تماس با ما

نرم افزار رستاک برای تسهیل اقامت، حمل و نقل و خدمات گردشگری دانشگاهیان محترم پیام نور ، فرهنگیان محترم سراسر کشور و سایر گردشگران با تکیه بر بوم گردی و ظرفیت های بلا استفاده درون سازمانی در قالب اپلیکیشن تلفن همراه و پایگاه اینترنتی طراحی گردیده است. این سامانه یک پل ارتباطی بین میزبان (راننده) و متقاضی بوده که ارتباط متقاضیان (کسانی که درخواست اقامت، حمل و نقل و خدمات گردشگری را ارسال می کنند) با میزبانان (کسانی که مایل به ارائه خدمات اقامتی، حمل و نقل و گردشگری هستند) را تسهیل می‌کند.
رستاک مجموعه ای است که جهت برآورده نمودن نیازهای اقامتی، حمل و نقل، تفریحی ، فراغتی و سفر مجموعه دانشگاهی پیام نور ،فرهنگیان و سایر متقاضیان علاقه مند با تکیه بر بوم گردی و ایجاد اشتغال پایدار بوجود آمده است. امکاناتی درون سازمانی بلا استفاده که مجموعه فرهنگیان و دانشگاهیان در خود دارند و از آن غافل هستند.
رستاک با مدیریت آقای اصغر حیدری دارای سابقه ۲۰ ساله درصنعت گردشگری به عنوان مدیر عامل و بنیانگذار برند رستاک، خدمات گردشگری به صورت تورهای داخلی و خارجی ، رزرواسیون آنلاین خودرو، هتل و بوم گردی را با هماهنگی عوامل دست اندرکار در سراسر کشور، به هموطنان عزیز ارائه می دهد.

برنامه ها و اهداف و ماموریت ها :

  • توانمند سازی و درآمد زايي جانبی ،استفاده از ظرفیت های بلااستفاده و دورنی استانها در سراسر کشور، ایجاد اشتغال پایدار برای فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور و فرزندان فرهنگیان محترم توسعه خدمات و امکانات رفاهی برای کارکنان اعضای هیات علمی و فرهنگیان سراسر کشور از اهداف رستاک می باشد.
  • رستاک جهت روان سازي و توزیع ارزان و با کیفیت سفر ،ارائه خدماتی متفاوت و ایمن برای دانشگاهیان و فرهنگیان محترم این امکان را فراهم آورده است تا امکانات و خدمات قابل ارائه در بخش های اقامت ،حمل و نقل و خدمات گردشگری را به صورت آن لاین و با هزینه بسیار مناسب ارائه و یا استفاده نمایند.
  • رستاک عرضه کنندگان و متقاضیان را به هم نزدیک می کند.واسطه ای در این بین نیست ،آنچه دارای اهمیت است اعتماد چند جانبه ای است که در این مجموعه فراهم گردیده است.
  • رستاک به دنبال این است که هر فرهنگی و دانشگاهی اعم از هیات علمی ، کارمندان و خانواده های آنان باید در طول خدمت یک بار جاذبه های ایران را ببینند.
  • هدف رستاک، توسعه گردشگری در مناطق کمتر توسعه یافته کمک به دانشجویان رشته های مرتبط و علاقه مند به گردشگری ،ایجاد اشتغال پایدار فارغ التحصیلان دانشگاهی، استفاده از ظرفیت های اقامتی بلا استفاده درون سازمانی ، توسعه بوم گردی و اقامتگاه های بوم گردی به عنوان خانه های دوم دانشگاهیان و فرهنگیان در سراسر کشور، توسعه و فروش محصولات صنایع دستی، و کمک به افزایش درآمد جامعه محلی و کارآفرینی می باشد.
  • شعار ما سرعت، تفاوت، رضایت هست . به طوری که فرایند فعالیت در کمترین زمان با کمترین تشریفات به صورت متفاوتی ارائه می شود و رضایت و منافع طرفین را به دنبال دارد .

آدرس : تهران – خیابان ایرانشهر – بین سمیه و طالقانی – پلاک ۱۲۳

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۱۴۱۴۶۸

ایمیل: rastaktour89@gmail.com