انواع مقاصد

0
1289

مقاصد سفر گردشگران

مقصدهاي تكراري از آفات گردشگري است . رسانه ها نيز بيشتر به معرفي ظرفيت ها ي مقاصد قبلي پرداخته و گردشگران و مسافران نيز فقط به همين مقاصد روي آورده اند، در حالي كه ظرفيت هاي اطراف اين شهرها همچنان ناشناخته باقي مانده است. در تعطيلات نوروزي و تابستان بيشتر شهرهاي شناخته شده و مقاصد گردشگري معروف به عنوان مقصد گردشگري انتخاب شده و گردشگران و مسافران برنامه سفر خود را به گونه اي تنظيم مي كردند كه از اين شهرها ديدن كنند. ­

کارشناسان زبده رستاک به شماره ۸۸۱۴۱۴۶۸ جهت تهیه بلیط و ویزا شما را راهنمایی خواهند کرد .

انواع مقاصد  سامانه جامع گردشگری رستاک
رزرو آنلاین بلیط هواپیما

الف) مقاصد تکراری :

این نوع مقاصد بر مبنای اینکه سابقه چندین ساله اجرا ممکن است داشته باشند ،از این جهت دارای مزیت و ویژگی هایی می باشند که تور گردانان و گردشگران به راحتی از مزایای آن صرف نظر نمی کنند.

ویژگی ممتاز مقاصد تکراری برای تور گردانان شناخت مسیر،هتل ها،مراکز پذیرایی و تفریحی و شناخت ذائقه های مسافران توسط ارائه دهندگان خدمات می باشد که بسیاری از عوامل ایجاد نارضایتی در مسافرین را به شدت کاهش می دهد . حضور شدید رقبا از معایب مقاصد تکراری برای تورگردانان می باشد.

تور، بلیط و ویزای خود جهت مسافرت را از رستاک به شماره ۸۸۱۴۱۴۶۸ تهیه فرمایید و از تخفیفات آن نیز بهره مند شود.

ب)مقاصد جدید :

این نوع مقاصد ،بر اساس تیپ شخصیتی، نوع وسن و درآمد گردشگران  تعیین کننده می باشد ،مسافرین ماجراجو و عمدتا جوان خواستار مقاصد جدید هستند و هر گونه تغییرات برنامه ای  را به راحتی می پذیرند.

تمامی معایب و مزایای مقاصد تکراری در مقصد جدید جای یکدیگر را می گیرند و عیب دیگری در این مور حسن به حساب می آید،لذا بر اساس تقاضای گردشگران و امکان برنامه ریزی و امکانات موجود به راحتی نباید از این فرصت  صرف نظر نمود.

انواع مقاصد  سامانه جامع گردشگری رستاک
رستاک هم

جهت مسافرت های خانوادگی و یا با تور رستاک برای شما اتوبوس ،میدل باس ون را بصورت ان لاین اجاره می دهد که می توانید با مشاهده نرخ و سایر امکانات آن را رزرو نموده و آسوده خاطر سفر کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید