جاهای دیدنی چمخاله

0
627

چمخاله زیباترین منطقه در استان گیلان

 جاهای دیدنی چمخاله یکی از منطقه های زیبا که زیباترین ساحل توریستی گیلان ملقب شده است این ساحل بسیار دیدنی و مناظر منحصر به فردی دارد برای شنا هم بسیار مناسب می باشد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر چمخاله زیباترین منطقه در استان گیلان را در سایت رستاک هوم خواهید دید با ما همراه باشید.

چمخاله
 چمخاله یکی از منطقه های زیبا که زیباترین ساحل توریستی گیلان ملقب شده است این ساحل بسیار دیدنی و مناظر منحصر به فردی دارد برای شنا هم بسیار مناسب می باشد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر چمخاله زیباترین منطقه در استان گیلان را در سایت رستاک هوم خواهید دید با ما همراه باشید.
چمخاله

ساحل‌ها در جای‌جای دنیا مکان‌های مناسبی برای گذراندن جاهای دیدنی چمخاله اوقات فراغات هستند. اگر در ایران زندگی می‌کنید و از دوست‌داران سواحل اروپایی هستید بد نیست با ساحل چمخاله آشنا شوید. 

چمخاله کجاست؟

چمخاله از آن شهرهای شمالی نزدیک به تهران است.جاهای دیدنی چمخاله اگر با خودروی شخصی بخواهید از تهران بروید حدود ۴ ساعت در راه هستید.چمخاله در استان گیلان و در ۱۰ کیلومتری شهرستان لنگرود است.هم می‌توانید از مسیر چالوس خودتان را به گیلان برسانید و به سمت لنگرود بروید؛ هم از سمت غرب بعد از رسیدن به لاهیجان ۲۵ کیلومتر به سمت شرق برانید و به چمخاله برسید.

جاهای دیدنی چمخاله

ساحل چمخاله؛ ساحل مجهز تقدیرشده

بعد از بندر انزلی ،ساحل چمخاله قطب توریستی گیلان شناخته شده.این ساحل کلی امکانات برای تفریح کردن هم دارد. اینجا می‌توانید فوتبال و والیبال ساحلی بازی کنید؛ یا اگر تفریحات آبی را دوست داشته باشید امکانات قایق‌سواری و جت اسکی و انواع تفریحات آبی دیگر را هم دارد. اگر هم اهل شنا کردن هستید بهتر است بهار و تابستان به اینجا بیایید و از شنا لذت ببرید.

ساحل چمخاله

اگر هم اهل شنا کردن هستید بهتر است بهار و تابستان به اینجا بیایید و از شنا لذت ببرید.
ساحل چمخاله
بعد از بندر انزلی ،ساحل چمخاله قطب توریستی گیلان شناخته شده.این ساحل کلی امکانات برای تفریح کردن هم دارد. اینجا می‌توانید فوتبال و والیبال ساحلی بازی کنید؛ یا اگر تفریحات آبی را دوست داشته باشید امکانات قایق‌سواری و جت اسکی و انواع تفریحات آبی دیگر را هم دارد. اگر هم اهل شنا کردن هستید بهتر است بهار و تابستان به اینجا بیایید و از شنا لذت ببرید.
ساحل چمخاله

رودخانه چمخاله؛ پرآب و دیدنی

یکی از جاهای دیدنی چمخاله رودخانه پرآب و عمیقش است.جاهای دیدنی چمخاله رودخانه‌ای که سال‌هاست از وسط شهر می‌گذرد و شهر را دیدنی‌تر کرده است.

رودخانه چمخاله
یکی از جاهای دیدنی چمخاله رودخانه پرآب و عمیقش است. رودخانه‌ای که سال‌هاست از وسط شهر می‌گذرد و شهر را دیدنی‌تر کرده است.
رودخانه چمخاله

گالش کلام

جاهای دیدنی چمخاله که پر از رودخانه و تالاب و مرداب‌های زیباست. اینجا یک منطقه گردشگری به نام جزیره فلامینگو هم دارد که آشیان پرندگان مهاجر و دریایی‌ست. نام دیگر جزیره فلامینگو، جزیره ارشیا است.

گالشکلام
یکی از مناطق زیبای چمخاله است که پر از رودخانه و تالاب و مرداب‌های زیباست. اینجا یک منطقه گردشگری به نام جزیره فلامینگو هم دارد که آشیان پرندگان مهاجر و دریایی‌ست. نام دیگر جزیره فلامینگو، جزیره ارشیا است.
گالشکلام

برای رسیدن به جزیره ارشیا باید خودتان را به  میدان چمخاله برسانید و بعد به سمت راست حرکت کنید و پس از طی حدودا یکی دو کیلومتر، کنار تالار پاسارگاد به سمت چپ برانید. کمی که برانید تابلوهای زیادی برای رسیدن به جزیره ارشیا را می‌بینید.

تالاب زیبا

دیدن تالاب و گیاهانی که روی آب قرار دارند همیشه جالب است. جاهای دیدنی چمخاله اینجا پرنده‌های گوناگون هم در رفت‌وآمدند که دیدنشان می‌تواند لذت‌بخش باشد.

تالاب چمخاله
دیدن تالاب و گیاهانی که روی آب قرار دارند همیشه جالب است. اینجا پرنده‌های گوناگون هم در رفت‌وآمدند که دیدنشان می‌تواند لذت‌بخش باشد.
تالاب چمخاله

لیلاکوه

فاصله این کوه زیبا تا لنگرود سه کیاومتر است. خیلی‌ها می‌گویند اسم اینجا به خاطر “لیاشاه” به معنی شاه دختر است. آدم از اسم اینجا حس می‌کند این کوه قصه‌های شنیدنی زیادی در دل خود دارد.اینجا پر از جنگل‌های سبز مخملی و باغ پرتقال و چای است.

لیلاکوه
فاصله این کوه زیبا تا لنگرود سه کیاومتر است.خیلی‌ها می‌گویند اسم اینجا به خاطر “لیاشاه” به معنی شاه دختر است. آدم از اسم اینجا حس می‌کند این کوه قصه‌های شنیدنی زیادی در دل خود دارد.اینجا پر از جنگل‌های سبز مخملی و باغ پرتقال و چای است.
لیلاکوه

روستای سلیم چاف

این روستا ۲۵ کیلومتری جاهای دیدنی چمخاله است. روستای کوچکی با ۱۰۰ خانوار. اینجا رودخانه و نی‌زار زیبایی دارد که خوراک عکاسی است.جاهای دیدنی دیگرش هم پل چوبی و ساحل ماسه‌ای معروفش است.اینجا نزدیک شهرستان دستک است. اگر قصد خرید ماهی داشته باشیدِ دستک محل فروش ماهی به قیمت مناسب است.

پل چوبی جاده ساحل سلیم چاف
این روستا ۲۵ کیلومتری چمخاله است. روستای کوچکی با ۱۰۰ خانوار. اینجا رودخانه و نی‌زار زیبایی دارد که خوراک عکاسی است.جاهای دیدنی دیگرش هم پل چوبی و ساحل ماسه‌ای معروفش است.اینجا نزدیک شهرستان دستک است. اگر قصد خرید ماهی داشته باشیدِ دستک محل فروش ماهی به قیمت مناسب است.
پل چوبی جاده ساحل سلیم چاف

معنی نام چمخاله و مردم مهمان‌نوازش

شاید برایتان جالب باشد که معنی نام اینجا را بدانید. از کلمات “چم” که یعنی رودخانه و “خاله” که یعنی انشعاب تشکیل شده است. پس معنی چمخاله می‌شود منشعب شده از رودخانه‌های مختلف.گویش مردم خونگرم اینجا لکی است و شغل بیشترشان کشاورزی‌ست. بعضی‌ها هم به ماهیگیری مشغول‌اند.

بندر چمخاله
شاید برایتان جالب باشد که معنی نام اینجا را بدانید. چمخاله از کلمات “چم” که یعنی رودخانه و “خاله” که یعنی انشعاب تشکیل شده است. پس معنی چمخاله می‌شود منشعب شده از رودخانه‌های مختلف.گویش مردم خونگرم اینجا لکی است و شغل بیشترشان کشاورزی‌ست. بعضی‌ها هم به ماهیگیری مشغول‌اند.
بندر چمخاله

سخن آخر درباره جاهای دیدنی چمخاله

در تمام فصول سال با دستی پر و دامانی رنگین منتظر مسافران و گردشگران خود است اما به‌خاطر تغییرات جوی و آب‌وهوا، به‌نظر می‌رسد نیمه دوم بهار و تابستان ایام بهتری برای شنا و گردش است. اگر قصد رفتن به این شهر ساحلی کم‌نظیر را دارید، بعد از پشت‌سر گذاشتن چالوس و رامسر و ورود به استان گیلان به سمت لنگرود بروید.

جهت اقامتگاه های داخلی اعم از ویلا ، سوییت ، هتل آپارتمان و واحد های بوم گردی از سیستم رستاک و اپلیکیشن اندروید قابل دانلود از کافه بازار وگوگل پلی می توانید استفاده نمایید . رستاک جهت رزرو پیشنهادات شگفت انگیزی برای شما دارد . تور های لحظه آخری ما را در اینستاگرام رستاک تور دنبال کنید. همچنین برای ارتباط با تورها و رزرو بلیط از طریق شماره تماس ۰۹۱۲۳۱۷۵۳۴۸ در ارتباط باشید.



ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید