با تور سفر کنیم یا بدون تور !؟

0
1481
رستاک هم

مسلما در دنیای پر تلاطم کنوئی کمتر فردی را می توان یافت که سفر نرفته باشد یا با تور سفر نکرده باشد در این مجال تیم تحقیقاتی رستاک برآن است تا مزایای استفاده از تور را برای شما برشمارند . بدیهی است شما نیز به نوبه خود دارای تجربیات ارزشمندی در این حیطه هستید و می توانید به این لیست مزایای دیگری نیز اضافه کنید . اگر چنین بود می توانید به ما یعنی رستاک ایمیل بزنید و نکات خود را یاد اوری فرمایید تا در اصلاحیه های بعد انرا لحاظ کنیم .

مزایای استفاده از تور برای مسافرین شامل موارد ذیل می باشد:

۱- مسافرت افرادی با علائق نزدیک با یکدیگر

۲ – تجربه یک مسافرت گروهی و نزدیکی بیشتر انسانها به یکدیگر

۳ – تدارک سفری برنامه ریزی شده و آماده توسط مدیر تور

۴ – آگاهی مسافر از مجموعه هزینه های سفر

۵ – قیمت پایین تر تور در مقایسه با مسافرت شخصی

در صنعت گردشگری میزان عرضه و تقاضا ذاتا متغیر است. به این معنی که گاه تقاضا بیشتر و گاه عرضه بیشتر می شود. شرکت های تورگردانی با تثبیت بازار تقاضا می توانند عرضه خدمات از سوی شرکت های حمل و نقل یا اماکن اقامتی را متعادل نمایند.

در طول مسافرت خود و یا قبل از سفر در مسافرت های داخلی انواع خدمات جانبی اعم از راهنما ،سوغاتی ،غذاس محلی ،خودرو و یا هر خدمات دیگر را همزمان یا بعد از رزرو می توانید بصورت آنلاین و با مشاهده نرخ و سایر ویژگیها از سیستم رستاک رزرو نمایید . در صورت داشتن هر گونه سوال و یا درخواست با شماره ۸۸۱۴۱۴۶۸ دفتر مرکزی رستاک واقع در تهران هماهنگی فرمایید.

رستاک هم
رستاک هم

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید