باغ بامبو ژاپن در رامسر

0
2168

اگر می‌خواهید باغ بامبو ژاپن در رامسر را ببینید باید بیایید سراغ کاخ مرمر رامسر. داخل این کاخ قسمتی به نام باغ بامبو است. دیدن یک عالمه بامبو که خیلی منظم کنار هم کاشته شده‌اند، آن‌هم در ایران یک تجربه جدید و دیدنی‌ است.

با رستاک هوم همراه باشید تا بیشتر در مورد باغ بامبو و کاخ مرمر رامسر بپردازیم.

کاخ مرمر رامسر

کاخ مرمر یکی از زیباترین جاذبه‌های تاریخی ایران است و از جاهای دیدنی رامسر ، عروس شهرهای شمال ایران به شمار می‌آید.

کاخ مرمر رامسر 
کاخ مرمر یکی از زیباترین جاذبه‌های تاریخی ایران است و از جاهای دیدنی رامسر ، عروس شهرهای شمال ایران به شمار می‌آید.
کاخ مرمر رامسر

این کاخ با قدمتی از دوره پهلوی اول در باغی وسیع و سرسبز واقع شده و دارای مجموعه‌ای متنوع از موزه‌ها نظیر موزه حمام قدیم، موزه اسناد، کاخ شاه، موزه مردم‌شناسی رامسر و موزه بین‌المللی عاج ایران است.

باغ بامبو ساگانو ژاپن را در ایران ببینید

باغ بامبو ژاپن در رامسر کجاست؟ اگر می‌خواهید باغ بامبو چشمه رامسر را ببینید باید سراغ کاخ مرمر رامسر بیایید. داخل این کاخ قسمتی به نام باغ بامبو وجود دارد. دیدن تعداد زیادی درخت بامبو که خیلی منظم کنار هم کاشته شده‌اند، آن‌هم در ایران یک تجربه جدید و دیدنی‌ است.

باغ بامبو رامسر باغ بامبو ژاپن در رامسر
باغ بامبو رامسر کجاست؟ اگر می‌خواهید باغ بامبو چشمه رامسر را ببینید باید سراغ کاخ مرمر رامسر بیایید. داخل این کاخ قسمتی به نام باغ بامبو وجود دارد. دیدن تعداد زیادی درخت بامبو که خیلی منظم کنار هم کاشته شده‌اند، آن‌هم در ایران یک تجربه جدید و دیدنی‌ است.
باغ بامبو رامسر

جنگل بامبو ژاپن

جنگل بامبو در شهر کیوتو (kyoto) یکی از زیباترین جنگل های طبیعی جهان است. آراشی یاما (Arashiyama) منطقه ای در حومه غربی کیوتو (Kyoto) در ژاپن است که به عنوان یک منطقه تفریحی و یکی از جاذبه های گردشگری ژاپن، نام و آوازه بلندی دارد.

باغ بامبو ژاپن 
جنگل بامبو در شهر کیوتو (kyoto) یکی از زیباترین جنگل های طبیعی جهان است. آراشی یاما (Arashiyama) منطقه ای در حومه غربی کیوتو (Kyoto) در ژاپن است که به عنوان یک منطقه تفریحی و یکی از جاذبه های گردشگری ژاپن، نام و آوازه بلندی دارد.
باغ بامبو ژاپن

باغ بامبو رامسر کجاست؟

یک باغ پر از بامبو‌های سبز در کاخ زیبای مرمر رامسر. به خیابان رجایی رامسر بیایید و وارد کاخ شوید. با توجه به تابلو‌ها باغ بامبو ژاپن در رامسر را پیدا کنید. این‌جا حسابی می‌شود عکس‌های قشنگ و هنری گرفت.

برای رزرو تور رامسر از طریق پیج رستاک تور و یا شماره تماس ۰۹۱۲۳۱۷۵۳۴۸ اقدام کنید.

در این باغ یک چشمه هم وجود داشته که حالا خالی است اما قبلا آب شرب را تامین می‌کرده، به‌خاطر همین به این‌جا باغ بامبو چشمه رامسر می‌گویند.

باغ بامبو رامسر
در این باغ یک چشمه هم وجود داشته که حالا خالی است اما قبلا آب شرب را تامین می‌کرده، به‌خاطر همین به این‌جا باغ بامبو چشمه رامسر می‌گویند.
باغ بامبو رامسر

بهترین ویلاهای رامسر کجا هستند؟

حالا بیایید داخل بعضی از ویلاهای یکه می‌توانید در رامسر اجاره کنید بچرخیم و راحت‌تر ویلا خود را برای سفر به رامسر انتخاب کنیم.

کلبه جنگلی دو خواب استخردار – رامسر

اقامتگاه سنتی دو خواب جواهر ده رامسر

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید