عجایب دبی

0
2844

دبی یکی از شهرهای امارات متحد عربی است که در سواحل خلیج فارس واقع شده است. این شهر با ابوظبی از جنوب، با شارجه از شمال و با عمان از جنوب شرقی هم مرز می باشد. دبی در جنوب کشور ایران قرار گرفته و بزرگترین شهر امارات است.

برج خلیفه

بلندترین سازه جهان شناخته می‌شود می‌توان برج خلیفه را در دان تان شهر دبی، امارات متحده‌ی عربی نام برد. نمای کلی برج را به شکل Y وارونه طراحی کرده‌اند که باعث شده همه طبقات از نور طبیعی و نمای خارجی در طول روز استفاده کنند. طراحی مارپیچی و مناره‌ای این برج با استفاده از فاکتورهای تاریخی، فرهنگی و طبق معماری اسلامی صورت گرفته است. برج خلیفه دبی با ارتفاع ۸۲۹ متر و ۱۶۳ طبقه که قسمت مسکونی، اداری و تجاری به ارتفاع ۵۸۴ متر و آنتن ۲۴۵ متری، بلندترین برج جهان محسوب می‌شود.

بلندترین سازه جهان شناخته می‌شود می‌توان برج خلیفه را در دان تان شهر دبی، امارات متحده‌ی عربی نام برد.
برج خلیفه

برای رزرو هتل در سر تا سر جهان با کارشناسان ما در ارتباط باشید ۰۲۱۸۸۱۴۱۴۶۸


برج العرب

برج العرب یکی از بلندترین برج‌های جهان محسوب می‌شود این سازه‌ی زیبا که شهرت جهانی دارد و به شکل بادبان کشتی طراحی شده  روی ساحل مصنوعی دبی قرار دارد. برج العرب یکی از هتل‌های لوکس جهانی و هفت ستاره محسوب می‌شود که بلندترین آتریوم جهان را با ارتفاع ۶۰۰ فوت دارد. این برج در ساحل جمیرا و جزایر نخل قرار دارد و نمای آن را با شیشه‌های منحنی که از کشتی‌های دبی الهام گرفته شده است، تزئین کرده‌اند. اما داخل این هتل به اندازه نمای خارجی‌اش بسیار شیک و لوکس طراحی شده است، مثلا زمین تنیسی در کنار سکوی مخصوص فرود هلیکوپتر، رستوران‌های خاص و تخت گردان در بعضی از اتاق‌های آن وجود دارد،

از امکانات رفاهی متفاوت این هتل نسبت به دیگر هتل‌های دیگر محسوب می‌شوند. اگر در برج العرب اتاقی را رزرو نمایید و یا قصد بازدید از آن را داشته باشید، شما را سوار بر یک خودروی رولز رویس به هتل می‌برند. این برج ۲۰۲ اتاق دارد که تمام سوئیت‌های آن دوبلکس طراحی شدند که بعضی از آن‌ها نمای پانوراما دارند، همچنین دارای ۱۸ آسانسور و ۲۸ طبقه دوگانه است و البته بعضی از این اتاق‌ها سلطنتی و برای مقامات مهم کشوری در نظر گرفته شده‌اند. برج العرب دارای یک آکواریوم دریای بسیار بزرگ است که به رستوران المهارا واقع در این مجموعه، تعلق دارد، در این رستوران می‌توانید از صرف غذاهای دریایی خوشمزه لذت ببرید.

برج العرب یکی از بلندترین برج‌های جهان محسوب می‌شود این سازه‌ی زیبا که شهرت جهانی دارد و به شکل بادبان کشتی طراحی شده  روی ساحل مصنوعی دبی قرار دارد.
برج العرب

مرکز خرید امارات (امارات مال)

یکی از بزرگترین فروشگاه‌ها در خاورمیانه است. شعباتی از برندهای معروف دنیا در این مجموعه وجود دارد که امکان خرید و گردش در مکانی لوکس و جذاب را برای شما فراهم می‌کند. همچنین مرکز خرید امارات یکی از مکان‌های تفریحی در شهر دبی به شمار می‌آید که امکاناتی برای سرگرمی و خوش گذرانی‌های بسیار را در خود جای داده است. در این فروشگاه چهار طبقه حدود ۵۶۰ فروشگاه، پیست اسکی دبی، مجتمع سینمایی، فود کورت، سالن تئاتر، شهربازی و مرکزی برای نمایش‌های هنری وجود دارد و به همین دلیل گردشگران و مسافران بسیاری برای خرید و تفریح به این مرکز خرید می‌روند. البته هیجان انگیزترین قسمت این مجموعه پیست اسکی آن است که تپه‌ها و برف‌های واقعی در آن دیده می‌شوند و شما می‌توانید در فضایی سرپوشیده و بسته تجربه‌ی اسکی را داشته باشید

یکی از بزرگترین فروشگاه‌ها در خاورمیانه است. شعباتی از برندهای معروف دنیا در این مجموعه وجود دارد که امکان خرید و گردش در مکانی لوکس و جذاب را برای شما فراهم می‌کند.
مرکز خرید امارات

تورهای خارجی و داخلی توسط رستاک قابل اجرا می باشد با شماره های ۰۲۱۸۸۱۴۱۴۶۸ هماهنگ فرمایید.


 پیست اسکی

پیست اسکی دبی مال اولین پیست سرپوشیده در بیابان‌های امارات و خاورمیانه محسوب می‌شود که در سال ۲۰۰۵ و در مرکز خرید امارات مال ساخته شده است. در این پیست خدمات مختلفی مانند اسنوبرد، اسکی، سورتمه سواری و برف بازی برای شما فراهم است و تمام وسائل حتی لباس زمستانه و تجهیزات اسکی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در هر فصلی از سال برف واقعی را در آن‌جا می‌بینید که می‌توانید در ۵ پیست مختلف که این مجموعه که از نظر ارتفاع، شیب و سختی با هم تفاوت دارند.

یست اسکی دبی مال اولین پیست سرپوشیده در بیابان‌های امارات و خاورمیانه محسوب می‌شود که در سال 2005 و در مرکز خرید امارات مال ساخته شده است.
 پیست اسکی

پارک آبی وایلد وادی

در این مجموعه تفریحی همیشه صدای خنده‌های افراد و کودکانی که با ذوق به هر طرف می‌دوند، شنیده می‌شود و تجربه‌ای به یاد ماندنی را در سفر به دبی برای مسافران باقی می‌گذارد. پارک آبی وایلد وادی هفتمین پارک آبی برتر دنیا محسوب می‌شود که بزرگترین استخر موج خاورمیانه را دارد و از امکانات رفاهی و تفریحی قابل توجی برخوردار است. فضای رو باز پارک به بیرون دید دارد و شما از داخل این مجموعه می‌توانید ساحل جمیرا و برج العرب و دیدنی های دبی که به زیبایی نمایانند، را تماشا کنید. جالب است بدانید اگر شما در یکی از هتل‌های ساحل جمیرا اقامت داشته باشید استفاده از پارک آبی وایلد وادی برای شما رایگان می‌شود و شرکت توریستی جمیرا در جهت جذب گردشگر این ایده را عملی کرده است.

در این مجموعه تفریحی همیشه صدای خنده‌های افراد و کودکانی که با ذوق به هر طرف می‌دوند، شنیده می‌شود و تجربه‌ای به یاد ماندنی را در سفر به دبی برای مسافران باقی می‌گذارد.
پارک آبی وایلد وادی

ساحل جمیرا 

ساحل جمیرا مکانی مناسب برای پیاده روی محسوب می‌شود و ورود عموم به آن آزاد است. این محدوده از معدود سواحل مسکونی دبی محسوب می‌شود که به سه بخش جمیرا یک، جمیرا دو، جمیرا سه آن را تقسیم کرده‌اند. در واقع ساحل جمیرا علاوه بر زیبایی و پاکیزگی به دلیل وجود دو هتل بزرگ برج العرب و جمیرا بیچ، به شهرت بیشتری دست یافت. در این ساحل امکانات رفاهی مانند صندلی‌های ساحلی، دوش، مسجد و تخت‌های آفتاب گیر وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و یک حمام آفتاب دلپذیر را در سواحل دبی تجربه کنید.

ساحل جمیرا مکانی مناسب برای پیاده روی محسوب می‌شود و ورود عموم به آن آزاد است. این محدوده از معدود سواحل مسکونی دبی محسوب می‌شود که به سه بخش جمیرا یک، جمیرا دو، جمیرا سه آن را تقسیم کرده‌اند.
ساحل جمیرا 

 آب نمای دبی

آب نمای دبی یکی از جاذبه‌های دبی است رکورد بزرگترین آب نمای موزیکال دنیا را به نام خود ثبت کرده است. فواره‌های این آب نما با صدای موزیک همراه با نور پردازی زیبا در بین زمین و آسمان به رقص درمی‌آیند و منظره‌ای زیبا برای چشمان شما نمایش می‌دهند. برای نور پردازی هنگام رقص آب از ۶۶۰۰ پروژکتور در ۲۵ رنگ مختلف استفاده کرده‌اند و فواره‌های آب آب نمای دبی تا ارتفاع ۱۵۲ متر به بالا می‌روند که در حین این منظره زیبا موسیقی هایی از سبک کلاسیک تا سبک معاصر عربی در فضا پخش می‌شود.

آب نمای دبی یکی از جاذبه‌های دبی است رکورد بزرگترین آب نمای موزیکال دنیا را به نام خود ثبت کرده است. فواره‌های این آب نما با صدای موزیک همراه با نور پردازی زیبا در بین زمین و آسمان به رقص درمی‌آیند
 آب نمای دبی

سافاری بیابانی

سافاری بیابانی دبی در قالب یک تور ارائه می‌شود که این تور عصر‌ها حرکت می‌کند و از عرض بیابان می‌گذرد. در این برنامه‌ی تفریحی متفاوت چند توقف صورت می‌گیرد که می‌توانید برای عکس برداری از ماشین‌ها پیاده شوید و باز مسیر ادامه پیدا خواهد کرد تا به اولین مقصد که یک مزرعه شتر است، برسد. در میان بیابان همچنان این سفر ادامه دارد و تا قبل از رسیدن به اردوگاه شبانه یک توقف دیگر برای تماشای غروب آفتاب صورت می‌گیرد.

سافاری بیابانی دبی در قالب یک تور ارائه می‌شود که این تور عصر‌ها حرکت می‌کند و از عرض بیابان می‌گذرد. در این برنامه‌ی تفریحی متفاوت چند توقف صورت می‌گیرد که می‌توانید برای عکس برداری از ماشین‌ها پیاده شوید
سافاری بیابانی

بلیط های خارجی دبی ، اروپا ، آسیا و … با تخفیف ویژه را از رستاک بخواهید .

با کارشناسان ما در ارتباط باشید ۰۲۱۸۸۱۴۱۴۶۸


دلفین بی

دلفیناریوم دبی جایی‌ست که علاوه بر اینکه می‌توانید بازی و شیرین کاری‌های دلفین‌ها را تماشا کنید بلکه به شما اجازه داده می‌شود که نزدیک آن‌ها شوید و برای دقایقی در آب شنا کنید و تفریح و هیجانی متفاوت را تجربه کنید، البته سرگرمی‌های مختلفی در این مجموعه وجود دارد که موارد گفته شده تنها قسمتی از آن‌هاست. دلفیناریوم دبی یک مکان مناسب برای تفریح خانوادگی محسوب می‌شود که در آن‌جا شما شاهد نمایش دلفین‌ها و فک‌ها خواهید بود که برخی از آن‌ها اسم مخصوص به خود را دارند، مثلا چهار فک خزپوش شمالی در این مجموعه تفریحی دیده می‌شود که فیلا، گوشا، لوشا و مکس نام دارند. از دیگر بخش‌های تفریحی دلفیناریوم دبی می‌توان به بخش نمایش پرندگان اشاره کرد که این مجموعه تنها میزبان نمایش طوطی‌های مکائو، پرندگان گرمسیری است. هزار توی آینه و سینماهای چند بعدی از قسمت‌های تفریحی دیگر آن محسوب می‌شوند .

دلفیناریوم دبی جایی‌ست که علاوه بر اینکه می‌توانید بازی و شیرین کاری‌های دلفین‌ها را تماشا کنید بلکه به شما اجازه داده می‌شود که نزدیک آن‌ها شوید و برای دقایقی در آب شنا کنید و تفریح و هیجانی متفاوت را تجربه کنید
دلفین بی

پارک معجزه

پارک معجزه دبی در کویر و بیابان‌های خشک کشور امارات متحده عربی همان بهشتی است که انتظار دیدن آن را در این منطقه خشک نخواهیم داشت. بازدید از این باغ و تماشای دنیای گل‌های رنگارنگ که در کنار آن‌ها پروانه‌های زیبا با رقص خود دلبری می‌کنند، از منحصر به فردترین تجربه‌هایی است که می‌توانید در تور دبی کسب کنید. اما اینکه چطور پارک معجزه دبی را در این آب و هوا ساخته‌اند و رویش گیاهان چطور ممکن شده است، موضوع جالب و قابل توجهی است. برای اینکه گل‌ها رشد داشته باشند در فصل تابستان که هوا بسیار گرم است پارک معجزه دبی را تعطیل می‌کنند و بذر گل‌های جدید کاشته می‌شود که هر بار نوع آن‌ها و دیزاین این باغ با سال قبل تفاوت دارد. 

ارک معجزه دبی در کویر و بیابان‌های خشک کشور امارات متحده عربی همان بهشتی است که انتظار دیدن آن را در این منطقه خشک نخواهیم داشت. بازدید از این باغ و تماشای دنیای گل‌های رنگارنگ که در کنار آن‌ها پروانه‌های زیبا با رقص خود دلبری می‌کنند،
پارک معجزه

آکواریوم دبی 

آکواریومی که در این مجموعه قرار دارد یکی از ده آکواریوم برتر در جهان محسوب می‌شود که رکورد بزرگ‌ترین پنل آکریلیک جهان هم داراست. این مکان یک تونل سر پوشیده به طول ۵۱ متر و عرض ۲۰ متر با ارتفاع ۱۱ متر دارد که می‌توانید در آن قدم بزنید و در بالای سرتان و یا در کنارتان ماهی‌ها را تماشا کنید و برای ثبت این لحظات متفاوت در خاطرات کاغذی خود از عکاس‌های مجموعه بخواهید از شما عکس بگیرند، در این تونل احساس می‌کنید کاملا زیر آب هستید اما با تفاوت جالبی که شما هرگز خیس و تَر نخواهید شد.

آکواریومی که در این مجموعه قرار دارد یکی از ده آکواریوم برتر در جهان محسوب می‌شود که رکورد بزرگ‌ترین پنل آکریلیک جهان هم داراست. این مکان یک تونل سر پوشیده
آکواریوم دبی 

 مسجد جمیرا

در بازدید از این شهر می‌توانید به تماشایِ مسجدی مدرن به نام مسجد جمیرا بروید که با معماری بی‌نظیری مزین شده است. این مسجد، شبیه به مسجد الازهر مصر به نظر می‌رسد که هشت برابر از آن بزرگتر دیده می‌شود. در ابتدای ورود به این مسجد گلدسته‌هایی نظرتان را جلب می‌کند که ارتفاع هریک به ۴۰ متر می‌رسد. همچنین در کنار دیدنِ این گلدسته‌ها، به بازدید از مناره‌های آن بروید که درون هر مناره هم پله‌هایی مارپیچ قرار گرفته است. جالب است بدانید، جمیرا یکی از سواحل مسکونی و لوکس دبی به شمار می‌رود که توانسته گردشگران بسیاری را به خود جذب کند. 

در بازدید از این شهر می‌توانید به تماشایِ مسجدی مدرن به نام مسجد جمیرا بروید که با معماری بی‌نظیری مزین شده است. این مسجد، شبیه
 مسجد جمیرا

شاوره رایگان سفر به دبی با شماره واتساپ ۰۹۱۲۳۱۷۵۳۴۸ انجام می شود.


ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید