همراهمان باشید.

مرجان کیش
خرید لباس کیش و قشم
مرجان کیش

خرید لباس از قشم

قشم مراکز خرید متنوعی برای خرید پوشاک دارد. از مرکز خود قشم گرفته تا با کمی فاصله، خرید لباس کیش و قشم در مراکز خرید درگهان که معدن خرید است. در قشم انواع پوشاک از گران تا ارزان وجود دارد. هم برندهای مطرح شعبه دارند و هم لباس‌های معمولی و ارزان قیمت برای آنهایی که نمی‌خواهند هزینه‌های سنگین بابت لباس بپردازند.

شاید به نظر عده‌ای برسد که قشم جای خرید لباس با کیفیت نیست یا برندهای خارجی پیدا نمی‌شوند، امّا در واقع چنین نیست. بلکه برعکس حجم بار زیادی از پوشاک وارد قشم می‌شود و در مراکز خریدش به فروش می‌رسد، امّا کمی حوصله و گشتن می‌خواهد تا چیزی که می‌خواهید را میان انبوه مغازه‌ها بیابید. مزیت خرید لباس در قشم این است که قیمت‌ها به صرفه‌تر است و همچنان شما می‌توانید با قیمت مناسبی در قشم لباس بخرید.

پاساژهای مناسب خرید لباس از قشم

تعداد پاساژهای قشم خرید لباس کیش و قشم برای خرید لباس بسیار زیاد هستند. اگر فقط به قصد خرید لباس به قشم سفر نکرده باشید و بخواهید در کنار خرید پوشاک کمی هم از جاذبه‌های قشم دیدن کنید، فرصت گشتن همه مراکز خرید قشم را ندارید. بنابراین، در این قسمت تعدادی از مراکز خرید قشم که برای خرید لباس در قشم مناسب هستند را معرفی می‌کنیم که کارتان برای خرید پوشاک در قشم ساده‌تر شود.

سیتی سنتر قشم:

سیتی سنتر قشم از محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید قشم خرید لباس کیش و قشم برای خرید پوشاک است. در سیتی سنتر قشم هم می‌توانید شعبه‌های برندهای مطرح دنیا را برای خرید پوشاک بیابید و هم لباس‌های روزمره و قیمت مناسب. بنابراین در سفر به قشم حتما از این مرکز خرید دیدن کنید.

سیتی سنتر قشم
خرید لباس کیش و قشم
سیتی سنتر قشم

 بازار بین المللی ستاره:

 بازار بین المللی ستاره
خرید لباس کیش و قشم
 بازار بین المللی ستاره

بازار بین المللی ستاره از دیگر مراکز خرید در قشم است که علاوه بر لباس ، محصولات دیگری هم دارد، امّا برای خرید لباس می‌توانید به آن مراجعه کنید. این بازار بین المللی قیمت‌های مناسبی دارد.

مجتمع تجاری پردیس

مجتمع تجاری پردیس
خرید لباس کیش و قشم
مجتمع تجاری پردیس

اگر برای خرید لباس مجلسی به قشم سفر کرده‌اید، مجتمع تجاری پردیس عمدتا پوشاک مجلسی دارد و می‌توانید با مراجعه به آن لباس مجلسی با قیمت مناسب از قشم بخرید.

بازارها و مراکز خرید درگهان

درگهان منطقه‌ای در قشم است که کمی از مرکز شهر فاصله دارد. خرید لباس کیش و قشم اگر فقط به قصد خرید پوشاک به قشم سفر کرده‌اید می‌توانید چند روزی را به بازدید از مراکز خرید درگهان بپردازید، زیرا تعداد مراکز خرید در این بازار بسیار زیاد است و زمان زیادی برای بازدید می‌خواهد. پس برای خرید لباس در قشم می‌توانید روی درگهان هم حساب کنید.

تعداد مراکز خرید و پاساژهای قشم بیش از این تعدادی است که نام برده شدند ولی این مواردی که نام برده شدند معمولا جزء محبوبترین مراکز خریدی هستند که مسافران برای خرید لباس معمولا انتخاب می‌کنند.

مرکز خرید دو دلفین
خرید لباس کیش و قشم
مرکز خرید دو دلفین
بازار نخل
خرید لباس کیش و قشم
بازار نخل

خرید لباس از کیش

خرید لباس از کیش هم همیشه بسیار پرطرفدار بوده و خرید لباس کیش و قشم بسیاری از افراد برای خرید لباس به کیش سفر می‌کردند. حتّی در بعضی شهرها، مغازه‌ها و پاساژهایی ایجاد شد که کالاهایی که از کیش می‌آوردند را می‌فروختند. زیرا کیش هم مانند قشم اجناس متنوع با قیمت مناسبی داشت.

در بازارها و پاساژهای کیش همه چیز لوکس‌تر و باکیفیت‌تر به نظر می‌رسد، امّا در واقع چنین تصوّری درست نیست. معمولا ظاهر لوکس پاساژها و نوع چیدمان مغازه‌ها تا حدودی سبب می‌شود این تصوّر برایمان ایجاد شود که قطعا لباس‌هایی که در کیش فروخته می‌شوند بسیار باکیفیت‌تر از محصولات قشم هستند.

مزیت خرید لباس در کیش این است که پاساژها و مغازه‌هایی که محصولات برند دارند، از مراکز خریدی که محصولات روزمره با کیفیت پایین دارند، متمایز می‌شوند. بنابراین اگر کسی قصد خرید پوشاک برند داشته باشد، می‌داند به کدام مراکز خرید می‌تواند مراجعه کند. کیش پاساژها و مراکز خرید زیادی دارد که مخصوص فروش پوشاک هستند و در واقع می‌توان گفت بیشتر مغازه‌های پاساژهای کیش مختصّ فروش لباس هستند و لوازم خانگی کمتر به فروش می‌رسد.

مرکز خرید دامون کیش
خرید لباس کیش و قشم
مرکز خرید دامون کیش

پاساژهای مناسب خرید لباس از کیش

کیش هم مانند قشم پاساژها و مراکز خرید زیادی دارد، خرید لباس کیش و قشم امّا باز هم شاید فرصت نکنید همه بازارها و مراکز خرید کیش را برای خرید لباس بگردید، به همین جهت در این قسمت تعداد انگشت شماری از مراکز خرید کیش که برای خرید پوشاک مناسب هستند را نام می‌بریم که اگر تصمیم به خرید پوشاک داشتید به آنها مراجعه کنید.

مرکز تجاری کیش

تجاری کیش
خرید لباس کیش و قشم
تجاری کیش

مرکز تجاری کیش از پاساژهای بزرگ و محبوب کیش، برای آنهایی است که می‌خواهند تنوع زیادی از لباس ها را در یک مرکز خرید ببینند. هم برندها حضور دارند و هم پوشاک با قیمت‌های مناسب ‌تر.

پاساژ پردیس ۱ و ۲

پاساژ پردیس 1 و 2
خرید لباس کیش و قشم
پاساژ پردیس ۱ و ۲

پاساژ پردیس ۱ و پردیس ۲ هم دو پاساژ دیگر در کیش هستند خرید لباس کیش و قشم که کنار یکدیگر قرار دارند و بازدید از آنها زمان زیادی می‌خواهد. امّا پاساژهای پردیس کیش هم از مراکز خرید محبوب کیش برای خرید لباس محسوب می‌شوند.

مرکز خرید دامون

مرکز خرید دامون
خرید لباس کیش و قشم
مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون را معمولا جزو مراکز خرید لوکس کیش برمی‌شمرند که خرید لباس در آن هزینه‌های بیشتری خواهد داشت. این مرکز خرید به نسبت دو مورد قبلی جدیدتر است و برندهای لوکس و مشهور پوشاک در آن حضور دارند.

مرکز خرید سارینا

مرکز خرید سارینای کیش هم مرکز خرید دیگری است که ظاهر زیبا و مجللی دارد وخرید لباس کیش و قشم داخلش انواع کالاها از جمله پوشاک به فروش می‌رسد. برای خرید لباس و دیدن این پاساژ زیبا پیشنهاد می‌کنیم به آن مراجعه کنید.

مرکز خرید سارینا
خرید لباس کیش و قشم
مرکز خرید سارینا

سخن آخر

با یک کلمه نمی‌توان گفت خرید لباس از قشم بهتر است یا کیش زیرا پاسخش بستگی به اولویت‌های شما دارد. اگر می‌خواهید خرید لباس برایتان اقتصادی تمام شود شاید بهتر باشد به قشم سفر کنید؛ چون هم هزینه‌های سفرش کمتر است و هم خرید لباس در قشم در نهایت ارزان‌تر از کیش می‌شود. امّا اگر بحث اقتصادی برایتان مطرح نیست، می‌توانید با بررسی قیمت تورهای کیش و خرید یک تور، به کیش سفر کنید. زیرا تعداد مراکز خرید کیش برای خرید لباس زیاد است و دسته‌بندی‌هایش در مراکز خرید باعث می‌شود بتوانید آنچه می‌خواهید را سریع‌تر پیدا کنید.

جهت اقامتگاه های داخلی اعم از ویلا ، سوییت ، هتل آپارتمان و واحد های بوم گردی از سیستم رستاک و اپلیکیشن اندروید قابل دانلود از کافه بازار وگوگل پلی می توانید استفاده نمایید . رستاک جهت رزرو پیشنهادات شگفت انگیزی برای شما دارد . تور های لحظه آخری ما را در اینستاگرام رستاک تور دنبال کنید. همچنین برای ارتباط با تورها و رزرو بلیط از طریق شماره تماس ۰۹۱۲۳۱۷۵۳۴۸ در ارتباط باشید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید